:(
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
faan.. stackars beechers.. sicken jävla hora keller är
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Stackars Beecher. Kvällens citat: "Geez mom, do you really think I'm capable to do something like that?" - Ryan
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Vilket jävla as... Fyfan vilket jävla as! Hur står han ut att leva? Fucking bicth!
..
Fan vilken risig människa, det enda som skulle kunna liva upp mig nu är skäggodling och rampage i em city..
..
jag lider med beecher nu ...
åäö P0, är man kär så är man...
Manguali Hehehe ja fan, "oh, jew...." Hahahaha så jävla bra.. Men han är ju typ flummigare än Cyril, och då är man flummig..!
..
hehe... :) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Hur många avsnitt är det kvar av det som rullar på svensk tv?
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
När är det de sista avsnittet? Vill veta så man inte sitter där och väntar på att det aldrig börjar.
dö keller dö!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Sista avsnittet är väl på måndag?
..
keller e sjukt röten..dog morales igår...man fick juh ändå alldrig se det...det brukar alltid vara folk man tror har dött men ändå överlevt som t.ex. alvarez..
....do_Ob.......
Jag missade avsnitten i tisdags och onsdags förra veckan. Nån som vet vilka episoder det var så jag kan leta reda på dem på dc?
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Sista avsnittet sänds måndagen den 19:e April . Programmet är ett förlängt avsnitt och sänds mellan 0.05-2.00 . fattar alla nu?
You love New York / But New York don't love you
Okej nu klantade min jävla FITT-brorsa inspelningen igen. vad hände igår? Jag har fattat det som att Keller var ett jävla svin och gjorde nåt som ledde till att beecher hamna på OZ igen. vad gjorde han? och att Morales är död. hur? Tell me tell me
Keller berättade för Beecher att en av hans fruar, Bonnie, lider av äggstockscancer. Han ville att Beecher skulle fixa en medicin som är olaglig att använda i USA åt honom. Efter deras konversation så ringer Keller agent Taylor(tror det var han) och tipsar om Beecher.
hur fan kan man dissa keller?? och till dig som skrev längre upp om sista avsnittet , vi vill inte veta om det var tomt slut, eller vad det var!! nämn helst inte dom sista avsnitten om du har sett dom...
Keller e grym! Trots att han är stjärt! Fan va grymt när han bröt nacken av den lilla skitungen..
mm, förstår inte folks ständiga begär efter att berätta vad som kommer hända, antingen genom uppenbara spoilers eller med små hintar.. Är det för att skryta om att ha sett alla avsnitten? För det är inte speciellt svårt att ladda ner avsnitten, vet en sida där man kan ladda ner alla.. Vill folk veta vad så kommer hända så söker de upp sidor eller laddar ner avsnitten själva, men man ska slippa läsa sån skit här. Tycker för övrigt att det var klockrent av Keller! =) Visste att det inte finns några lyckliga slut på oz, men jag trodde att Beecher skulle dö, inte att han skulle hamna på Oz igen =) Synd att Morales försvann, var en klar favorit. Men det är ju nästan slut nu ändå så det e lugnt.. antar jag
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Favorit oz-citat/scen? Mitt är nog utan tvekan: "Adebesi is alive"
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Favoriten är såklart när Beecher vässar sina naglar och hugger ihjäl nazivakten. Förresten så börjar jag fundera på vad som kommer hända efter Oz. Det är ju perfekt upplagt nu med Conan O'Brien först. Sen Oz, sen repriserna av Simpsons och Family Guy. Men vad händer sen...? Snyft. Oz kommer lämna ett stort tomrum i mitt hjärta.
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.
haha doom ja det var fan bra =)
sky-o: Lord Jamar från Brand Nubian spelade Kevin Ketcum aka Supreme Allah
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Manguali P19 Om du menade Prince of Thieves ifrån 1991 med Kevin Costner, så spelades Little John av en skådis som heter Nick Brimble.
www.imdb.com
Agamemnon Busmalis spelas av Tom Mardirosian.
us.imdb.com
Vad tycker ni är det brutalaste någon åkt dit för i Oz? Själv röstar jag på det Adebisi åkte dit för tätt följt av Jefferson Keanes brott.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Han sköt ett bröllopspar när de kom ut från kyrkan.
hmm, vad åkte Adebisi dit för då? Av de jag känner till så måste nog det nog vara han som dödade sina föräldrar, åt morsan och sparade farsan till thanksgiving =) Favoritscen blir som jag sa tidigare vid favoritmord; när beecher slicar vakten. (Som jag fortfarande inte minns namnet på, men tror att det var nåt i stil med Metzger eller nåt sånt)
Adebisi högg av huvudet på en civilsnut med en machete efter att ha jagat honom efter en tågräls.
Favoritscener: Den när den kopplade schäfern går i mörkret och så får man se ett tomt och nertrashat em city i bakgrunden. efter upploppet. Sen så är ju den när alvarez blir punchad och man ser uppifrån cool också. Hehe och den med adebisi.. "Kommer inte ihåg vem, kanske Pancamo": "What the fuck does that mean?" Adebisi: *Lyfter på locket och spetsar råttan med en gaffel* "We have rats.".
Haha el cids ja! Helt jävla brutal! Typ en högaffel som han spetsade genom en snubbe som hölls fast mot ett gallerstaket.
Chucky är stenhård!
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.
Och det han sa om Chevan är mitt nya favoritcitat, hehe
Mäktig scen när alla bankade på glasväggarna. Tycker han borde avrättats..
fyfan tycker synd om han...
blev fan riktigt tår-ögd när cyril satt i stolen. gråten var inte långt ifrån. fan.. dom lyckas skapa en riktigt bra stämning, och det hemskaste är ju att rättssystemet i USA är så där fuckat.
Här satt man i mörkret med tårar i ögonen. Och så dör han inte!
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
Shit, jag är en mes. Grät hela tiden när den där jävla musiken började.
ähh, allt kan fortfarande hända.. Jag längtade tills hans avrättning som fan. Men när han väl satt där ångrade jag mig.. Nu vill jag se honom dö igen! =)
Oj oj, det var så man fick en tår i ögat när cyril skulle avrättas, skönt att det inte blev av..
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
när alla fångarna hyllar Cyril och bankar på glaset är enligt mig den mäktigaste scenen någonsin i Oz. jag håller med k-2 om att han borde blivit avrättad, det hade varit så mycket mer laddat då.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
det hade varit mer oz-style om tfnsamtalet kommit efter hans avrättning! fast man får väl va glad över att han lever med tanke på snubbens mentala tillstånd osv... cyrils alltså. however en fråga: eftersom robson satt tillsammans med schillinger och de andra arierna i förra avsnittet, innebär det att de låter han va med dem igen? har de glömt munnen eller skar han bort allt? eller? bara jag som undrade vad det rörde sig om? och jag befinner mig väl i fablernas värld inatt med...
Priyan P21 Nu vill jag att du tänker igenom det du skrev.
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
TaNdEm: som sagt, jag befinner mig i fablernas värld... men ok... vad har jag missat den här gången? om det har varit nåt i början av de senaste 3 avsnitten så säg det isf för jag lyckas ju alltid missa typ halva första delen. :(