I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Admin

2004-01-26 13:30
Jag tror jag ska småkolla nån gång då och då i år. Kommer nog ändå att hata alla pga deras tröghet.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-01-26 14:31
jocke var ju enda vettiga och som inte var utseende fixerad
!!!

2004-01-26 14:42
Ordgrann
hon with the titties är Carolina. inte caroline
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-01-26 15:08
Vad är vitsen med att leta deltagare som liknar tidigare års medverkande?

den nya fransmannen är som en än mer störd dominice (som iofs var sjukt rolig) och joakim ska ju vara den nya alex.

för övrigt är det hävla töntigt att alla ska se förhållandevis bra ut och vara mellan 20-30. Om jag vil se på sex så kolalr jag porr ;)

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-01-26 15:52
tror olga åker ganska tidigt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-01-26 15:54
regelbrott: alla tjejer gör det, av nyfikenhet, lr för att se så allt ser rätt till.

2004-01-26 16:54
"Du stolta svarta gula underbara lag"

du syftar på Häcken förstår jag.. =)
Det är inne med mobiltelefoner igen

2004-01-26 16:56
Den senaste tiden har det nästan sett ut som om Stefan och Carolina inte kunnat skiljas åt. Dom är tillsammans hela tiden och verkar komma väldigt bra överens. Tidigare har de varit kompisar, men nu ser det ut som deras vänskap håller på att utvecklas.

Efter maten går dom in i sovrummet för att få vara för sig själva. De lägger sig i sängen och börjar prata med varandra. Ju mer dom pratar desto närmare kommer dom varandra, både fysiskt och psykiskt.

Snart är de väldigt intima och lyssnar på vartenda ord den andre säger med stort intresse. Frågan är om Stefan har något på hjärtat när han säger:

– Jag tror att det blir jag som åker ut nästa gång. Sen får du stanna kvar här inne.
– Nej, det ska du inte göra, säger Carolina.

Hon lägger sitt öra mot hans bröst och lyssnar på hur hans hjärta slår.
– Gud vad hårt det slår…

Dom tystnar för en stund medan de smeker varandra ömsint. Carolina bryter tystnaden och säger:

– Vi är ju ganska lika, eller hur?
Stefan svarar med en pinsamt lång tystnad innan han säger:
– Du är kanske lite mer ”glitter” än vad jag är.

Carolina skrattar och säger att han nog har rätt. Dom ligger tysta ett tag innan hon vänder sig om så att de kan ligga tätt intill varandra. Det slutar med att dom somnar i varandras armar.

LOVE IS IN THE AIR
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?

2004-01-26 17:41
allt jag har att säga är detta (de som inte håller med mig borde lynchas)
* lindakopian borde skjutas, eller iaf kvävas av sina egna fula pattar.. äckel.
* iq-bruden borde skjutas, eller iaf kvävas av sitt påhittade intellekt
* killen med kepsen på sned borde rätta till kepsen och sluta spela överlägsen
* killen från karlstad borde åka ut bara för att han är en "skoj kille" (tror han)

resten borde få örfilar.

det fanns EN attraktiv kvinna.. det var den där brunetten på 30 bast (tror jag iaf) - typ.. Ulrika kanske?

puss :]
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-01-26 17:44
kollade hemsidan nu. Ulrika är den enda som ser bra ut ja.

Carolina och Caroline var verkligen bra val av producenterna, de är ju till för att uppröra.. och fy fan va förbannad jag blir när jag ser dessa två stolpskott.

2004-01-26 17:44
jag tcker mensa tjejen e grym...hade jag oxå ett medlemskap i mensa skulle jag med gå å skryta om det.

Och var man så smart skulle man väl inte vara tillsammans elr ha kompisar som var osmarta man vill ju gärna få ut något av disskussioner.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?

2004-01-26 17:47
"Jag attraheras av...
...intelligens. Det värsta som finns är människor som är dumma!"

haha. säger Stefan. är det inte han som dom snacka om att han fattat tycke för plastbruden som lika gärna skulle kunna ha en valnöt i skallen? :D

2004-01-26 17:49
Heja röda laget!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2004-01-26 19:01
fan va irrieterande me censur
----------------------

2004-01-26 19:04
zerox P17
lr huur!

fan va jag kommer störa mi på carolina lr va hon heter...
nån mer som tror att Olivier e lite fake`?
känns som de tycker jag..

peace
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2004-01-26 19:08
Redan fått sett bröst och fitta :>
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2004-01-26 19:21
zoo

om man är smart så borde man inte behöva skryta med det..det visar sig i vilket fall..sedan kan ju hennes EQ vara 0 även om hon kan 1+1 ;)

2004-01-26 19:21
Censuren är ju helt sjukt...får man inte säga fuck?

2004-01-26 19:31
Eftersom det går såpass tidigt på kvällen så vill dom väl inte lägga ut "knulla kuk fitta" osv.. antagligen

2004-01-26 19:38
fan vad den där olga loskar hela tiden, i badet till och med. uuhhh.
”When the power of love overcomes the love of power the world will know peace. ” -Jimi Hendrix

2004-01-26 19:40
missade idag, va det bra? erkänn att IQ vruden gjorde bort sig igen?
..........?

2004-01-26 19:55
Vem är Iq-bruden? Jag missade vem av dem det var som var mensa-medlem, den enda jag uteslutit är Caroline...
Ta av dig din tjockisdräkt!

2004-01-26 19:58
fan vad Robin var grym på att rappa! schysst flow!
inte.
han och "åh gud asså" är nog dom jag stör mig mest på.

