I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The O.C Season 3 *SPOLIER VARNING*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-09-08 13:01
bra avsnitt, gjuten låt i slutet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-08 15:22
Idag smäller det väl :O ? i USA iaf, då kan man väl få tag i avsnittet ikväll/natt ?
b-b-bassan!

2005-09-08 16:44
helt ok eo...inget jättehäftigt direkt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-08 19:21
här kommer en Ex O.C mupp,

kollade första sässongen och var fast vid det, men sen Lost började så tänkte jag att jag kunde pendla. Det visade sig att jag tröttnade på O.C och nu är programmet bara tråkig
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2005-09-08 21:09
wooohoo, somnar om ett par timmar, vaknar tidigt, går till skolan, kommer tillbaka på håltimman, fixar serien, åker tillbaka, kommer hem o kollar :D
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name

2005-09-09 09:28
SPOILER!

Efter att ha sett avsnitt ett från säsong 3 så vet jag inte hur det känns. Allting verkar vara tillbaka till det normala efter bara ett avsnitt. Sen TROR jag att Kirsten och Boston Public bruden kommer att inleda ett lesbiskt förhållande på rehabstället. Men tror inte det kommer att påverka äktenskapet, det blir en fnurra på tråden men allting återgår förr eller senare till det normala igen ;)
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2005-09-09 14:38
lr nu fixa jag skiten föresten

2005-09-09 15:19
hoho såg avsnittet nyss :D

SPOILER OM SENASTE

tyckte det var en bra avsnitt, men den där jolie, jävla bitch, o sen är det nåt skumt me den där tjejen som är kompis med Kirsten nu
vad tycker ni? :)
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name

2005-09-09 15:19
kul att min stannat på 98%

2005-09-09 15:26
surt :P

2005-09-09 18:44
Fler länkningar och snack om vart eller hur man laddar ner avsnitt osv kommer att belönas med varning, alternativt ban.
Svara inte på detta inlägg.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2005-09-09 20:14
dags att sköta sig här :P

undrar när Theresa kommer in igen :P

HeRe2sTAy sant, lär vara något sånt :P

2005-09-09 22:10
Da_M

Hoppas inte theresa nånsin kommer tillbaks..

Annars va första avsnittet rätt schysst faktiskt.. Fast det kommer ju bli ganska så segt med en till säsong där Marissa och Julie kommer bråka hela tiden igen. Det vart ju upplagt redan nu i första avsnittet..
Va är de me Ryan och rymma med samma kläder hela tiden?
..

2005-09-10 11:03
Nej fyfan. bort med Theresa.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-09-10 11:27
tyckte att dom löste det ganska snabbt oxo :P

haha ryan o hans rymmarkläder, han ska bli hood igen då :P
, jag tror den andra bruden som är kompis med kirsten kommer att sabba nåt, o sen lär Theresa komma tillbaka, i can feel it :D

2005-09-10 11:57
tror kirstens kompis e lesbo :P
hon lär ju försöka hooka kirsten :P
Suck me beautiful :D

2005-09-10 14:06
Såg precis på avsnittet och det kändes väl som ett helt vanligt "säsong-två-avsnitt", tyvärr. Jag tycker att de ska försöka göra The O.C. till en "teenage"-serie igen och inte till en familjeserie som har alla vanliga ingredienser som vilken tvserie som helst har.
Ärligt talat så känns det inte som samma producent/writer längre, Josh Schwartz borde kolla på vad som var så bra med säsong ett och, inte göra samma sak igen, men i alla fall skriva avsnitten på samma sätt som han gjorde förr.

Kan vara dumt att dömma säsong tre redan, men man ser ju tydliga spår av s02 i första avsnittet.
.: Graffiti can't be stopped :.

2005-09-10 18:27
jag tror hon e ute efter hennes make.
LEGALISERA CANNABIS

2005-09-10 20:34
hmm slangan, de kan oxo stämma :P

2005-09-12 02:51
Avsnitt 1 var inte så bra :p

2005-09-12 03:54
word Hardcore
"three can keep a secret if two are dead"

2005-09-12 08:35
jag tycker det var ett bra, men inte överdrivet bra avsnitt. börjar tappa lite intresse för serien faktiskt. Kirstens stalker verkar weird..
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2005-09-12 23:00
Tycker det var en bra säsongsstart.. hade inte förväntat mig alltför mkt men blev nöjd med detta... riktigt kul när ryan härmar summer :P .. kul om han blir lite komiskare.. känns som om mkt hänger på seth o sandy som e dom klart skönaste rollerna..

2005-09-13 09:14
dom ska väll börja senior year på high school nu? hur gammal e man då?

2005-09-13 12:20
de är då lika gamla som vi är när vi börjar tvåan på gymnasiet.
det är deras sista år. dom börjar ett år innan oss i usa

2005-09-13 18:04
Jag hatar Trey och hans fula tighta jeansjacka! Och då detta är en spoilertråd så kan jag skriva att det är skönt att den idioten åkte till Las Vegas!
"Help the grown folks, they need more help than the children do"

2005-09-13 22:44
Jag tippar att kvinnan på missbrukarhemmet är Lesbo och vill ha ihop det med whatever hon heter. (jag har sett alla avsnitt som sänts och jag kan fortfarande inte komma ihåg va morsan i familjen heter, så otroligt lite tycker jag om hennes rollfigur.)

