Okay kom på det nu själv:)
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
lurigt va..
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Bara för mig som den nästan alltid laddar i typ 3kb/sek på den där tvtorrent.tv-sidan? Har tur om den går över 10 ibland...
ähh man laddar ju hem innan man går till skolan :p
Ja men när man är rastlös på kvällen och precis sätt färdigt e10 så snackar vi problem:p
Snart dax igen då!...
You'll never walk alone!
wee, nytt imån :D
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
mellan tre och fyra på morronen, annars lite senare...
kommer vid 4-7 tiden, skulle tippa på vid 6 kanske
baba fortfarnde inte ute.
jupp, laddar hem nu. 29kib/s helt sjukt sakta fan 2 tim och 20 min kvar :(
bra avsnitt, men ganska solklart vad som händer i nästa avsnitt :p
mahahah såg avsnittet nyss vad tyckte ni?
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
hahaha det blir kanske dom igen
hehhe Marissa is the Drama :P
Good bye Alex!
www.shumway.se - världens softaste webzine
Roligaste jag har läst på länge. :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"
e det bara jag som tycker OC har tappat "OC känslan" i dom nya avsnitten? inte för att jag tycker serien är dålig.. men den har bara inte samma känsla som i första sesongen..
That's just stupid.
Preload P16 Nej, jag håller med. :\
.: Graffiti can't be stopped :.
Hmm, Ryans bror Trey återvänder i nästa avsnitt. Samma med Zach. What's gon' haaapppppppeeeeeeen?!
Jag ber om ursäkt om någon tog illa upp, men det är ju ändå inte så sjukt "spoilande", det jag skrev. Jag vet lika lite som ni. Bara vilka gästskådespelare som är med i de typ 6 nästkommande avsnitten av serien.
ylla F18 hah.. sitta uppe hela natten o vänta på OC =P
That's just stupid.
BAngelO P-1 Om du går in på
tvtome så kan du kolla vilka skådespelare som är borta i nästa episod osv.
HeRe2sTAy åh ja =)
That's just stupid.
tycker att man ska skriva SPOILER om man vet vad som ska hända i nästa avsnitt lr om man har sett ett avsnitt före alla andra.. inte kul o sitta o läsa och får veta en del grejer man inte vill veta förrens man har sett avsnittet
Fan.. avsnittet borde ju släppas snart
That's just stupid.
man borde kunna tanka de snart
It's not a cap, it's a flag
Kan nån säga nåt bra ställa där man kan hitta det och vilket som är det bästa ordet man kan söka på på t.ex dc
It's not a cap, it's a flag
4 kom de föra veckan så gissar att de kommer då
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
den är inte uppe på tvtorrent :(
torrentbytes e bra...seeda sig
vad tyckte ni om det nya avsnittet??
Jag tyckte att det var ett Mycket bra avsnitt. Skön stämning precis hela tiden, exakt som i säsong ett.
SPOILER Undrar om Trey kommer att sköta sig, men jag tror inte att han stannar där länge... Verkar som att Marissa o Ryan är lite på G igen :P
fyfan.. det var ett riktigt bra avsnitt =) kändes faktist lite som säsong ett
That's just stupid.
vad är en spoiler?
House is hiphop on fast forward ..
backyard88 P16: Det kommer inget avsnitt den här veckan så du får vänta till nästa fredag.
"Rätten att driva med något är mycket viktigare för ett samhälle än rätten att inte bli förlöjligad, eftersom det första är frihet och det senare förtryck." (Rowan Atkinson)
vadå inget nytt avsnitt? vad snackar du om grabben?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
nooooooooooooo
Mm, lagom frustrerande. Jävla FOX som visar "True Calling" istället. Hur kan man göra något sådant..
Jo jag sitter å vätar på oc och joey som alla andra och så går jag in på tv tome och ser att oc har en veckas paus och joey två!!!! Fruktansvärt.
"Rätten att driva med något är mycket viktigare för ett samhälle än rätten att inte bli förlöjligad, eftersom det första är frihet och det senare förtryck." (Rowan Atkinson)
nu blev jag besviken när jag skulle ladda hem oc, så fanns det inget nytt, gillar inte det här med uppehåll.
ylla F18 vilket avsnitt pratar du om?
That's just stupid.
Lillolfe P11 Det är 24 avsnitt denna säsongen:) så det är 7 veckor med 7 avsnitt kvar att vänta...
Fan Kirsten e fräsch. Hoppas hon hämnas på Sandy med den där nissen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Nej inte än. Kul att se att jag inte är den ende som är vaken. Hade inte tänkt vara dte men satt i telefon 3 timmar så wtf kan lika gärna vänta. Börjar dock bli mer och mer orolig för att tröttheten ska segra trots allt... Zzz