äh vafan skippa alla gästberättare...känns mycket stabilare med augustus
skriv kort, helst inte alls
Asså dom där ögonen i Schillingers huvud är ju ett märke, jag har sett det på kepsar, jag kommer inte ihåg va det heter bara.... Och faaaan va skönt att Kirk är död! Jävlar va glad jag blev! Undra va Redding ska göra med det där jävla telemarketing-företaget..?
..
det är så roligt att vi alla lägger märke till samma detaljer i serien... för övrigt, synd att schibetta dog, han var så söt, allas bitch som försökte spela bad ass...
Moderator
2004-04-08 14:17
priyan och lumax får gärna beefa privat om ni önskar. Gästberättarna känns lite märkligt, tanken gillar jag men det går för långsamt. Samma döing genom hela avsnittet (förutom Agustus då) Naj säger jag, låt döingarna få några rader var, det är ju trots allt en heeel jälva massa folk som dött på oz under åren. Förövrigt hatar jag sån där åttiotalsmusik som alltid spelas i mode scener a´la deathrowcatwalk grejen igår. Den var onödig.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
DnH Jo jag kan tänka mig de.. Men vafan, som om dom kommer sluta deala för att dom jobbar? Dom jobbar ju bara nåra timmar om dan, resten av dan kommer dom få jävla massa mer cash..
..
Pancamo sa i säsong 3 att han inte trodde på trolldom till Nappa. Nu när O'Reily berättade för honom om onda ögat så verkar det som om Pancamo har trott sen evigheter. Och skulle inte Schillinger döda Chucky om han kom ut ifrån sjukan? En sån beef läggs väl inte ned bara sådär!? Det är ju Oz!
Doom Jag antar att Pancamo/Schillinger beefen kommer tas upp i nästa avsnitt typ.. Dom gör ju ofta sånt.. Tar vissa grejer i ett avsnitt och tar en annan grej i avsnittet efter..
..
Det känns som om det har glömts bort på nåt sätt.
jag diggade hoyts gangstatecken på bilden som togs efter att han just hade dödat kirk!
You love New York / But New York don't love you
Pancamo sa ju till Ryan igår också att han inte trodde på trolldomar och sånt.. Men han blev väl lite skraj när han fick höra att även han kunde vara utsatt..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Fan va man kom sitta spänd nu å se om beecher kommer klara sig och få sin rättmätiga frihet. Sen såg jag att han som körde skeden i Robsons röv hade en Dickies-skjorta, hehe sponsrade fängelsekläder
Skönt att Pancamo är back in business...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Moderator
2004-04-08 15:55
Manguali Exakt, jag väntar också på Adabesi, men jag tycker dem avverkar dem döda lite väl länge. Det borde rimligtvis vara sex stycken kvar att få höra ifrån... Jag hoppas på att få se galningen Groves också. Snubben som åt sina föräldrar. Dino Ortilani också för den delen. Nino Schibetta... det finns en hel del jag vill se där... nåja nåja :) ska bli skoj ikväll och se vem som uttalar sig :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
var det nån som lade märke till den lilla två-sekunders scenen med Augustus Hill precis efter Mukada sa att han bad för att Kirk skulle dö? Det såg ut som att Hill skulle säga nåt, sen blev det en ny scen helt plötligt. skumt
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
nu har jag läst igenom detta så vet ej om det är nån mer som skrivit om detta.. men nån mer än mig som tycker Cyril har blivit lite konstig?.. Verkar som han verkar vara påväg tillbaka i hjärnan lite granna.. Keller såg ju honom på natten sitta och prata med sig själv och så kollade ju Cyril på honom och sa "What the fuck are ju looking at" i en annan röst o allt..
Chucky: det tänkte jag med på faktiskt.... fast det kan ju bara varit ett sammanträffande... :/ det vore väl iofs sämre för han om han var på väg bax i skallen - för då lär han väl avrättas än säkrare.
Burr Redding i medetative maze igår = GOLLUM!
You love New York / But New York don't love you
NickoKick P16 Var nog meningen att vi inte skulle få veta vad han hade tänkt säga, eller att det redan har hänt.
