Battlerappare
2010-09-08 16:42
Åhh ja fick rysningar asså... ojojoj
JAG ÄLSKAR den här jävla serien! gaah..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Det skulle vara så jävla skönt att göra det Jax gjorde i slutet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ohhhh jaaaaa! fyfan.. ryser i hela kroppen
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
De var ett najs första avsnitt, det ser ut som att de kan bli en bli en bra säsong.
my name is xelly smelly
Battlerappare
2010-09-09 16:57
The third season premiere of Sons of Anarchy on Tuesday attracted 4.13 million viewers, making it the third most-watched episode of the drama, just behind the season 2 premiere and the season 2 finale. Sons’ season three episode was the most-watched basic cable scripted series telecast in adults 18-49 this year, and was also Sons’ most-watched telecast ever in all three key female demographics (women 25-54, women 18-49, and women 18-34). Compared to its season 2 average, Tuesday’s episode was up 13% in viewers (4.134 million vs. 3.667 million) and 10% among adults 18-49 (2.814 million vs. 2.564 million). Source: ew.com
Inga konstigheter, serien förtjänar allt. Hur många fler finns det som bara sitter o dagdrömmer på jobbet om att själv tänka sig in hur det skulle vara om man själv var med? haha. Jag funderar seriöst på att sälja sportisen o köpa en bobber-båge + skinnväst. Bilda ett crew, sälja luftvapen/Alvedon i pulverform och bara röka gräs hela dagarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-09-09 23:05
Inga konstigheter, serien förtjänar allt. Hur många fler finns det som bara sitter o dagdrömmer på jobbet om att själv tänka sig in hur det skulle vara om man själv var med? haha. Jag funderar seriöst på att sälja sportisen o köpa en bobber-båge + skinnväst. Bilda ett crew, sälja luftvapen/Alvedon i pulverform och bara röka gräs hela dagarna. Flytta till norrland så säljer jag forden och är med!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
men så jävla bra avslutning
!!!
när kommer det andra avsnittet? : OOO
DMAt Det borde vara ute på nätet på onsdag morgon
my name is xelly smelly
Folk är för fan efterblivna. "När kommer nästa avsnitt, när kommer nästa? När sänds nästa avsnitt, när kan man tanka WIUÖÖ!!" Svårt att kolla upp eller? Svårt att hålla reda på när serien du vill följa sänds? I varje jävla serietråd.
Battlerappare
2010-09-14 09:54
Finns det en tråd om serien här så kan man ju lika gärna passa på att fråga :p Själv ska man spara ihop några avsnitt och se alla på raken med vänner, bärs, snus, cigg, motorolja och gräs. Hade jag varit kriminell hade jag gjort något olagligt i samma veva. ouuff
Battlerappare
2010-10-07 13:33
Den blir fan bara bättre och bättre!
Det senaste avsnittet är ju crazy! och fortsättningen lär ju bli LEGENDARY!
I LAV DIS SERIÄ!
CLAY
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
säsong 3 börjar ta sig nu, de första avsnitten var riktigt sunkiga.
hoppas de blir massacre!
LEGALISERA CANNABIS
Battlerappare
2010-10-27 12:37
Fan va soft det var med irländska temat
OMG! Vilken jävla final! Så in i helvete jävla bra. ARGH! :D Opie är kung!
Skivsamlare
2010-12-02 10:13
hahah fyfan vad orolig jag blev i slutet...!
sista halvtimmen var ju bara helt magisk, bland det bästa jag sett på tv.
!!!
vare sista för säsongen?
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Skivsamlare
2010-12-05 19:16
Producent
2010-12-05 21:02
shit har totalt missat det här fram tills för några dagar sen. fråga mig inte hur, men vart torsk direkt och har kollat igenom allting nu. så ja nu är det väl bara att vänta
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
sista avsnittet på säsong 3 är nog bland de bästa jag någonsin sett i tv! längtar tills säsong 4!!! denna serien är Klass rakt igenom!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
http://duckdown82.tumblr.com/
Opie Opie Opie! Så. Jävla. Bra. Serie.
Serien hade ett par jävla sköna låtar.
SOA!
Riktigt bra serie som började ganska dåligt dock men som andra sagt sista avsnittet S03 va helt jävla otroligt. Spoiler Neil Young låten och avslutet var ju bättre än bra sex! Season 4 ska tydligen utspelas 3 år senare när klubben kommit ut ur fängelset can't fuckin wait!
Mabuhay!
Just det, Danny Trejo ska gästa också!
Och tydligen så har Jax klippt sig!
Daddy-dan: Säsong 4 utspelar sig 18 månader efter s3's slut, och det kommer släppas mini-episoder därimellan som knyter ihop tidslinjen.
Brb2009; 14 månader är det! :)
Redaktionschef
2011-07-12 22:43
Riktigt bra serie som sagt. Alla karaktärer är välspelade och passande pusselbitar. Och avslutningen av säsong 3 lämnade nog ingen besviken.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
så sjukt taggad iför fjärde säsongen!
Hej, Träffat Jacob?
Battlerappare
2011-07-15 01:01
Hahaha, MAJOR WTF moment nyss när jag såg att Opie spelas av snubben från Remember The Titans. Har sett alla avsnitt två gånger och aldrig märkt det. "Mest lol"
wtf... när du säger det så känns det ju uppenbart, men har aldrig tänkt på det förut :s
Toastare
2011-07-25 10:09
Känns fortfarande långt kvar innan nästa säsong startar.
Shit jag dör alltså! Nästa säsong måste fan komma Nu!!! Fan slutet på andra säsongen var helt brutalt, sen kommer 3e och mördar hela tv-serie världens historia rakt upp och ner med ett Riktigt jävla avslut på en säsong! Jax borde inte klippt sig! Men eftersom dom suttit inne så får man väll tänka på det så... Han spelar för övrigt en jävligt bra roll i sin första tv-serie där han spelar bög, så är han ung som fan också.. minns inte vad fan serien hette, går att hitta på IMDB dock
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Säsong fyra har premiär 6/9. Låt nedräkningen börja!