Muzzka P17: det går på en hemlig kanal på tv som vem som helst kan få in, ståre inte hur man gör längre upp i topicen? eller d kanske var förra topicen...
http://www.sthlmmd.se
Muzzka: En polare laddar ner, ser veckoshower + PPV:s hos honom. BearC: Håller med dig till viss del, galet synd att inte Burchill fick plats. Inte för att det var väntat iofs men... Lashley kanske kan överraska. Vi har ju egentligen inte sett vad han kan göra med vapen så mycket förut, han kanske äger! Han kan suplexa två pers samtidigt på ett brinnande elektrifierat bord med giftiga häftstift eller nåt ;D
Everlast, will you?
"Han kan suplexa två pers samtidigt på ett brinnande elektrifierat bord med giftiga häftstift eller nåt" Hahahhahahahha ja men det kommer Mick Foley eller rättare sagt Cactus Jack att ta hand om ändå...bang bang! Ville verkligen ha med Burchill i den matchen, han måste få en rejäl push snart.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
puszel P20 Be nice...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC P18. Burchills stora push kommer nog snart ska du se, inte ens WWE kan hålla tillbaka en så stor talang. Han fick ju ny gimmick och glassigt intro! ;D
Everlast, will you?
sound P16 1. Mick Foley. Foley har brottats under fyra olika alias. Mankind, Cactus Jack, Dude Love och Mick Foley. Om jag inte minns helt fel så brottades han både som Dude Love och Cactus Jack i ECW. Staxxxi rätta mig om jag har fel. 2. Burchill. Hur i hela friden tänker du? Ursäkta, men varför skulle man inte kunna ha talang inom wrestling? :S
BearC: Dude Love-personan hade han innan wrestlingen, han gjorde några filmer med sina polare, där en karaktär hette Dude Love. Men i ECW brottades han främst som Cactus Jack, och dök upp ibland som Dude Love. Först i WWF fick han Mankind-gimmicken. Med andra ord, du hade nästan rätt. ;D sound: Det gäller att studera vad brottarna har gjort innan WWE, för WWE har tyvärr alltför ofta raserat talanger med meningslösa gimmicks eller alltför lite air-time. (Simon Dean, William Regal, Kid Kash). Jag har sett match-klipp från när Burchill brottades i England, och tro mig, han är starkare än vad man ser nu. Han drar bland annat en belly-to-belly på två pers - samtidigt. Dessutom kan han röra sig som en luchador, han är grymt rörlig för sin storlek. Han kan inte utnyttja alla sina skills i WWE, några av hans rörelser är för "farliga" och får inte utföras eftersom han är för stor (6 ft 4, 261 pounds). För övrigt kan man nämna att hans energi i ringen är bra, och hans kontakt med publiken växer varje vecka, senast han mötte Regal lyckades han dra in publiken på ett nice sätt. Det enda han behöver förbättra är sin kontakt med den han möter, något som man växer in i. Hwa och jag snackar om det säkert 2-3 ggr i veckan över en kopp kaffe, så fråga oss om Burchill ifall du vill nåt. =)
Everlast, will you?
Staxxxi Tänkte på en sak. När man kollar gamla matcher från New Japan, med Pegasus Kid, Black Tiger, Sasuke och Jushin Liger och dom så använder de ju en helt annan repertoar när det kommer till moves än vad t.ex. Benoit gör idag. Likadant när man ser gamla matcher från ECW med RVD, Saturn, Sabu och vem som helst där. De använder helt andra moves som klart är farligare. Är det så att i WWE så finns det massa moves som är "banned" liksom för att de är farliga? Det känns så tycker jag... På TNA däremot så använder de många av de mer spektakulära moves där risken är större att man landar fel och så vidare. Är det bara jag som inbillar mig, eller vill WWE hålla det lite mer ofarligt och tittarvänligt för familjer osv?
