Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tokfan P21; hahah aa, så jävla roligt överdriver allting är hahahaha. Snubben blir mentalt efterbliven i slutet av filmen hahahaha, och de skyller på att han har rökt marijuana. Funny stuff haha
*snaark*
Joel413 P25 ah det har du naturligtvis rätt i!
Henry poole is here
Länk till http://www.imdb.com/title/tt1029120/ ganska stark film tror många ser ner på den för att dom är ovana med luke wilsson i en sådan roll som han gör. Men budskapet var stabilt. Kanske inte för alla människor men den hörs av många.
Tycker Luke wilsson gör en bra roll och starkt framträdande även fast han saknar lite själ.
6.5/10 får det bli tillslut
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
It's a boy girl thing. Halvdan komedi. Tjej och kille som "hatar" varandra byter kropp... yada yada, ni fattar vitsen. Jag såg hela, så den var inte helt värdelös i alla fall. Några skratt, men i helhet inte någon vidare rulle. 5/10.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Retrograde0/10 Actionrulle med allas vår svenska hjälte (...) Dolph Lundgren. Detta är inte en B-film som många av hans andra filmer, detta borde inte ens kallas film! Kan mycket väl vara den sämsta filmen jag sett.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Skivsamlare
2009-01-06 14:32
100 feet 1 av 10, sämsta filmen jag sett på bra länge
http://duckdown82.tumblr.com/
Hangaround
2009-01-06 18:36
Såg Trailerpark Boys The Movie igen, kan inte annat än att ge den 10/10, precis som serien är den i mina ögon felfri, beror på vad för slags humor man gillar.
Flyga drake 9½/10
Evil under Good
Religulous Dokumentär av Bill Maher där han i stort sett åker runt och intervjuar religiösa människor, ifrågasätter deras tro och drar slutsatser.
Några torra skämt för mycket men annars klockren film. Man får verkligen en ny insikt i hur jävla dumma folk är.
9/10
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Pulp Fiction 4/5 Första gången jag såg den, skön film med långa scener och bra skådespel. Fast blev ändå inte lika imponerad som jag trodde att jag skulle bli.
Vi är överallt!
teambanan P21, haha och det är inte uppenbart redan menar du? :P
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Match Point - 7/10 orkar inte motivera just nu..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Thursday - 9/10 - Fattar inte att jag missat denna, helt jävla klockren!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Winter Passing - 6/10 - Will Ferrell är fan alltid lika skön! :D Den kändes lite som Garden State men kan inte bestämma mig för om den var sämre eller bättre. Helt okey iaf, måttligt seg kanske. Cronos - 7/10 - Lysande Vampyr "variant" av Guillermo del Toro. Förvånansvärt bra måste jag säga! Gillade hela den förvrängda idén om Alkemistens "sten".
El Orfanato (Barnhemmet) - 9/10 Helt underbart bra skräckfilm, den hade verkligen ALLT. Helt otrolig story verkligen. Den är gjord av samma person som gjorde bl.a Pan's Labyrint, men Barnhemmet är t.o.m bättre än den... vilket jag inte förväntade mig. Lite mer skräck i denna dock.. men alldeles lagom. Som dom flesta kanske förstår så handlar det om ett gammalt barnhem, och spelar precis som Pans Labyrint på vad som är verklighet och fantasi.
The Wrestler: 9/10 Mickey Rourke gör det klockrent.
Wall-E - 9/10 Alla vet säkerligen vilken film det är, den lilla roboten Wall-E blir kvarlämnad på planeten jorden för att städa upp det... efter 700år ensam så dyker en annan robot upp och det är kärlek vid första ögonkastet. Filmen är sååå otroligt mysig, man kan inget annat än vilja skaffa sig en liten Wall-E som skulle kunna kuta omkring här hemma.. Filmen är makalöst vacker och storyn är jättefin.. Sen är det även facinerande hur man förstår dom två små robotorna kommunicera även om dom inte säger ett ord. Toppen film om man är lite fjantigt lagd haha.. annars är det bara en bra film!
Skivsamlare
2009-01-09 20:30
Såg Gran Torino idag. Clintan i huvudrollen som en gammal avdankad vietnam-soldat vars fru just gått bort. Flyttar in ett gäng asiater i huset brevid honom vilket han inte riktig gillar. Det är drama.. vetefan, jag tycker den var ganska bra faktiskt, det är inte mkt action i den, den är ganska djup :> ger den iaf 7/10
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
I sista minuten eller North by northwest som den heter på engelska, ja vad ska man säga, en av Hitchcocks bästa enligt mig, 10 av 10
Åhh jag skulle se Gran Torino häromdagen men den ceeeepa!
KOOPS DEN ÄR BRA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111oneoneone
Vi finns i varje hörn
10/10 HEHEEHHEHEEHEHEHEHEHHEEH (hehe)
Vi finns i varje hörn
Skivsamlare
2009-01-10 03:19
The Thing Kurt Russel och hans arbetskamrater på det antarktiska lägret får ett oväntat besök bestående av galna norrmän och en hund. Riktigt skön åttiotalskräckis jag fick rekommenderad för mig i sci-fi horror tråden. väldigt charmiga effekter med tanke på att filmen är gjord 82 8/10
Frontier(s) - 8/10 Positivt överraskad! Riktigt spännande stundtals.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Såg Felon igår. Vill ge den 10/10. Klockren film. Allt bara blir värre och värre i filmen och den levererar en känsla som man brukar få när allt går åt helvete.
