I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-01-27 15:06
vad är nytt? jobbade igår och la mig tidigt för en grej idag.

Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-01-27 15:12
hade de inte sex? misstänker det.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-01-27 15:42
Bigbrother är den sämsta skit som någonsin har visats på tv,
Alla där inne är största 14isarna och är helt jävla blåsta i skallen
dom beter sig fan som 10 åringar, och det är fan inte kul o kolla på, det är skam för svensk tv industri,
Hur smart är det egentligen att visa upp tex BB linda som är sveriges största hora? hon förtjänar inte att var en B "kändis"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-01-27 15:58
haha, hon tuttlisan har ett CBGB linne... vadå häda? hahaha
you reek!

2004-01-27 16:21
Big brother är uppenbarligen inte den sämsta skit som visats på tv med tanke på att det fortsätter, och med tanke på tittarsiffror osv. Folk tycker om sånt. Folk gillar att gotta sig i när andra gör bort sig osv. Jag tror många av dom som dissar programmet själva kollar på det iaf.
Dom sitter där framför teven varje dag "Ååå vad dåååligt detta är !! Kolla!!!"
Men det är ju bara vad jag tror då... hrmm....
Det är inne med mobiltelefoner igen

2004-01-27 17:46
thagoblin: Tror på den modellen jag med faktiskt..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-01-27 17:50
Thrall du sitter säkert och campar utanför bb huset bara för att få sen nån som är där inne ! Status, mannen !!!!!!!!!!!!!

leta era förebilder på nåt annat ställe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-01-27 17:54
kul att se alla 15-åringar (och uppåt) som sitter och runkar så fort de ser skymten av en naken tjej på Big Brother... pinsamt :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-01-27 17:56
hahaha så sant Kontrast

2004-01-27 18:02
nån som vet nån gratis länk för att titta gratis på internet?

2004-01-27 18:06
ton P17

Du kan ju se utegården gratis på bigbrother.se
Laila Freiwalds

2004-01-27 18:18
U-Nas: Utegården är trist att se.

2004-01-27 18:43
U-Nas

men jag vill se grejjen som man kan betala för fast gratis...

2004-01-27 19:06
shit, den där Olivier e rätt skum..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-01-27 19:52
Ton: Jag vet vart man kan se alla dom kamerorna gratis.

Isons_tänder: Wörd!

2004-01-27 19:54
Mensa är ju så jävla irriterande. "Viiii har över 131 i IIIIQ, jag skryyyter iiinte, jag är bara stolt"

Ahh... dö!

Robin, 25-årig wannabee, snälla väx upp
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-01-27 20:00
Omg, kan inte Stefan och Carolina/e bara 'cut da 4play, and get the party started.
Börjar bli lite smågayigt med allt jävla myspys. Dö! ;)

2004-01-27 20:04
Det kommer ju med stor sannolikhet bli ett besök i mumindalen mellan Stefan och caroline!
Laila Freiwalds

2004-01-27 20:07
Jag börjar tycka Olivier är jobbig nu. Kan han inte försöka utöka sitt ordförråd liiiiite iaf.... Han beter sig som en 15-åring också, fast han är 28. Pinsamt.

2004-01-27 20:19
hehe, ja det är så gayigt med en kille å en tjej som ligger å kramas =)

Jag tycker fortfarande att Oliver är grym!
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2004-01-27 20:41
olivier är bra

2004-01-27 20:51
Han verkar ball, ja
Laila Freiwalds

2004-01-27 20:59
NYHETER FRÅN BIG BROTHER VIA EMAIL
Stefan och Carolina sov ihop
Inte helt oväntat sov Stefan och Carolina ihop och verkade ha det väldigt
trevligt. I sömnen lyckades Stefan få tag på Carolinas vänstra bröst och höll
kvar handen där väldigt länge. Det är nog bara en tidsfråga innan han vågar göra
det utan att sova…

Hmm, jag som trodde bilden va tagen med en höghastighetskamera, men tydligen inte.. Lär ju va på TV imorrn eller nått om det..
Laila Freiwalds

2004-01-27 21:06
Det va nån som invigde toan faktiskt.. sen tog ett glas vatten, men kommer fan inte ihåg vem det va...
Laila Freiwalds

2004-01-27 21:18
Jag vet vem det var. Fast jag tycker inte det är nåt att lägga på minnet så jag är sur på mig själv för att jag kom ihåg det så jag säger det inte. (Olga)

2004-01-27 21:18
Yes! jag kom ihåg fel!