BearC Benoit får nog fortfarande göra hurricanaranas och liknande saker. Dock är saken den att nu är han känd som killen som använder främst sin styrka och teknik. Han är mannen som kan bryta sönder folk med sina bara händer, då vet jag inte om det skulle passa att han helt plötsligt drar en tilt-a-whirl headscissor... "Är det så att i WWE så finns det massa moves som är "banned" liksom för att de är farliga? Det känns så tycker jag..." Det är mycket troligt, som ett exempel kan man ju ta Matt Hardy. När han beefade med Edge i höstas drog han en moonsault på honom och fick skitmycket heat för det; han var egentligen för tung för att få göra den. Att det ska vara mer familjevänligt låter ju som en trolig orsak, men då tycker jag att det är hyckleri att samtidigt ha alltför många uppumpade tutt-lisor som dansar och semi-flashar pattarna (Host host, Candice host) med noll wrestlingskills istället för riktiga kvinnobrottare som t.ex. Lita. TNA är ju "The New Face of Professional Wrestling". Då har de direkta och indirekta krav på sig att börja kampen mot WWE. Därför är nog det mesta tillåtet på TNA. Sen ska man ju förstås inte förbise det faktum att nästan alla brottare i TNA är galet skickliga, som med rätt push, gimmicks och storylines skulle kunna skina över många brottare på WWE med hästlängder. TNA har potentialen och talangerna, WWE har erfarenheten och de riktigt stora namnen.
Everlast, will you?
Staxxxi P19 Allt du skriver låter vettigt som vanligt hehe. Kan förstå att Benoit har ändrat sitt moveset sen han blev "The Crippler", menade överlag. Iofs...när var senaste gången Benoit gjorde en legdrop från turnbucklen? Inte igår iaf, det körde han mycket innan. Likadant dragonsuplex och northern lights suplex. Det är ju moves som han borde kunna använda fortfarande utan att ta bort den hårda "Cripplerstämpeln". Sen angående den kvinnliga borttningen. Jag tycker aldrig att det är kul att kolla på, inte ens Lita även om hon är riktigt duktig. Är aldrig någon känsla i dambrottningen. Tycker det är ett ganska onödigt inslag i WWE. Så därför föredrar jag nog något vackert att kolla på (host Candice host) ;). Det är också jävla hyckleri att om fallet är så att vissa moves är bannade pga säkerhetsrisken. Eftersom de utan att blinka anordnar sjukt blodiga matcher, med en massa vapen. Då är det väl betydligt bättre med akrobatiska men lite riskfyllda moves. Jag saknar den imponerande brottningen där man sitter hemma och hoppar till i stolen av ett nice move. Just nu känner jag att jag måste titta på TNA för att få den upplevelsen. Kolla bara på t.ex. Austin Aries och AJ Styles (finns självklart MÅNGA fler).
BearC Förstår nu vad du menar med hans moveset, och jag håller med dig. De suplexes du nämnde borde han kanske göra oftare. Hehe om inte ens Lita duger borde du se lite av vad Trinity kan göra. Eller vad sägs om en moonsault som hon gör till en dubbelDDT-variant från toppen av en steel cage på TNA? Brottningsmässigt är Candice och co. riktigt tråkiga att se på. Men om man droppar det kriteriet så är jag nöjd med vad man får se. Wrestling = mycket nice. Bystiga damer = Giggedy! Men slår man ihop dem = trist. Inom vissa aspekter (blodiga matcher) har WWE anammat mycket från ECW, alltså något som ser ut att vara och är smärtsamt . Klart det finns risker, jag menar man kan ju blada sig för djupt och torska ordentligt med blod, men den direkta livsfaran förekommer inte ofta. I alla fall inte i samma mån som när AJ drar en sinnesjuk Shooting Star Press, Petey Williams drar sin Canadian Dastroyer eller när Sonjay drar sin Hindu Sault. Skaderisken är mycket högre i TNA, just p.g.a de galna rörelserna. Det sista Vince vill är att hans stjärnor ska skada sig och vara borta länge. När vi ser ett WWE-roster fullt med skickliga brottare, ser Vince kassakossor på grönbete i hagen.
Everlast, will you?