Jävla förbandade förband
Nixon/Frost- 4/5 , helt klart värd några oscars. kan inte riktigt sätta fingret på det hela. jag brukar inte gilla filmer som är "nu ska vi berätta vad som egentligen hände", milk somnade jag bort från tex. men denna, donno, grym. City of Ember- 3½/5 sevärd, men inte såå mkt mer. är tydligen en bok från början. kanske mer läs än sevärd? men tanken är ju intressant, för vad har vi planerat om ngt går åt helvete- jo troligtvis bergsrum och åter bergsrum med förnödenheter.
Länk till http://www.imdb.com/mymovies/list?l=39854992 har betygsatt alla filmer (i kronologisk ordning, senast högst upp) jag hunnit se sedan den 15de december.
jag och några polare tänkte det skulle bli en kul grej om vi valde en dag tillsammans och från och med den dagen satte betyg på varenda film vi ser, för att på någotsätt skapa en överblick så man själv kan gå tillbaka och tänka "ja just det den såg jag där nångång".
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
för att på någotsätt skapa en överblick så man själv kan gå tillbaka och tänka "ja just det den såg jag där nångång". Det är kul som fan, speciellt efter några år på sidan och man kollar igenom sin lista och ser nått och bara: vad fan är det här, varför såg jag den?
Hittade en japansk film på min lista som jag hade hyrt, och eftersom originaltiteln var på japanska så hade jag ingen aning om vilken film det var. Tog mig 3 dagar att komma på det :)
Queff P21 Gav du Twelve Monkeys bara en sjua, den är ju underbar :)
dumbo - mja, det var typ andra-tredje gången jag såg den och jag insåg att den var inte så bra som jag kom ihåg den.. haha. men en sjua på min lista är godkänt!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Gudfadern 8/10 Bättre än så var den ej!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
The Wrestler, om inte Rourke vinner oscar för bästa manliga huvudroll så är det nåt som är fel med den här världen. 10 av 10
Humbolt County, Helt ok, 6/10
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Queff P21 : Du ger Twelve Monkeys en 7:a men MISSION IMPOSSIBLE 3 en 8:a! Skärpning! haha..
hahaha word
såg just "Vacancy" med luke wilson o kate beckinsale. b-thriller, totalt förutsägbar. får 1.5/5.
City by the Sea (2002) - 8/10 - Riktigt jävla bra! Bland det bättre jag sett med De Niro. Gillar hur dom har fångat den tidiga 90tals känslan så jävla bra med ljussättningen osv. Riktigt skysst drama, förstår inte hur jag har kunnat missat den här filmen..
Slumdog Millionaire 7/10 skön rulle, riktigt bra barnskådespeleri men slutet e lite väl klyschigt men skön story och en bild av Indien jag inte sett innan.
helt klart sevärd
LEGALISERA CANNABIS
Hancock 6/10 Bättre än vad jag trodde den skulle vara, känns kanske inte som en kandidat till oscarsgalan men rätt kul att se...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
How to loose friends and alienate people 5/10 Jag garvade en hel del, Megan Fox är jävligt het också. Tyvärr avskyr jag Kirsten Dunst för hon är en så megadålig skådespelare därav blev betyget bara 5. Utan henne skulle det blivit 7. Slumdog Millionare 8/10 såg jag i samma veva. Den var riktigt bra. Anwar Patel som spelar snubben som är med i "vem vill bli miljonär" är grym. Dom slumbarn som spelar Anwar + broder + tjej som unga är helt fantastiska, alltså helt outstanding. Och fotot i filmen är grymt bra. Men som Slangan sa lite klyschigt. Trots att man verkligen fattar från början att det ska vara ett klyschigt slut blir man lite besviken hehe.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Occupation 101 (8/10) En dokumentär från 2007 som berättar historien bakom ockupationen av Palestina. Från hela början, under den brittiska ockupationen.
En väldigt talande dokumentär som slutligen ger en en klar bild av hur hela kaoset började och varför det är så komplicerat som det är just nu....
A MUST SEE Filmen gjorde förresten för att väcka Amerikanerna som inte hade någon aning vem och varför det krigades där nere. Den kan nog hjälpa resten av världen att öppna ögonen och käften för den delen.... den har fått 9/10 på imdb
Peace in de middle east
http://teachmesoul.blogspot.com
bank job 8/10 mkt pga att den e sann
Aguirre, the Wrath of God 10/10 Alla måste se!
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Redaktionen
2009-01-16 17:28
wall-e 3 toasters! Tyckte att den var lite väl förutsägbar, men det är ju trots allt en disneyfilm.. Skönt att se att det kommer lite filmer som stärker barnens moral och värderingar igen.The wackness 5 toasters! Helt klockren film enligt mig, feelgood som fan med bra musik. Det enda jag inte gillade var huvudpersonens frisyr, resten var grymt!
namaste
blablabla Benjamin Button - oki..jo...fin film and all. men inte mer än en 3 a för= den var för långdragen, och på den långa tiden gick de inte in i karaktärerna ordentligt, allt var snuttifierat. nej . inte mer än en 3a.