2004-01-26 19:59
haha, ja vafan fräsigt att loska i badet.. det gör man ju inte ens när man inte har kameror på sig.

2004-01-26 20:00
hehe, skumt att få visa tuttar men inte säga "fuck"..

Sen är jag med Coke i IQ/EQ-frågan. Carro e för löjlig.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2004-01-26 20:51
Ghettoplayer

givetvis är det så, att jag inte tänkte på det :)

dock är det ganska löjligt.

2004-01-26 20:51
caroline aka mensabruden är numera käns som enbart mens.

folk brukar klaga i början..det blir bättre efterhand.

2004-01-26 20:57
död åt dom.

2004-01-26 20:59
olga o ulrika e snygga. dock verkar dom va ganska korkade. men det är väl nästan ett av kriterien för att komma med?

bimbo-carro e dummast. helt äcklig fan.

stefan e sliskigast!

jean e tråkigast!

robin e ... hah. smått patetisk!

Jocke e " mys" hah.

Carolina e en dryg slinkaa.

Olivier e fan skön.

Foffa verkar fan schysst.

hon bruden me mössa som e på röd. Ange... nånting.. verkar va ganska tråkig.

o hon. marlene (?) verkar va... typ liiite vettig iaf.

hah. ganska risigt att man sitter o skriver shit om folk efter att ha sett dom på TV i nåra nåra timmar.

jag Har rätt.

2004-01-26 21:00
Olivier:

Efter ett tillfälligt könsbyte skulle jag: ...smeka mina bröst hela dagen lång.
jag Har rätt.

2004-01-26 21:05
Just nu: Tråkigt som fan. Inaktiva o skit.
Huset: Erbjuder och lockar nog till många festligheter och smaskigheter.
Uppdrag: Ja..? Var fan är dem? BB startar ju inte förrän de tvingas till saker så punkt ett blir något fett!

Blir nog en finfin sesong tror jag!
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-01-26 21:23
Jag gillar Carolina som fan! Tycker hon verkar va ball o trevlig! Och snygg. Dömer inte ut henne så snabbt, det är fan inte fair.
Olga gillar jag däremot inte än så länge.. dryg jävel som tycker att killar ska slicka hennes fötter typ. Klart man kan vara gentleman o uppvakta tjejer osv. men det kanske inte är så kul att göra det när dom KRÄVER det. Tycker inte hon är snygg heller. Men som sagt, jag ger henne en chans också, man kan inte döma folk så jävla fort.
Man kan inte döma folk över huvudtaget efter ett tv-program egentligen eftersom man inte vet vad som har klippts bort osv..

2004-01-26 21:26
fattar inte varför olga redan börjat visa sig naken..vänta litta kan man väl?

2004-01-26 22:00
fattar inte varför olga redan börjat visa sig naken..vänta litta kan man väl?

Varför vänta?
Fram med godsakerna ;)

Olga kan gärna bada mer hehe...
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-01-26 22:19
Bort med alla censurer.
Olga badar hela tiden.

2004-01-26 22:46
olga var ju nice
"As a ninja you obtain certain responsibilities
such as kicking asses and looking cool and tough."

2004-01-26 23:10
skönats är han värmlänningen, den blonda
..........?

2004-01-27 00:06
yatzy-star

hon hävdade tidigare att BB hade sagt till henne vad hon skulle säga eller något åt det hållet

hennes krypin på Lunar har för övrigt tagits bort sedan hon gick in i huset, undrar varför :)

2004-01-27 00:35
den jag gillar bäst nu är han fransmannen haha bra skön
!!!

2004-01-27 00:59
Näe, fy fransmannen är så jävla störande hehe.

2004-01-27 01:11
fransmannen är det han från luuk eller?

Får jag presentera årets kvarn: Marlene. ehh.. tror hon hette så. Tror hon kan bli jävligt jobbig om hon ska fortsätta snacka sådär varje avsnitt.

Jag har också kommit fram till at minst ca 8 av 12 ska ut.
Märtha är en snärta från Bangladesh
var är du nu i Bangladesh?

2004-01-27 01:45
Hon ska ju gifta sig 10 dagar efter BB :)

fan vad kul om hon gör någonting med en av killarna

2004-01-27 05:56
yeah den dar snubben med kepsen ....fyfan..nan namnde retta till kepsen...i think he should do that..han ser ut som aa en gammal idiot som tror han e aa vet inte vad ja ska saga men fan va kass han e...

2004-01-27 08:16
Jag börjar störa mig på Marlene som fan. Såfort hon vill säga nått, så gör hon det - oavsett om någon annan redan pratar. "Asså jag tycker som så att..." GAHH!
Laila Freiwalds

2004-01-27 09:12
men mensa måste ju vara värst...hon har en fras som hon använder konstant: förstår du? förstår du det här?

DÖÖÖÖ

2004-01-27 09:13
"Inte ens Big Brother vet vad deltagarna drömmer men när det gäller Stefan så är det inte så svårt att gissa..." Tillhörande bild
Laila Freiwalds

2004-01-27 12:26
U-nas:

Självklart haha... GO STEFAN GO STEFAN!!

2004-01-27 13:14
nasty!
----------------------

2004-01-27 13:43
har det blivit nån action än?
..........?

2004-01-27 14:52
de enda man kan sympatisera med är snubbarna som satt och gungade på verandan när de andra låg och snackade sociala förutsättningar i sovrummet

jag vidhåller att jag skulle vara bäst i världen i bigbrother

skulle fan parkera i en fåtölj i första avsnittet och sen tillbringa 80% av tiden i den
Veritas Amicus, Henkso Amicior!