Staxxxi P19 Direkt efter att jag skrivit mitt inlägg förstod jag att det kunde misstolkas hehe. Med hyckleri angående de blodiga matcherna menar jag ur den familjära aspekten. Anser man att blodiga HIAC-matcher är mer familjärt och tittarvänligt än lite highflying moves? Det var så jag tänkte. Inte på skaderisken, för den är självklart högre på movsen. En annan sak jag tänkt på när jag kollar på TNA är att när de gör moves som t.ex. dropkicks och insugiris så känns det som impacten är betydligt högre än i WWE. Det känns mer riktigt, det är inte lika mkt händer uppe och blockar och bröstträffar. Tänk TNA-brottarna med WWE-hype och WWE-inramning. Tillsammans med det bästa i WWE. Ojojojojojojojoj. Wrestling = mycket nice. Bystiga damer = Giggedy! (hahaha Quagmire ;)) Men slår man ihop dem = trist. Helt rätt! :P
Lite matcher man inte hade bangat hehe Austin Aries & Sonjay Dutt vs. Mexicools Lashley vs. Batista vs. Scott Steiner Paul Burchill vs. Sabu Jeff Hardy vs. Matt Hardy
man kan sitta å tjata om sabus storhet länge länge, men faktiskt, han är inte den han en gång var... han är liksom inte den killen som fick mig att börja hoppa av glädje när man såg någon gammal ecw ppv. Burchill e cool, men jag längtar till kennedy kommer tillbaka.. kan inte låta bli att tycka om lashley, dock borde jag hata honom: 1. Absolut endast ett ansiktsuttryck vare sig han är glad, ledsen, arg eller hopplös. 2. Micskills någon? 3. Verkar inte ha någon kondis heller då hans matcher brukar vara rätt så korta. Favoriten jusst nu i wwe är helt klart Kurt Angle, den mannen lyckas aldrig göra mig besviken. Tycker det e jävligt trist att kidmans "Push" är helt som bortblåst, trodde dom faktiskt skulle satsa lite mer på honom. Har inte kollat på tna på några månader med Aj Styles är fortfarande bäst, Chris Sabin är fortfarande snyggast och Austin Aeries är fortfarande snällast.
puszel P20 1. Nope Sabu är inte den han har varit, men det får man fan acceptera. Han börjar bli gammal, men till skillnad från Ric Flair så åldras han med värdighet. Sen kan man gråta blod när man tänker tillbaka på dom gamla RVD/Sabu-matcherna :D. 2. Burchill är enormt bra, en av de bästa just nu. Och jag längtar också som fan tills Kennedy kommer tillbaka. 3. Lashley har potential, men han måste få visa den. Hoppas att han gör en riktigt bra match på WM. 4. Angle....kommentar överflödig. 5. Kidman är väl released?
5. Menade London. Har en gammal ring of honor? match på datorn (ganska lätt å få tag på) mellan low ki, paul london och aj styles, ruggigt bra match..
2 dagar kvar, hw: lägg inte på när jag ringer :/, call me babe!
upp som fan
snart 5 timmar kvar.
*tankar WM* 40,9% klar
Blev inget WM ikväll, blir imorgon. :/
word
går segt för er att tanka WM...
Jag har mitt hemma nu iaf, ska börja kollla ikväll iaf :D:D
bearc: för mig blire nästa söndag i sann ppv anda
puszel P20 hehe då hinner jag spoila i din gb;)
Vissa riktigt bra matcher och vissa riktigt dåliga enligt mig. Ladder matchen var ball, Booker T vs Boogie man var däremot helt värdelös.
hejhej
Jag är faktiskt oerhört nöjd och överraskad över Wrestlemania. Vissa besvikelser här och där men i det stora hela en väldigt bra gala. Book - Boogey var urkass. Casket matchen var totalt ointressant. SD Main Event var riktigt bra. HBK vs. McMahon var mycket, mycket bättre än förväntat. Foley - Edge också bättre än väntat. Ladder matchen var riktigt bra också. Många feta spots och bumps som funkade bra. Shelton var verkligen makalös i Laddermatchen måste jag säga. Jaja, my 2 cents där va, arm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Saknade Burchill, MNM och Chavo. De borde fått varsin match istället för Boogieman och Mark Henry. Annars ett schysst WM, flera bra matcher och galet risktagande. Vissa rörelser trodde jag aldrig vi skulle få se i WWE; Foley Cactus Driver, Sheltons Springboard Volt-variant, Hardys Side Effect från stegen och HBK´s monster-Elbow Drop från den stora stegen. Dessutom visade Taker prov på skills från gamla dagar, eller vad sägs om hans hopp över repen och kistan ned på Henry? Giggedy! Slutligen; GRATTIS REY-REY!!!!!!!!!!!!!
Everlast, will you?
rey vs orton vs angle var bättre än orgasm
Paul London is on Fire Kul med King of the ring, undrade jusst när dom skulle köra det igen, å så kom det som ett brev på posten.
