Jag tror att Beechers dagar är räknade. Idiot som kommer tillbaka till Oz. Det finns inga lyckliga slut i Oz! Nästan.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Ja just ja. Han är ju farsan i gilmore girls ja. En rikigt uselt serie.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Vern va ju me på cityakuten idag.. Själv gissar jag på Ryan som sista man till rakningen.. Han är fan smartast där..
..
Vart borta sen i torsdags och just sett de två senaste avsnitten på VHS.. Jag FLÖG upp ur fotöljen när Said dog..asså helt jävla oväntat med tanke på alla andra huvudkaraktärer som dött. R.I.P. Kareem Said Har jag missat nåt eller? Om det är 5 avsnitt kvar så är inte det här sista veckan eftersom det inte visas på fredagar. Det blir väl en helg mellan näst sista och sista avsnittet?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
dog han killen som luke perry spelade, jag kommer inte ihåg det...
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
olde-english: vad ville du få fram med listan? är det där alla som dött eller?
Nappa är med!! Mina drömma besannades! =)
ja, nappa var fan tung förr i tiden! vem fan var wilson louwren nu igen?
Nej Robson är inte hora längre..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
cutler.. sicken jävla torsk. helt hjärndöd måste man ju vara om man går med på nått sånt.
Undra ifall Cyril kommer göra nåt cp snart, känns som det..
Steal P15 Mayor Wilson Loewen, borgmästaren. Mördades av Kenny Brandt, på order av Guvernör Devlin(devil).
Tänkte på samma sak, en goof ifrån Fontana tydligen.
Beecher har väl tröttnat på att sörja..
jag tror beecher helt enkelt inte orkar sörja mer.. när person efter person i hans liv dör så har han till slut börjat bli avtrubbad!
You love New York / But New York don't love you
nu var det en till tvåsekunders sekvens med Augustus Hill där det ser ut som om att han precis tänker säga någonting, men sen kommer en ny scen helt plötsligt. den här gången var det efter att sjuksystern sa till Morales att Martinez förtjänade att dö. någon annan som lade märke till det, eller är det bara jag som börjar se Augustus här och var? =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Lade också märke till det, förstår däremot inte vad som är meningen med att han dyker upp sådär snabbt utan att säga något. Nån som har en teori varför?
hehe jag tror det var mer att han konstaterade "så här går det till lixom.." =) this is the Oz life
Bokmärke
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
missade hela nästa vecka, tog mig igenom tråden från måndagen, tycker mig ha fått koll på det mesta som har hänt.. men.... hur dog kirk!? att den jäveln skulle kola har jag väntat på under något som känns som en evighet.. hoppas att det var en brutal och smärtsam död! tell me!
Hepp och pepp
fan hela serien har flippat ju! alla bra karaktärer är borta, bara massa megadramatiska händelser i varje avsnitt. fan det är ju ett mord i varenda avsnitt. Första och andra säsongen var riktigt bra. Efter det har det blivit lite sämre för varje säsong. Nu känns det knappt värt att titta på. :(
Vasastan JAO!!
Oz börjar fan tappa stinget lite. Eller vad säger ni?
Anledningen att Augustus inte sa något var väl för att temat för monologerna var kommunikation och genom att bara använda kroppspråket så kommunicerade han ju på ett speciellt sätt.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
nu är cyril ensam kvar på death row....
bokishmärkish
Angående att man ser Hill en kort sekund och sedan börjar någon annan snacka: Det är samma sak i slutet, fast tvärtom. Exempelvis börjar Nappa prata och Hill avslutar meningen. Det är ingen miss, utan man sätter helt enkelt in nån annan karaktär som för Hills talan efter några meningar, och sedan får Hill knyta ihop det hela igen. fan, undrar om man orkar se oz ikväll.. 00.40-01.50 Hoppas jag hittar nånstans att ladda ner, eller så får jag spela in eller nåt..
säsong 6. avsnitt orkar jag inte kolla..4 kvar tror jag..
www.livejournal.com i had a chance to change my name. i changed the middle & last. jaime for james robson, schillinger for vern schillinger. it was either that or lecter. undrar om det e riktigt =)
´Caliber: Huh? Vad var det där?
Ååh..fan vad jag hatar när man träffar herr spoiler på internet(surfade lite på det caliber länkade)..ååh..åååååååååh...
Steal En tjej som påstår att hon bytte namn till Jamie Schillinger pga james robson & james robson k-2 Du får vara mer försiktig du =)
bara jag som undrar vad som exakt hände jia kenmin? var väl ett par avsnitt (?) (minst) sen vakterna misshandlade han... dog han av det eller?
Priyan: Ja du.. Det är alldeles för myckjet som lämnas kvar och glöms bort.. Vad hände med den andra ryssen t ex? Han som försökte döda stanislofsky?
fan... RIP Said... helvete...
Avsnittet ni väntar på har jag redan sett, nu har jag bara 3st kvar. Det mest intressanta gäller faktiskt Kellers advokat...
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Caliber: jo, vet.. Blir sent ikväll jo..min lärare är lyckligtvis sjuk så jag har sovmorgon..
Får nog ta å spela in skiten ikväll, qlldeles för sent för min trötta kropp
vafan ska dom sända skiten så sent för...
Hills korta klipp innebär någonting uppenbart som t.ex. sjuksköterskan Grace, genom hans tystnad istället för att prata. Glasögonryss = Yuri Kosygin Jia Kenmin försvann, tråkigt nog. Howell borde vara gravid vid det här laget tycker man. Tänker fortfarande inte tycka synd om Robson.
Själv sitter jag å kollar sista avsnittet just nu, man kan ju säga att det blir en del förändringar i näst sista. Så snart har jag sett alla 56st avsnitten :)
Omnislash F23, köpt alla avsnitten?
Det är inte så ofta folk får sitta i the hole längre tycker man..senast var väl Hoyt när han fick uppenbarelsen? en annan sak: Varför har tv3 inte marknadsfört Oz det minsta? Inte ens en trailer har dom. Ok om det skulle vara repriser eller nåt men nu har dem ju köpt in alla säsonger. Om inte ztv visade den där lilla trailern för länge sen är det stor chans att jag inte skulle kolla alls nu. Vem tittar i tv-tablån och tänker: " Åh, en amerikansk dramaserie från 2003 klockan 00:10 en vardag, det ska jag se!"...
fan också,robson överlevde..shit on a stick!
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Aha gjorde trean det också? Bara sett den på ztv men ok. Jo trailern var skön. Dmx i bakgrunden om jag minns rätt. Och Rebadow: " Just because I talk to God doesn't mean I'm crazy" -klassisk
Hur många avsnitt är det kvar av det som rullar på svensk tv?
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
inte isoleringen, the hole. Han blev arg när hans tjej som var på besök kallade honom kuksugare och tryckte upp henne mot väggen.
fuck, missade dom första 5 minuterna. händet det nått speciellt?
Ja då var man väl först här va och ha sett alla oz va! :) Slutet var inte mycket att hurra för faktiskt, rätt många grejjer som händer som var dramatiska o hemska o bra. Slutet var ganska "tomt", det förstår ni sen, svårt att förklara, det var ett bra avsnitt fast jag hade nog överskattat det jävligt mycket. Fan att man inte kan spoila!!! ;P Iaf, lite över 50h:s underhållning är nu avslutat, nästa projekt blir chappelles show.
Hokke P18 Tanka - tanka, kan hjälpa dom som behöver bensin om dom vill...
Omnislash: Kan ju garantera att du inte var först.