Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]
Ja, så vi slipper en massa småtrådar om BB iår som förra året så skapar jag igen den officiella tråden för BB här på Whoa. Vad tycker ni om årets deltagare? Den där Carro Gynning verkar vara som någon sa, Årets Linda Rosing. ordentliga pattar har hon ju också. Vet ni om BB har nån special-kanal iår också?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
titta runt lite i forumet innan du kommer med sådanna här klämkäcka lösningar.
qUeTWo P19 nä, behövs inte. liksom förra året blir detta den officiella och inga andra.
"foffo" pakistaniern ska vara ganska rolig har jag hört av en som känner han.
är han inte iranier?
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
Trodde han var kines
Det är inne med mobiltelefoner igen
Henkeee dem som bor i UPC-fastighet och har digital-Tv kommer kunna beställa Big Brother kanaler som sänder dygnet runt. 1 kanal som byter kamera då o då och en kanal som visar 4 kameror. Det kostar 269:- för alla 100 dagar. Det billigaste digitala abbonenmanget för dem som inte har digital-TV kostar 299:-/mån vill ni beställa så är det bara säga till! hehehehehehe
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Hoffa P21 säga till? jobbar du där? jag kommer nog vara på redigeringsavd. nästa vecka om allt går som planerat. UPC? som via kabelnätet bara?
haha, finns ju iaf en ny bb-Linda, Halleluja!
bb linda 2 in tha house.. modell som gillar vissa pattarna hmm.....
----------------------
Foffo HAHAHAHAHAHHAH fint namn
----------------------
men urs.hon var mkt värre än linda rosing, mkt värre. den där ryskan värkar smått intressant. hehe. tror hon kommer stå för intriger eller åka ut, ya know, ingen kille kommer våga sig på bröst-modellen, så då kanske ryskan får fler folk efter sig. håhåhå nä. nu väntar jag på den där Robin. för han har man ju sett bild på iaf. o skåning var han visst också Fofo hade grym kropp. lite för grym kropp dock.haha. nya benjamin? eller kanske snällare? urs. vad jag kommer va insatt den här säsongen. I can feel it coming.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bort me mössjäveln. den grabben va en söt en :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Robin är waay to biffig, men pluspoäng för dansen, mm-mm ;)
wannebie dominiq wweeeee och wannie bie benji.. verkar bli en dålig säsong denna
----------------------
aah, me likie joakim alot =) (jaa, det lilla man sett av honom)
Usch och fy. Silikon tjejen var ju så dum som man förväntade sig. Tjejen som glömde bort vad framgångsrik heter tappar man ju respekt för. Hon har säkert bott max 3 år och har redan glömt svenskan Killen som snackade engelska. Vad säger man pinsamt. Killen som gick in och började med och berätt hur många utlänningar han kände och att han kunde skrika svartskalle åt dem. För de visste att han inte var rasist. Trodde folk som var över 16 slutade skryta med om de kände en adopterad kille. Usch nu ska jag duscha så jag slipper höra resten
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
men neeej. den enda det fanns hopp för har varit tesammans med bröst-lisa. gaa. världen går under.
malmö är litet. för litet. alldeles för litet. speciellt när man vill hitta hypade singlar under 30 år.
det verkar ju kosta iår. blä.
kostade väll förra året me?...
----------------------
Hon ryskan var jävligt fräsch. Joakim verkade vara den softaste personen i huset. Stefan och Mensa-bruden är/kommer bli hatobjekt känns det som...
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Hon I'm so wonderful and smart-bruden kommer jag ha svårt för!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Tycker Foffo var rätt soft, sen han den där från Malmö med men han störde jag mig på samtidigt :)
Riktigt grymma/softa deltagare. Kommer att bli en grym säsong!
Necessär 7 3 kristaller 1 Buddha staty
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Jepp jepp nu var man fast igen... Tycker inte ni det verkar som dom delat huset i en puko-avdelning och en ok-avdelning....?
