Peppis Jag lyckades faktiskt se klart hela (Mumien alltså) men fan vad mycket jag snackade med min flickvän under tiden. Riktigt tråkig film.
hehe den var bara b för det första: vart tog originalbruden vägen? för de andra: han mumie indiana jones look aliken är inte snygg längre för de tredje: var de tvungen o blanda in asian action?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller absolut med på alla punkter. Det är helt sjukt, och jag är faktiskt inte så jäkla kräsen.
hehehe ah well. its action. jag tyckte ju å andra sidan att indiana jones filmen i år var helt ok, men kanske hade lägre demands där eheh. för en indiana jones ska vara precis som den filmen var. småputtrig och lite förlegad :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tyckte faktiskt också att Indiana Jones 4 var okej.
I Am Legend är ungefär den sämsta filmen jag nånsin sett. Fruktansvärt slöseri med tid att titta på den filmen.
Anima Sola
att ingen skrivit the happening.... tror det är den sämsta filmen jag någonsin sett!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
mest overskattade filmen i ar ar sjalvklart The Dark Knight ingen tvekan om saken. Jokern ar basta filmskurken sen Montana helt klart men sen att de gar runt en tont med en krona som bestammer om folk ska do eller inte kandes for mycket... varje gang (efter forsta gangen) han kastade upp kronan tankte jag INTE IGEN!!! och pa hur snabbt jag sj hade kunnat avvapnat idioten innan kronan rorde marken. Samsta filmen i ar maste vara The hottie & The nottie.
Det är bara att älska.
Peppis - Okejdå, det kanske jag kan köpa. Men trots att den var full med grym musik, och det faktum att jag faktiskt är uppvuxen med Kids, så tyckte jag inte om den. Glöm det jag sa om årets sämsta, för det var väl att ta i. Men jag gillade den ändå inte. Kanske för att jag aldrig varit på Manhattan? :) Och det här med Mumien 3. Har sett trailern och, tyvärr, hela första filmen. Det räckte för mig, har aldrig tänkt en tanke på att slösa bort tid på 3:an. Oj fy. Är det någon av er som sett den som verkligen förväntade sig något bra?
disaster movie måste det väl ändå bli? Den fick 1.4 av 10 på imdb
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Word2yaMova Ja shit The Happening ja, true dat. Det är fan lätt årets sämsta film, jag ångrar mitt val sen tidigare...Värdelös plot och skådespeleri och kanske en utav världens bisarraste subplot när dom stöter på en totalpsykad vidrig kärring som på alla kliché-aktiga sätt naturligtvis bor ensam i en stuga mitt ute på vischan....Åhh fy fan vad dålig den är ju mer man tänker på det.
Disaster movie är riktigt sämst haha
Geni
SplinteringTuna Haha, singlade inte TwoFace slant typ tre gånger? Hann du bli så less på det? Men jag kan hålla med om att TDK var lite överambitiös
tokfan Ettan är ju kung ju :)
jag är en apa 1.4 av 10 på imdb Ärligt, jag måste fan kolla in den filmen isf xD
Jag har iaf stängt av, tropic thunder och pineapple express
work some magic
Resident Evil: Degeneration Ren skräp, samt att dom flesta nya spelen har bättre grafik än filmen. Hela filmen är som en lång cut scene och man väntar bara på att få börja spela. Annars så väljer jag att inte kolla på dåliga filmer. :) (Jag valde inte RE heller, brorsan bara satte på den)
Would I shit you? You're my favourite turd.
Antingen Fred Claus som jag bara tyckte var något så lam att jag kunde dö. Eller så är det REC, skrattade bara åt allt i den filmen. Speciellt hur dålig den är
*snaark*
MAX PAYNE borde inte ens få kalla sig en film
Jag tyckte att Resident Evil: Degeneration var ganska bra ändå, bättre än 2a "oteckande" filmen i alla fall.
Jo jag gillade också RE Degeneration, en del scener var rätt sega men jag gillade alla action-scener och den var bättre än de tidigare filmerna.Cloverfield tycker jag är årets mest överskattade film10 000 BC tyckte jag också var rätt tråkig, bra tidsfördriv men jag skulle inte betala för att se den.
http://felidae-music.com
Taken var fan bra! helt okej action, underhållning för stunden. Har inte sett Wanted än, men ska inom kort, bara för o hylla lr dömma..förmodligen dömma om jag ska gå på era åsikter, vi får se.
ja just det, Step Brothers måste varit en av de sämsta filmerna jag någonsin sett, jag skrattade inte en enda gång, utan kände bara avsky genom hela filmen.
http://felidae-music.com
jukkus Har du aspergers eller saknar du bara humor?
