men det gör vell inget om den stackarn fiser, fiser moste man ju annars får man ju problem med magen.. + så kann man ju inte holla sig om det trycker hehe ;)
HAHA! fy fan va grymt! jävligt tufft att du gjort låten för programmet! cool. den som ändå kunde rappa:( är det ok, om jag skickar in låten till programmet?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
What? Är det nån här som gjort låten? Fattade jag inte.. Vem ere då?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
JonnyRoova på whoa. ladda hem låten nu. man måste klicka på länken och då kommer man till en hemsida där man laddar hem låten ifrån.
helt ok låt faktiskt....trodde den skulle va kass...men den va fan skaplig ju peace
..........?
fan nu börjar skitprogrammet igen
..........?
haha, bra ollie! 15 stycken rader blev 50 inför dom:)
höhöh. Mucka inte med mr.francios!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
JonnyRoova proops! feet låt :DD
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
Henkeee P18 Haha, jag tänkte på det oxå! Visst va det väl 15st han skulle göra, men gjorde 50?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
låten va fet
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
nej, han gjorde fan inte 50 stycken den galne fransosen:) men han skrev 50 på talvlan o ringade in o sen sa att det var 50.
haha de lär ju misslyckas ganska duktigt med sitt veckouppdrag iaf..deras idioti är skrämmande.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
låten var riktigt bra btw :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
olga och carolina blir nominerade?
!!!
Cleglaw P19 precis. undrar om han på allvar tror att denna johanna inte får se vad han gör där inne. well. undrar hur länge ha kan hålla sig utan att "knylla" med carolina.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Jag missade det avsnittet med sa han inte "tjackhora" eller är det hon tjejen som uttalar det som "schack" bara?
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
haha vare non som såg olivers hekikopter :) hehe "ey shan pst shan, swing swing" :) så jävla aeg serie :) heil the frensh P.I.M.P. :>) varseguud
Usch... Är det bara jag som tycker Olivier är... äcklig? Eller inte äcklig, men han är skum.. Olga blir bara dummare och dummare. Jean är knäpp. Lina är fan tråkig alltså. Carolina blir roligare och roligare. Angela, tråkig.. Stefan.. Han syns inte så mycket tycker jag. Marlene, vaffan ska man säga.. Är det hennes taktik att hålla sig vän och prata med alla? Ulrika, vet inte, konstig bara.. Jocke är bra! Foffo gillar jag med! VAFFAN kollar jag på programmet för???
ollie är fett crickad:) så blir han så rolig på sitt franska sätt
man märker att olivier egentligen är en vilsen iranie....
..........?
Ska bli kul o se om han lyckas hålla sig borta från Carolina... O hur han ska breaka the news till kärringen ;)
vafan, sluta skriv aeg-serie hela tiden... peace
..........?
RaStAsUkKaH P61 flåt :) peace
tjejer har även fjäril ;)
jag tycker det är patetiskt med alla som säger att dom vet så säkert att dom kommer bli nominerade...så löjligt
!!!
Bonita: Sant, den enda som verka ha nåt i skallen med! Som nån sa här uppe Olivier är så jävla pantad så att man skrattar åt honom, inte med..
Jag har inte hittat nån där inne som jag kan gilla mer än bara "tycka e ball". Kajsa förra året kunde jag tycka mycket om, hon va människa tycker jag... Kanske inte mina politiska åsikter, men hon va jävligt soft och mänsklig. Diggade henne. Men ja, som sagt det finns ingen "sån" i årets BB.
Bonita Måste hålla med Vizious där faktiskt. Foffo är barnslig, men han kanske inte är speciellt gammal iofs.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Varför hatar alla på oliviér ?! han e så jävla tokskön! hahahah. Garvar varje gång jag ser/hör honom.
driv ej bror
haha fan va olivier är kul! störtskön.
haha, carolina låter hela tiden som hon brainstormar.. typ rabblar upp ord som kan förknippas med hennes ponäg på hela konversationen:) nä, ollie borde fan vara mer uppriktig o mer man o säga vad han säger til t.ex. jocke..
oh la la.. jean o Ulrika sittin on a tree ...
lina börjar bete sig mer och mer som olivier när hon snackar. orkar inte förklara. ni som följer skiten vet säkert vad jag menar..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Isons_tänder, förstår precis vad du menar, tycker det e löjligt, ser i alla fall löjligt ut. Fan va Jean e keff, han borde styra upp sig själv å sedan styra upp Ulirika... Fegis, vad ska han med henne som kompis till? Han har väl kompisar, in med lite alkohol nu säger jag bara! ;D
driv ej bror
jag tror att Jean e gay..
Håller med om att Olivier beter sig lite väl stelt mot lina, men det va ju skönt som fan det han sa till henne i köket. lina: "jag e kär i dag" olivier: "ohrsäkta migh?" lina: "jag e kör i daaj" olivier: "Ahh, shut up" Haha
var det bara jag som tyckte angela var fett kool och fett snygg?
man kan förstå oliviers beteende dock. att en tjej som man gillar att hänga med o ha sex med(av de få han kan/får i det huset) och hon säger att hon är kär i honom, klart man blir trängd om han inte är det. undanflykterna har man ju själv kört med ibland. men fy fan va dålig singel-videon var.. asful "svensk" kvalitet på det. typ DV-kamera o inge smink eller så. ingen photo-genic brud. sorry
Henkeee: Sant iofs, man reagerar så själv, inte minst om man hade vart i huset. Haha, jaa den videon sög feta! Sen tycker jag att de klipper så jävla kasst på Live. Ingen fadeout där inte, bara stänger av o på med vippknappar känns det som! Säg till dem från mig! ;)
U-Nas P18 hehe ja, sant i det. tyvärr har jag inte kunnat lämna in jonnyroovas låt denna vecka, vilket tyvärr gör den där grymma låten lite inaktuell.. så, Jonny, om du kan rimma på en ny om det behövs till nästa vecka så ska jag lägga in ett gott ord
"var det bara jag som tyckte angela var fett kool och fett snygg?" angelas pojkvän menade jag
Marlene känns som "det tredje hjulet". Oliviers "helikopter" är det bästa som har hänt den här veckan..
hehe, vet inte vad jag ska säga om det..
Henkeee De kommer ALDRIG spela den där disslåten i TV iaf. Inget fel på den eller så men du vet, deltagarna blir väl inte direkt supernöjda om tom kanal5 dissar dem:)