Hoyt ägde Kirk, så JÄVLA bra gjort.. hade väntat på det i många avsnitt nu.. äntligen!
Uh oh, här kommer Chucky himself och härjar. Chucky Pancamo är tyngst i serien nu när Ryan lagt av lite sen prästen dog.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Sant sant... Pancamo har grymt skön brytning oxå. Okej, välj två personer ni skulle vilja vara polare med som varit med i serien, levande eller döda. Jag tar Ryan O'Reily och Chucky 'The Enforcer' Pancamo. :)
Jefferson Keane och Poet.
jefferson keane och augustus hill
eller said oxå... men då blir det 3... :/
Fy fan va ont när Robbsson fick skeden i anus, eller när han skar av sig tandkötter.. burr.r...
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
hur blev robbson ariernas bitch? har missat nåra avsnittt:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh saaaaiiiidddd!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vaf*n, Said kan ju inte dö :'(
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
jävlar vad oväntat! hur FAN kan said dö???? det går itne?! o varför o vem sköt honom??
oh, shit.. Hill och Said.. Och jag tror att vi bara har sett början, många till kommer nog stupa. Och det smärtar mitt hjärta =/
wtf.. jag vart helt knäckt.. said kan ju inte försvinna också..och vem va snubben som sköt honom... jaha..idag visade cyril ännu mera ändrad personlighet
MAMA NOOOOOO! :'(
seperate me from your little open mics, please.
Hmm, var det bara jag som såg en svart tjej försvinna snabbt från scenen? Hills ex-fru kanske?
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
alltså både augustus och said... min värld rasar samman!! hjääääälp. :( nu finns det bara två personer kvar värda att följa - guerra och alvarez. och möjligen omar white.... :s jag borde väl påpeka att said kan överleva men eftersom jag inte befinner mig i fablernas värld idag så.... låter jag bli.
Dark_Rhodez Hmm det kna du ha mycket rätt i, kommer inte ihåg faktiskt =/ men hade varit coolt om hon var där för att kolla så allt gick vägen.
helvete det där var inte kul att se. nu är omar den enda som håller mig vid gott mod. måtte det inte sluta lika illa för honom.
skriv kort, helst inte alls
vad anser ni om brass behandling av morales föresten?
Helt rätt enligt mig, öga för ett öga, även om han tog båda två där.. fast lite snäll var han, om han bara tog en skulle moralez halta, så han tog båda så han itne skulle det :D
det jag saknar var en scen där brass förklarade för rebadow varför han svek honom och lät hans barnbarn dö... tycker lixom det slätades över? fast det kanske kommer i nåt kommande avsnitt iofs...
Murphys vänskap till Brass gjorde nog att han var med på det hela.
DannyDawg: alltså det har inte varit någon sån sen, det är det jag saknar...var lite diffus där kanske... eller så har jag oxå lyckats missa den isf? :s
blev inte ens ledsen när said dog. det va ju så jävla overkligt med att han fick in pistolen. det störde mig nått enormt.vid tidigare tillfällen har man sett hur dom visiteras!
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
hur många avsnitt är det kvar nu?
ofan.. vad ska man sen se på?
Äh, att han fick in pistolen är inte så overkligt (inte mer än resten av serien).. Många vakter har ju mutats hittills, kan ju vara så i det här fallet också. Men fan, kan de inte avliva den jävla Cyril snart? Så trött på hans gnällande. Visst han är kul när han flippar och spöar alla, men orka med honom när han beter sig som en gnällig unge. No mercy! Undrar hur det går med Beecher.. Har svårt att tänka mig ett fint slut på Oz.. Han har nog sett sina sista dagar.. AndreODirty Vad du vet kommer hända får du hålla tyst om. De som vill veta kan läsa om det själva på olika sidor.
Perfekt med påsklov nästa vecka så man kan följa oz utan problem!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
mitt hjärta har stannat. först agustus, sen stack beetcher, nu dör said! man fattar att det är den sista säsongen.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!