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
Klockrena deltagare. Vissa skönare än andra såklart, men still, skönt gäng. Jag kommer sitta hooked varje dag!
Okej måste bara droppa lite... Vi har en Linda(ni vet vem), en direkt Alex kopia(ni vet vem, kusligt om dom inte är släkt), en blandning mellan benji/danne(Foffe), en dominiqe(Oliver), möjligtvis en Peter(Robin) Många av tjejerna har jag inte kunnat placera, men jag tycker att hon den där Feminist-shlager bruden påminner om en känslig tjej från första omgången. Tror ni dom har valt ut personer som liknar de gammla(eliten?) deltagarna med flit? :)
Stefan skulle kanske kunna få vara Christoffer(från första).
jag stör mig på tönten med mjukis kepsen.. han spelar ju bara.. han ska va så jävla soft så det blir komisk och onaturligt.. geek
foffe sa att han va musse(muslim) tycker att han pratar som en barn unge..
----------------------
vill ha gratis live bb, som förra året..
keffo: schysst att jämföra Benji, som va den dummaste å mest trångsynta människan i världen. Med Daniel som va mer ödmjuk än många av förra årets deltagre. Foffo är ju mer än blandning av Peter, Alex och Jakob från säsong 2
Trendnet P20 När jag jämförde dom tog jag en stor del av benjis yttre(utseende och stil) och dannes energiska sätt att vara. Vi får se hur han artar sig i framtiden, men som sagt tror mer på benji/danne.
Jag tycker faktiskt hon Carolina verkar vara rätt ok ändå¨. Hon verkar trevlig och rolig. Och hon är snygg. Foffo är nog rätt ok också, om han inte fortsätter med att tjattra så mycket hela tiden, för då blir han jobbig. Joakim gillar jag. Verkar vara en soft och verklighetsförankrad kille. Den som jag stör mig mest på hittils är Robin. Svårt att förklara vad det är men jag tycker inte om honom. Sedan så tror jag att jag nog kommer störa mig en del på Olga. Hon verkar lite tyken och nonchalant.
jag störde mig på den där danderydsbruden som hatade alla andra som inte var med i MENSA.. dryg jävel.
Hon är snyggare på riktigt, alltså i programmet. Jag hatar såna sliskiga retuscherade modellfoton. Ser för jävligt ut
Henkeee: Haha, undra vad han ska med den till? Klar dom fick ju en större pool detta år, hehe.
shit va jobbig den där mensa bruden var.... typ hela tiden vile hon nämna att hon va med i mensa och berätta om hur smart hon är.... jävligt jobbig typ så här såg de ut när dom träffades första gången... 8inte riktigt kanske) : "hej, vad heter ni? jag heter carro och jag är med i mensa.... trevligt att träffas.... sa jag förresten att jag är emd i mensa?"
..........?
Röda sidan har ju alla dom deltagare som verkar intressanta ju, rätt mycket mongon på blåa sidan
hehe, som natural99 sa, det kommer bli en hel del knull i denna säsong. och ja, Robin såg grymt stenad ut när han gick in. skitslö i blicken
Foffo blev den direkta favoriten, verkar riktigt skön.
Oliver hade jag en del fördomar mot, men han verkar också skön.
Robin ogillade jag för hans "
jag kan säga 'JÄVLA BLATTAR' "- och "Heil Moder Svea"-tal, men han verkar ait ändå
Caroline blev det naturliga hatobjektet, fyfan vad jobbig jävel. Hon anstränder sig som fan för att verka intelligent, t.o.m. på hennes profil på
http://www.bigbrother.se Jag kommer sitta bänkad!
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
natrual99 nä du e inte ensam
Kanske...?
skönast verkar ju va han den blonda kille...joakim kasnke han heter.. han verkar soft, dom andra verkar va så energiska och ska va så häftiga hela tiden... peace
..........?