Dokument inifrån : Om gängen i sverige
Såg ni programmet i 2:an om de "svenska gängen"?? Rätt bra faktiskt, skönt med ett program som säger att det INTE finns några gäng att tala om i sverige, och att den där jävla gäng-sektionen inom polisen inte behövs.
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD
nån som vet när det går i repris?
haha, fan va kul det va när experten från USA skulle dra något exempel om sverige och sa typ "well if you take a sodermalm gang". hörde inte riktigt om han verkligen åsyftade södermalm (ska kolla reprisen) men fan va roligt i så fall.
"Hey fuck ass, give me a beer!"
Man kan se den på SVT hemsida.....
svt.se
BÖGIGA JÄVLA WHOA RAPPARE..............
fett, måste se så snabbt jag är hemma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, det var bra. Speciellt forskaren, han var mycket klok. Haha, hans sista mening var bäst. Jag led när jag såg den där jävla Gårdare bete sig så där mot Francis. Fy fan, man såg ju på honom hur sårad han blev! Om polisen hade något vett överhuvudtaget skulle de redan för länge sedan vara bundis med sådana killar som Francis.
såg den just på hemsidan...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Satan vad dryg den där snuten som dom följde med i bilen var. "Vilken ful mössa du har.", vilket bra sätt att få folk att sammarbeta.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Kollade just på hemsidan och man kan ju inte säga annat än att det är sorgligt hur den svenska polisen går och gör om exakt samma misstag som bevisligen redan gjorts i andra länder. Hoppas verkligen att den här dokumentären kan leda till någon förändring!
You love New York / But New York don't love you
twelveinch_flava P21 eller så är det kanske inte polisens sak att ryta åt honom när han inte skadar automaten?
bra dokumentär som fan. ja jag hoppas snutarna ser detta och lär sig nått från detta, för om dem fortsätter så som dem visar i dokmentären så lär d bli fuckt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"icagänget kallar vi dom för det var en ica där"
xpertize P19 :"Vilken ful mössa du har.", vilket bra sätt att få folk att sammarbeta. om det va han som jag tror att det va så skulle jag tro att han har den mössan som han brukar ha..den som det står POLICE på...
Hakuna matata
det var en jävla intressant film faktist, jo man önskar att polisen ser detta och får en uppfattning om vad det är de sjävla håller på att skapa.
Tisdag, 13:e November 2068
man ska lyssna på ken o ba aboo feeeett gangstaz............det existerar ja svär fö dom jäla journalistasses fattar noll
shimmy shimmy yo
jag e från ett gäng FTL FATTARRRUUU:EY EY EY.. jag e nere för mina hundar.maj maaaaaaj
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits
Fy fan vad kul den var.. Jävlar vilka dårar svenska poliser är asså.. Garvade röven av mig åt den där lilla snut tanten som såg ut som en liten rädd mus och hade tix.. Han som sa "störning, störning, störning, dessa störningar är alltså till för att störa gängen, man måste störa hela tiden.." Haha! Vilken idiot.. Ganska efterbliven machosnuten som gled fram och sa "ful mössa du har" det första han gör.. Shit.. Men det var en bra dokumentär också om man bortser de komiska inslagen som de dumma snutarna skapade..
DnH> Jag lyssnar på Ken, sen hur mycket gängbildning det finns det har jag inte en clue om
shimmy shimmy yo
Joel: Det var säkert en ACAB mössa haha... nä personligen tycker jag att polisen sköter det hela mycket dåligt... det värsta var endå när dem kollar han lugna gatan snubben. Nej fan, dem borde lära sig av andra länders misstak + att samtliga forskare säger att taktiken är helt fel.. dumma är dem ibland alltså!
fredrik gårdare...JÄVLAR i min lilla låda vad NÖJD han var när han fick stå o visa upp sina vidriga snutsouvenirer...fy fan. annars tycker jag mest att det en uppvisning i brist på retorik från alla inblandade i hela filmen. ä
ä
det var jävligt lamt det där med mössan "vicken ful mössa du har" "nej den är fin" "nej den är ful" what's the dilly? jag hoppade till som fan när dom besökte restaurang lincoln i vårby, jag ärväl helt blåögd men jag har inte fattat att det va nå skummish på g där.
polisen i gbg verkar ha lärt sig av dom i sthlm
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Poliserna verkar ha sett lite för mycket på "Colors" haha
Cyclones
Jag fattar inte vad de får ut av att stoppa människor stup i kvarten, som att de inte har bättre saker för sig . Den där USA nissen och poliserna säger ju att det är fel taktik, varför kan bara inte svenska polisrena lära sig från deras misstag ?
MCgurrish: Problemet i sig, eller problemet dokumentären tar upp iallfall är ju polisens felaktiga beteende..
De spelade the album leaf nästan hela tiden i bakgrunden, riiispekt
12.
men hörde ni inte snubben från FFL?? han sa "liksom" 15 ggr i en mening! det sköna va att reportern inte kunde låta bli att va ironisk och lägga till ett liksom efter sin fråga :P