I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Wire S05 [SPOILERS]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-01-02 17:02

The Wire S05 [SPOILERS]

Avsnitten har börjat dyka upp, så då äre väl läge för en sån här tråd.

Har sett 2 avsnitt nu, och kan säga att detta kan nog bli den intressantaste säsongen. Mest pga tidningarnas perspektiv, vilket för oss egentligen är det mest vi kan relatera till. Skaparen David Simon har ju jobbat på Baltimore Sun som investigative journalist, så jag tror att mycket sanning kommer spottas.

Avon och Sergey är tillbaka, vilket jag antar är ett + för många. Troligen The Greek också så småningom.

Ni som sett Homicide LOTS (Uppdrag: Mord på svenska, handlar om Baltimores homicide department och är också gjort av folk bakom wire) kommer uppskatta kopiatortrycket, samt gamla skådisar!

Semispoiler för avsnitt 2 här efter:








Sista scenen med Jimmy är något som gav mig ångest.. samtidigt är det sånt som gör bra TV, innerst inne hoppas jag faktiskt inte på någon happy ending.




Det skulle vara sjysst att när fler avsnitt läcker att folk skriver här och informerar oss som loggar in på whoa oftare än div warez sources. :)