2004-01-27 22:14
Mensa bruden visst är det hon på röda sidan som inte vågar röka framför sin morsa för att det var respektlöst eller nåt sånt? Eller är jag helt ute och cyklar?

2004-01-27 22:23
Kontrast P19
vafan är det för äckliga hemsidor du är inne på där dom visar såna 15åringar?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-01-27 23:24
haha fy fan va många haters, sett 2 program och spyr ur er massa skit, som att ni är mycket bättre
!!!

2004-01-28 00:10
Af-BeerDeluxe

underbart för dig att du har ett liv. Du motbevisar dig inte alls på något sätt genom att deltaga i denna tråd, dork.

U-nas

det är carro (carrolina) och stefan som har det på g. carroline är mensabruden mer känd som mensa.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-01-28 00:14
HAHAHA

"Caroline tycker att dom har lärt känna varandra så bra redan. Bättre än hon känner många av sina egna vänner."

saxat från nyheterna. Hur kan man känna personer man känt i 5 dagar bättre än sina "vänner"?

2004-01-28 00:14
mainec

Jag har kommit över en såndär kod som man måste ha för att glo, men det är fan inte ofta det går endå. Koden blir godkänd, men fan vad den "återansluter till media" och sedan förlorar man kontakten helt.
Kommer man väl igång så kan man se kanske 20 sekunder, sedan bryts det.

Bero på? Fixa hur? Plz help me!
Laila Freiwalds

2004-01-28 00:29
mainec

jag tog gievis med detta i min kalkyl :)

de människor jag skulle kalla för mina vänner har jag spenderat betydligt mer tid än 110 timmar med.

men allt beror ju på vad man lägger i ordet vän.

2004-01-28 00:41
typ ingen e rolig... isåfall verkar den blonda killen sjysstast! Å Foffo kanske e lite rolig!

http://bb-se.mine.nu/Carolina_Gynning/im age022.gif

e inte de den fulaste bilden ni sett.. fett fult tagen!
JMD, Jag Måste Dansa!

2004-01-28 06:33
god diggedly daaaamn!

jag skulle verkligen massakrerat alla, på hmm ja vafan sidan som torskade i tävlingen, om jag vart där

han blonda snubben på andra sidan känns ganska rolig, enda människan som jag kan tänka mig att gilla

Jag tror jag skulle gilla Stefan postarkebusering asså, hade verkligen lust att döda honom igår.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2004-01-28 08:27
Me gillar Olga :)

2004-01-28 09:22
200!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-01-28 13:00
den bonda skånigne verak grymt jobbig, bryr sig barab om sitt utseende typ
..........?

2004-01-28 14:52
Den som skadar en annan åker ut direkt, sägs det i reglerna.
Laila Freiwalds

2004-01-28 15:44
det är jävligt löjligt..slagge hade ju varit sjukt skoj :)

2004-01-28 17:11
Coke P18 Stor i orden liten på jorden ! WORD!

2004-01-28 18:58
De ska flippa på Mensa-bruden. Längtar! =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2004-01-28 19:06
Jag klarar fan inte Carro.
-"Määh... Asså... Olga... Hon har liksom inte så många hjärnceller va... Men asså, hon e trevlig. Man KAN faktiskt vara trevlig UTAN att ha så många hjärnceller!"

Ja och man kan tydligen vara dum som ett spån och ha många av dem oxå.

2004-01-28 19:14
angående mensa och hennes hjärnceller

ja, det var helt oprovocerat :)

2004-01-28 19:20
en typ "klubb" för folk med hög iq. om vi säger shär, genomsnittet e på 100, gränsen för mensa e 130 om jag inte missminner mig.

2004-01-28 19:22
1/50 i sverige har tillräckligt hög iq för att komma med.

2004-01-28 19:32
Jag och min kompis stod och dansade och gjorde parodi på en tjej som var jättetjock. Då slog hon ner mig.
Då ska hon fan ha det den jäveln. Hon måste va klok den altså.. Naah!

- Jag har rättsintyg från sjukhuset och jag vill ha skadestånd. Men min anmälan ligger väl längst ner hos polisen.
Man kan ju alltid hoppas att den gör det...
Laila Freiwalds

2004-01-28 20:05
det är ett stort virrvarr. men Olivier dominerar :)

2004-01-28 20:14
Har börjat ogilla Olga... hon är konstig. Fast hon är ju som en ängel i jämförelse med Mensa..

Tycker synd om Joakim, den enda med stil, som måste bo tillsammans med en så äcklig brat.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-01-28 20:36
hehe, det första Olga gör när hon kommer in i huset är att flasha tomaterna i duschen. stupid...