...Big poppa pump i TNA? så sjuuukt... då kommer väl Goldberg dit åxå... synd bara att de har en sån sjukt tråkig loooser till champion i tna... hade vart nästan lika illa om orton tagit bältet på smackdown...
Allas våran Orton har blivit suspenderad i 60 dagar kan jag informera dom som inte vet om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skönt, slipper man se lille orton på ett tag. vem va den stora snubben som bankade ner taker?
Dalip "Giant" Singh har jag för mig att han kallas. Han har varit med i filmen Benknäckargänget och det har ryktats att han var ansvarig för att ha dödat någon i träning. har för mig att det inte stämde men jag kommer inte ihåg vad det var som hade hänt.
justja, det va därifrån jag kände igen han. med goldberg, austin, bob sapp m.fl..
från imdb: Height 7' 2" (2.18 m) Singh is a 387 pound power lifter from India who has an extensive background in New Japan Pro Wrestling, Japanese grappling, martial arts - akido and judo - Greco Roman wrestling, western wrestling and the Indian martial art of kalari. He appeared as a surprise guest on Late Night with Conan O'Brien scheduled guest Adam Sandler on May 26, 2005. Even though he doesn't speak much English, Singh did say that he was 7' 2" and weighed 400 pounds. Has signed a contract with the WWE and is training and wrestling in OVW until he is called up.
"He's lucky he didn't get fired. He has a lot of growing up to do. It was just stupid - disrespectful to the boys and the company." Says one WWE source about his latest incident. "Undertaker despises him, and Ric Flair, Kurt Angle, Chris Benoit, and even Triple H have grown tired of his act. They barely tolerate him." Orton’s disrespectful treatment of women is said to be what has turned most people backstage against him. As previously reported, he is the most disliked person in the locker room right now.) "He's lucky he didn't get fired. He has a lot of growing up to do. It was just stupid - disrespectful to the boys and the company." Says one WWE source about his latest incident. "Undertaker despises him, and Ric Flair, Kurt Angle, Chris Benoit, and even Triple H have grown tired of his act. They barely tolerate him." Orton’s disrespectful treatment of women is said to be what has turned most people backstage against him. As previously reported, he is the most disliked person in the locker room right now. kommentar hw?
enligt wwe.com så bröt angle vristen på han i första king of the ring-tournament matchen, eller så kanske det är deras "officiella" orsak till varför han kommer vara borta. får väl se på fredag vad teddy har att säga!
Va trist att det inte går på tv längre.. nu när det är på en så pass hög nivå
på den tiden fanns bara ic-, world heavy weight- och tagteam-champs. sen när vince köpte upp wcw så tillkom fler titlar. intercontinental- och us-champion är ganska likvärdiga, snäppet under wwe- och world heavyweight-champion. sen finns det tagteam champs i både raw och smackdown. smackdown har även en cruiserweight division för dom lite mindre (dock oftast mer akrobatiska) brottarna, medans raw har women champ som enligt mig själv är helt ointressant. tror inte det har nåt med vikt att göra i wrestling längre, ray mysterio är en av dom minsta och han är heavyweight camp nu liksom.
****SPOILER*********** CHARLIE HAAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!
Everlast, will you?
Ja men i för sig så förkänar han det rätt så bra oxå men men han vägerr ju typ bara 78 kilo eller nått i för säg är han typ 164 eller nått :D
jävlar va fittad haas har blivit, skoj att han fick vinna också umaga e tråkig. alejandro e skön. smackdown väntar.
"WWE footage/material will have been removed from our tracker except for WCW and ECW tagged materials until we get further instruction from World Wrestling Entertainment. Whilst you people are enjoying downloading most indy and TNA shows off PWT, you can go to either XWT or elsewhere for your WWE Fix. For the next week, I will be trying my hardest to get WWE material back on the tracker so chill for a little bit. Thanks to the mods of PWT for helping me out through this, always appreciated." Men.. men.. men.. :(
word
mc_stig: allt kommer ändå upp på piraternas tillhåll.
Går ju alltid så segt därifrån. ^^ Men det löste sig ändå \o/
word
*Lockdown spoiler* Senshi (Low Ki)!!!!!!!!!!!!!
Upp för fan. Ingen som sett Lockdown? Mycket bättre än förväntat tyckte jag.
kollar inte tna längre har inte tid, å jag väljer att prioritera wwe, trots aj styles, hur gåre för austin aeries ? får han den uppmärksamheten han förtjänar?