Någon som köper min teori eller what's the deal me den skumma kvinnan?
Wesslan är din fader

2005-09-13 22:54
Jaha ja... efter att ha läst igenom tråden lite så ser jag att jag bara är en i raden av lesbo-konspiratörer...sorry att jag inte läste igenom tråden ordentligt denna gången.. :)
Wesslan är din fader

2005-09-13 23:14
dom firar aldrig deras födelsdagar, har lagt märke till det nu :P

2005-09-14 13:37
rehab slynan / Boston public slynan vill åt Sandy... rätt uppenbart.
Hoppas Luke kommer tillbaka också..

2005-09-15 09:52
Jag hoppas Anna kommer tillbaka.

2005-09-15 10:45
att ni inte lyssanr på dem andra bloc party låtarna kan ni ju faktiskt skämmas för. såg som live på the accelerator. sjuuuuuuukt bra!
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker

2005-09-15 11:18
Wesslan P19

Kirsten :)
..

2005-09-15 13:00
Galet avsnitt vill slå julie cooper
----------------------

2005-09-15 13:16
Jag fick lite medkänsla för Julie när hon försökte rädda Caleb, jag började nästan gråta. Men så blir hon sitt gamla jag igen och börjar med sina b-intriger! Jag stör mig redan på Kirstens alkoholisthomie.

2005-09-15 16:06
Jag tyckte om första avsnittet på denna säsongen men har en del saker som känns ogenomtänkta:

Julie Cooper : Känns som hennes ondhet är krystad. Att hon bryr sig så mycket om sitt anseende i newport. Hennes anseende är ju för guds skull redan förstört som Golddigger OCH porrfilmsskådespelare. Hade gärna sett henne hålla en mer normal roll och någon annan ta över den här bitchrollen. För just nu känns den krystad.

Sandy : varför bara inte berätta för Kirsten vad som hänt med Trey? Nu kommer hon komma tillbaka, få reda på det eller på något annat sätt få reda på det och säkert dra iväg med sin nya alko-kompis. Förutsägbart.

Förövrigt verkar det som om den här säsongen ska vara fylld med händelser. Sista säsongen och redan i första avsnittet löste man ett problem som i förra säsongen hade tagit 3 avsnitt.

2005-09-15 20:48
weeii imån :D

Julie är skitjobbig, så jobbigt när Caleb kallade henne för juju

2005-09-15 22:05
det sänds klockan 5 inatt Svensk tid i USA ifall nån undrar :) så imorn blire inge problem o tanka det

2005-09-15 22:37
En annan sak, Har Marissa sagt något om att hennes mamma var med i en erotisk film? Har jag missat det? Om hon inte har sagt något, är det inte lite märkligt då alla vet det?

2005-09-15 22:47
S F20

Fick ens Marissa vet det? Va hon på den festen som filmen visades på?
Men det är ju ändå konstigt, hon borde ju veta om det eftersom det va så många där.
Och hon borde ju fakka ur på det också eftersom allt hon och Julie gör är att bråka. En till hållhake på sin morsa tackar nog inte Marissa nej till.
..

2005-09-15 23:01
-Zakramento- P19
Hon var ju inte med på festen när filmen visades, det känns så märkligt att ingen skulle säga något om det till henne. Väldigt märkligt, men hey det är O.C.

2005-09-15 23:24
Ja, jag tror att antingen så har dom haft det och Marissa gjorde ingen stor grej av de..

Eller så kommer det komma: "This happened earlier on the O.C" innan en episod och så visar dom det, och sen kommer det handla om nåt angående det i det avsnittet..
..

2005-09-16 00:38
Snart snart smäller det.

2005-09-16 04:08
var laddar man ner nya oc???
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2005-09-16 12:04
Fan va irriterad man blir. Ryan är så enkelspårig. Så fort han blir lite sur så kommer hans fists upp och nitar första bästa.
Aja, snart blir väl Marissa gravid med Ryan. Dom kommer ju ha en massa tid över nu när dom inte går i skolan och dom kan ju inte shoppa hela tiden..

Och O.C har fått ett nytt hatobjekt. The Bitch med stort B är Charlotte.
..

2005-09-16 12:07
woohoo, på väg ner

skall ses senare ikväll :)

2005-09-16 18:00
bra avsnitt indeed

2005-09-16 18:37
skönt avsnitt och man väntar redan till nästa vecka.

2005-09-16 18:38
Gahh, fan va man längtar tills nästa vecka nu då:)

Shit va äcklig den där Artur Ringhardt som ung var...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2005-09-16 22:41
SPOILER OM SENASTE!!!

fan vilket bra avsnitt :D, måste se nästa vecka,

stackars jimmy, back to square one :P
den där charlotte någon psycho, nya oliver i kvinnlig form

sen när Ryan slog Dekanues lr hur det stavas, fyfan vad nice :D, rätt åt den jäveln, tror att den lilla tjejen o deken har nåt på gång oxo