Hangaround
2011-09-06 01:06
Första avsnittet visas idag!
awsome awsome!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Lipade som ett barn! Trodde inte det skulle vara så hardcore från första stund utan mer ett kärt återseende men Sutter vet verkligen hur man sätter ribban högt! Så jävla härligt att ha dem tillbaka!
Battlerappare
2011-09-07 17:58
Ohhh ser fram emot att se de ikväll!
Skivsamlare
2011-09-07 21:56
Någon som vet när det brukar komma upp med svensk text? SoA är den enda serien jag kan ha problem med att förstå utan text, iaf eng subs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2011-09-14 09:42
Denna säsongen har börjat sjuuukt bra, tror det blir den bästa säsongen...någon som vet hur många säsonger som är planerade?
jaojao: Sutter själv har sagt att han vill göra sju säsonger men sånt kan ändras fort. Denna säsong blir i så fall slutet på andra akten och kan sluta precis hur som helst.
Battlerappare
2011-09-22 19:19
FETT avsnitt, säsongen kommer nog fan bli episk
Battlerappare
2011-09-22 19:22
Låten från slutet av avsnittet
"My Lemon-Headed Sucker." Nice ref till The Shield :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Assssååååå pratade lite i nattmössan. Menade förstås slutet på första akten eller början på andra.
Producent
2011-09-25 04:59
ah jävlar va fett de börjat
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Varför har denna tråden dött ut, serien är så jävla fet nu! Jax jakt i senaste avsnittet var riktigt tung!
shit is about to get FAKKT UP!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Spoiler Asssssså är Clay Jax biopappa eller driver Gemma bara? vad tror ni? Nog för att Clay är galen men att han skulle slå Gemma sönder och smma trodde jag inte. Fast det visar bara hur jävla trängd och hotad han känner sig.
Producent
2011-11-09 20:21
mmm fett...Spoiler btw sa hon väl by the hand of A son? kan ha fel dock
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Wapenvila Spoiler Ja, fast det var ju jag tolkade som att hon menade att Jax.
Tyckte avsnittet var sisådär, känns mest som en bro till nästa avsnitt. Längtar rejält mycket till nästa tisdag iaf.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Spoiler kozik :(
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
dayyuuum.. vill se nästa avsnitt!
Fan har hänt? Denna serien e typ mest spännande av alla som går nu! Trodde den skulle fortsätta att suga kuk men nu börjar de fan hända grejer :) och inga jävla bullshit drama för att fylla ut, some real shit is about to get down!!
my name is xelly smelly
Producent
2011-11-16 19:59
Spoiler yeeees ja har hoppats på att ope är the one doin it hela tiden. kan ju vända dock, man vet aldrig
Battlerappare
2011-11-16 20:20
Helvete va bra det är, vem tycker ni ska knäppa Clay? Vad händer med Tig nu?
Ope knäpper honom hoppas jag
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Tror han kommer försöka begära överflyttning till ngn annan charter. Man får komma ihåg att serien blivit förnyad med ytterligare en säsong, skulle det funka utan den konflikt som råder mellan jax, clay och alla andra? kanske, men mycket skulle gå förlorat. Sutter är makalöst bra på att överraska, hur många scenarier eller teorier man målar upp lyckas han ändå ta en på mattan! Juice kommer säkerligen få överleva bara för att vi fans är så övertygade om att dom borde döda honom eller utesluta honom.
Battlerappare
2011-11-18 15:47
Så skumt att ingen har saknat han alls under tiden han ligger där i stugan liksom. Ohhh ja ser så fram emot avslutningen på säsongen, förra var helt sjukt bra!
Ohhh ja ser så fram emot avslutningen på säsongen, förra var helt sjukt bra! +1 men kommer inte palla vänta ett helt år, hatar deras cliffhangers :/
Producent
2011-11-20 03:36
fan va gött att de blir 14 avsnitt den här säsongen ändå
Producent
2011-11-24 13:34
fett avsnitt!!Spoiler jag tror inte clay dör
Tror inte jag heller :P
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
varken tror eller hoppas det. Hoppas innerligt att Jax får äran
I och med att många av oss i Sverige kollar streamat eller laddar hem så missar mer eller mindre alltid teasern inför nästa vecka. Vilket gör det hela väldigt mkt mer spännande eftersom teasern inför nästa vecka mer eller mindre avslöjade vad som skulle hända. Spoiler I teasern försöker Jax få det att verka som att det är 9ers som"gunned down" Clay för att skydda Opie. Vet inte om det betyder att han dog eller inte.
Battlerappare
2011-11-25 18:09
Såg ju ut som att de va lite på sidan liksom
Hangaround
2011-11-30 00:03
Vad kan det vara, 5 timmar tills avsnittet kommer upp?..blir nog att vänta på det.
Producent
2011-11-30 02:49
definitely
Hangaround
2011-11-30 03:12
förra veckan kom avsnittet upp runt 05.30 här är min lista på folk som måste dö. Clay Gemma Tara(mest för hon är en sån jävla surfitta) Juice Opie(tragiskt men sant, tror han är skadad till den grad att han inte kan litas på längre) Otto(också lite synd, det han gjorde mot agentkärringen var en av seriens höjdpunkter) Bobby det var alla tror jag.
hmm.. Varför ska Juice samt Bobby dö för? Vill väll egentligen fråga varför man vill ta ut den bästa i hela serien (Opie) men känns som du förklarade det.
Hangaround
2011-11-30 03:57
Juice kan man väl lista ut varför han ska dö. bobby är ensam bland fiender, plus att han är en gnällig jävel
Hangaround
2011-11-30 08:51
Tech: Du menade veckans avsnitt? Och vilka som borde dö eller som du tycker ska dö? Eller som du tror kommer dö? Blir inte många karaktärer kvar om du får din vilja igenom. Så här långt är det trots allt bara tre av sons egna medlemmar som dött och då har serien hållt på i fyra säsonger så att det ska dö lika många i denna säsong som det dött totalt finner jag föga sannolikt.
Hangaround
2011-11-30 12:55
medoria: menar överlag, tycker att de karaktären ska dö..av en av två anledningar, antingen är dom elaka mot dom jag gillar, eller så är dom gnälliga crybabies. påstår inte att det kommer hända, bara att jag vill att det ska hända..dock vore det realistiskt, det är ju lite skevt att dom alltid "klarar sig", oavsett hur många som skjuter på dom. men jag skulle inte bli förvånad om en 2, 3 kanske t.o.m 4 stycken kommer få sätta livet till innan den här säsongen är slut..känns inte som att dom har varit i en värre situation liksom. inte nödvändigtvis alla sons men större roller. ' btw Tigg kan behöva dö också.
Hangaround
2011-11-30 13:02
btw hur räknar du till att tre sons har dött?, från samcro har bara två full patches dött, i dom senaste två avsnitten dessutom..eller var det ett imellan kanske..halfsack var ju inte fullvärdig så han kan inte räknas..dock har ju fler Sons dött, i irland.
halfsack var mer eller mindre på väg att bli patched up, det var bara fråga om en omröstning. Med Kozik och Piney blir det tre.