MTV suger kuk hela tiden!
Den kommentaren ekade i lägenheten nyss när jag tittade upp på min TV som jag hade på mute och fick se en upprörd Johannes Brost i en soffa. Undrade vad han talade om och det visade sig vara en minutlång utläggning om hur MTV suger kuk, metervis med kuk tydligen. Som reklam för kanalen alltså.
Jag börjar fundera på om min bakfylla är riktigt jävlig eller om det var någon annan som såg samma sak?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Jag har också sett den. Jag förstår inte humorn i det hela. Däremot förstår jag att han menar att mtv inte är dåligt, utan att de bara suger kuk.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Den med falukorvskvinnan är kul, men den med kolasnoken går lite över gränsen tycker jag. Att Eye-N-I skulle vara bög och det är kul med bögTV är latjo, att försöka säga ordet kuk så många gånger som möjligt på en minut är det inte. Enligt mig då.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Hahaha skön kille, men konstig reklam för sig själv. Eller är det bara jag som inte fattar?
HAHAHA vafan, sjukaste!
No cake for the impurity!
SaXoR P17 : Det är en klassisk reklamteknik. Man rackar ner på sin produkt på ett övertydligt sätt för att väcka intresse hos folk. Däremot måste man vara försiktig så att det inte slår bakut.
Jag skulle gärna kalla det en variant av underpromise and overdeliver.
Johannes Brost verkar minsann veta ett och annat om att suga kuk.
fjäderbat0ng P25 : Alkoholiserad kolatorsk som han är betvivlar jag inte på något sätt det faktum att han vet både ett och annat om hur man tar hand om en manslem med munnen.
mtv suger kuk 99% av tiden ja
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
asså mtv är numera en hjärntvättskanal, har ni inte märkt alla sjuka reklamer och småscetcher mellan videos o reklamer? Dom hjärntvättar fan, typ en sketch me dockor som sitter i fina miljöer o säger sjuka saker som "watch mtv, or youre a pervert" o sånna grejer, helt sjukt!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
MTV finns alltså fortfarande kvar?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
jumpcut: "Alkoholiserad kolatorsk som han är" källa?
work some magic
ja. jag såg kickireklamen idag. alltså. jag tycker varken dom är roliga eller provocerande. dom är bara helt meningslösa. slöseri med kraft, tid och pengar. helt offtopic: jag tycker det mest störande med mtv är alla jävla prylar i bilden. borde inte dom som gör musikvideos snart anpassa sig och ha en "mtv-video" eftersom hälften försvinner? jag vill ha en plain musikvideo med artistnamnet och låt-titeln före och efter. das is alles. inte se fjortisar få veta att dom ser ut som angelina för 9.99kr/samtal eller om johan och agnes vekrligen ska vara tillsammans "för vad säger mtv om det"?..blö.
Brodin1 : Alkoholiserad: Förutom alla gånger man sett honom vingla runt med röd snok mitt på ljusa dagen? Ingen.
Kolatorsk: Förutom allt man hört om hans beteende och umgängeskrets? Ingen.
Det är skvaller helt enkelt. Högkvalitativt skvaller dock.
Däremot finns det källor för både Fredrik Strage och Tilde Frölings kokainberoende. Höhö.
Sän : glo på ztv ist.
Graffiti is like music for your eyes.
alexx: det är ju samma sak där? haha
Jag kan på allvar tro att Shire suger en del kuk faktiskt. Då menar jag inte att han är dålig, utan själva oralsexet, att han verkligen suger kuk.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jasså? Hur fan kan MTV suga kuk? Det går inte ihop för mig =/
be the change
har ni inte lagt märke till dem trippiga mellanseksvensera med mtv-loggan dem kör nu med, skön mediabyrå som ligger bakom
chase the clouds away
aldrig sett nåt av det du sa på ztv, Sän
Graffiti is like music for your eyes.
Det är trevligt att de har börjat slänga in MTV-loggan igen istället för alla random sekvenser som har tagit över utrymmet de senaste åren. MTV2 funkar fortfarande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tyckte den var rolig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MTV dog för flera år sen, de suger, bokstavligt, mest KUK.. e ju bara massa skit
då har du missat mtv beat med eye 'n eye som programledare på fredagarna, sjukt bra
chase the clouds away
Eye'n'I är typ den sämsta programledaren någonsin.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
ja ngt har ju def hänt på mtv, massa nya tråkiga programledare (men de byter dem ju ut en gång om året mot ngt ännu smalare med fulare hår ändå så) och extremt ful design på allt- men, innehållet har börjat ändrats. men tror inte de kommer få vara kvar iofs, tror inte de får fler tittare på de, och som sagt eftersom mtv suger kuk så.. slog på mtv häromdagen o hamnade i en diskussion om världsmusik, de var ju kul, som liten knatte såg man ju tropicopop varje vecka o sedan har de gått som de gick, så kul att de uppmärksammade att de inte brukade vara så att vi fick höra dancehall i varje hörn etc. det plus beat har ju fått mig o inse att ngt hänt, även om de verkar ha lika mkt jävla skit reality shows och kludd i rutan som innan.
BearC P19 : Han är sig själv, så all respekt till honom.