I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The O.C Season 3 *SPOLIER VARNING*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-07-25 16:15

The O.C Season 3 *SPOLIER VARNING*

Ja det är la dags att starta snacket om säsong 3 av denna trevliga serie som börjar igen den 8/9 för att vara exakt.
I USA alltså.

Som andra poängterat så är det inte säsong tre enligt kanal 5 utan säsong 3 på riktigt. Kanal 5 har visat fram t.om avsnitt 11 av säsong 2 om nån undrar, men de väljer att kalla det för avsnitt 18 av säsong 3.


Vad tycker folket om hur 2an slutade?
Väldigt chockande att Marissa Sköt Trey tycker jag!
Men det är, och kommer nog alltid att bli svårt att toppa säsong 1.






*******SPOILER*******

Hittade detta på www.theocshow.com närt jag gogglade efter the oc episode list:

Vad tror ni, kommer första avnittet av säsong 3 vara så här, kanske tror jag, ENJOY

-------------Season 3------------

3.01 - "The Aftermath" - September 8, 2005
Summer is coming to an end and school is starting in a few days. Trey has been in a coma since Marissa shot him. The D.A. has waited as long as possible for Trey to wake up but people are starting to demand answers and justice, which is why D.D.A. Chris Caldwell was asked to dig around and take more depositions from Ryan, Seth and Marissa amongst others. Will either Marissa or Ryan pay the price? Or will both be prosecuted? Kirsten is still at the rehab center. Julie is mad because Caleb’s accountant says it will take months before the will can be read. Summer, Sandy and Jimmy also appear.

Source: Spoilerfix.com