Scripta Kanske ba va tre ggr men de kandes som tio typ Spoiler Nar han haller ungen o singlar slant... alla maste halla med om att batman var grymt slo i den scenen
Det är bara att älska.
Tropic Thunder
kan inte minnas på rak arm alla filmer från 08 som jag har sett men Hancock var jävligt kass...
Disaster movie för fan.. sämre film har inte gjorts nånsin!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag gissar att "Sex & the City" filmen är en stark kandidat även fast jag inte sett den..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Step brothers var ren njutning rakt igenom!!!!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
henry pole is here och tropic thunder
Borgan ..
Hur kan man nämna step brothers och tropic thunder skönaste filmerna förfan haha
Geni
arkiv x.. blev grymt besviken
The Happening och Indiana Jones 4 är solklara segrare i min mening. The Happening för sin helt ologiska plot samt urusla skådespelar insatser från samtliga inblandade. Spoiler: Spoiler Ok konceptet med att naturen slår tillbaka är en helt ok ide, men att det görs iform av ett osynligt virus som i ena stunden utrotar hela central park och i andra stunder endast påverkar grupper 50 m ifrån varandra på ett fält??!?? Indiana Jones för att den våldtog minnet av en utmärkt trilogi och ersatte den med en plastig, CGI fylld, barnfamiljs flörtande sörja med ett "over the top" slut som lämnar en förbluffad över vilken dynga som Hollywood ibland skakar fram för att skinna oss stackars nostalgiker... Fattar inte riktigt sågningarna tidigare i tråden av Taken och The Wackness. Taken tyckte jag var en helt ok action thriller där Liam Neeson gör sin "Jack Bauer" version. Manuset är väl inget mästerverk men filmen har ett bra tempo och action scenerna håller god klass. The Wackness i sin tur är ju en rätt skön slacker rulle där enbart soundtracket höjer rullen ett par extra snäpp samt att Ben Kingsleys karaktär är riktigt underhållande.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
måse ju vara mamma mia helt klart
märker att ingen av er försökt sitta igenom uwe bolls mästerverk Postal
mama said knock you out
100 feet eller vad den heter, fan så kass film
http://duckdown82.tumblr.com/
de som hackar på the dark knight för att two face var med verkar inte kunna något om batman storyn... Cloverfield var man en jävligt bra start på 2008.... Tar man Tropic thuner som skitfilm då kan man fan inte skratta... från vilken värld kommer ni ifrån? Woody Allen världen? Indiana jones 4 är ju bra äventyrs film, inte lika bra som de andra men att klaga på att de är utomjordingar... säger bara COME ON! Ni kanske har glömt bort att Steven älskar utomjordingar... o enligt mig så kan inte bli förvånad att en o annan utomjording poppar fram i hans filmer.
Hulken var sjukt kass
Its darkest before dawn
The Wanted - hjärndöd action när den är som sämst..
The Wackness - 2/10 skitkass
jag har lite lust att säga "Mama Mia!".. mest pga att den är så överskattad. men jag väljer nog att inte nämna den ändå då det är sjukt underhållande att höra Pirece Brosnan (stavning?) sjunga, samt att jag är småkär i Amanda Seyfried (Sophie)..
The Wackness - 2/10 skitkass Skojar du?
oj skrev i fel i tråd, trodde jag var "betygsätt senaste filmen du såg"
duckdown inte för att jag tycker att den var 2/10-dålig men den är lätt årets mest överskattade film...känns som att folk blir galna bara för att det är en skön 90-talsstämning med allt vad det innebär. den hade riktiga guldögonblick men den håller fan inte hela vägen...framförallt för att huvudpersonen känns som världens största tönt vilket gör det svårt att engagera sig. hans sätt att prata känns ju så sjukt krystat, vilket kanske är logiskt...fullt möjligt att semiwhiggers från upper east side manhattan lät precis så där på 90-talet, blir dock inte mindre jobbigt för mig att lyssna på för det.
WTF? Klaga på TwoFace? :S har ni ens sett den tecknade batman? rofl.. han är ju the shit! 100feet var ju skitball, f.ö. Sämsta är Disaster Movie
Get Random!
Men Ben Kingsleys prestation i den var ju underbar
Demento P22 Jag tycker han som hade huvudrollen i the wackness, gjorde en sjuuukt bra insats, och då är jag aldrig den som lägger märke tilll skådespelarnas insatser.
work some magic
Brodin1 P20 ja som jag skrev så är det kanske helt logiskt att det mesta han säger låter så krystat just med tanke på att karaktären han spelar känns som någon som skulle prata på ett krystat sätt. felet ligger inte i hans skådespelarinsats, snarare i manuset...
In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, av Uwe Boll är den värsta jag kan komma på för tillfället
DIF!