Gnaget-Blåvitt
På torsdag smäller det. Giganternas kamp. Viktig match för båda lagen.
GIGANTERNAS STORA KAMP. Sveriges största förening mot sillstryparna från götet.
Helt pixad
Jag är inte gnagare ditt rövhål.
Helt pixad
grrrrrr...sexiga stockholm och stora stygga black army...
strength
Suburban P19 Du läste rätt. Giganternas kamp. Hörde att det skulle vara någon förmatch dagen innan mellan två pop-lag? Någon som kan bekräfta/dementera?
Det finns väl ändå inget som sätt som IFK Göteborg kan förlora på? AIK gör ju tom. målen själva för motståndarna nuförtiden...
Ibland tillåter jag mig att känna mig mer värd än andra.
Pirog P21 ja, visst är det knasigt? gör motståndarnas mål själva och hejarramsorna som deras hejarklack sjunger innehåller barnförbjudna ord. knasbollar de där AIKarna...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Jag tror att denna match blir droppen för många AIK:are. Räkna med hetta.
nyss hemkommen från bulgarien.. är matchen denna torsdag, som i om 3 dagar?
QanA P18 svar johan adam...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
vore ball om den här matchen drar mer publik än DIF-Malmö-
chrillon: Ja, Dif är ju inget publiklag egentligen. Tippar på 8.000 åskådare där. Alltid AIK - Gary kom tillbaka!
kräfgången fortsätter o vi får stryk mot sillstryparna med 0-3. tyvärr, men detta e ett faktum. allt annat som e bättre än mitt tips e tt "steg" framåt för oss...
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Webmaster
2004-07-12 16:24
Har jävligt svårt att se hur den här matchen ska kunna sluta lyckligt för någon AIK:are. Skulle inte bli förvånad om slutresultatet blev 0-2 eller 0-3 ovh är helt övertygad om att det kommer bli stökigt. Kommer nog missa skiten pga jobb och det kanske är lika bra det. Det är ju lika kul att läsa de nattsvarta rubrikerna i Aftonbladet dagen efter!
Värst vad alla AIKare var deppiga här då, det skulle inte förvåna mig om AIK vann. Vi har blandat fiaskon med bra spel denna säsong.
Blir det fint väder så kan ni räkna med över 15 000 på läktarna. Att det var 13 500 mot Kalmar skvallrar om att det kan blir riktigt mycket mot Blowit om vädergudarna är med oss. Annars blir det väl 8 000. Hoppas verkligen på storpublik som, om det går dåligt, skanderar åt Sanny att avgå. Vet inte om "deppiga" är rätt ordval för AIK:are. Personligen är jag mer frustrerad. Det sägs att tålamod inte finns i föreningen. Det stämmer säkerligen i dagsläget. Tålamodet har funnits tidigare bland supportrarna, om än i mindre skala. Tidigare resultat har gått att acceptera efter ett tag, men dagens situation går inte att acceptera. Den inkompententa ledningen våldtar klubben på alla möjliga sätt. Ekonomin suger, det fifflas, spelsystem bestäms av någon korkad anledning och spelarköp uteblir. Frustration och ilska. Håkan Svensson håller siffrorna nere!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Vi behöver en straff eller tio. Kan man inte vinna så fuskar man,lägg er om ni älskar AIK.
jag ska på matchen iallafall. jag hoppas sany avgår strax efter vår förlust
last night i dreamt that somebody loved me
Blåvitt vinner, och Ijeh spelar bra, då jävlar :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
WOOOHO! Jag ska ner till STLM å se den. fan vad det ska bli nice! kom igen blåvitt!
5-1 till ifk och wm mosar fb:)
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
Webmaster
2004-07-14 12:59
Japp, detta är definitivt en sån match där det kommer stå såna här saker i AB dagen efter: 1. AIK-stjärnor flydde från fansen - "De ville döda mig" //Boateng 2. Fansens hat-attack mot egna laget 3. Sanny hotad till livet av AIK-huliganer 4. AIKs kräftgång fortsätter 5. Ijeh är tillbaka i gammal god form. Hattrick mot AIK!
vadå äckliga? änglar e väll inte äckliga?! =P
haha, tror stenhårt på "2. Fansens hat-attack mot egna laget", kryddad med en andra artikel om "AIK-fansens våldsamma historia". Avgå Sanny!
Jonas_M P17 ja, det finns biljetter kvar. har du tur får du plats bredvid mig.
fan Fredrik Risp , Rosenqvist å Sandklef e inte med ... de var som fan! Risp avstängd. Rosen och Sandklev skadade.
AntonAsp Risp är den ända som saknas. De två andra hade suttit på bänken i vilket fall som helst.
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Någon som har koll på biljettläget?
Finns alltid biljetter. Inte troligt att det kommer 34000. Möjligtvis att det kan vara svårt att få schyssta biljetter till långsidorna 10 minter innan matchsstart om det är en solig dag, men det finns garanterat på övre kortsidorna (och de skymda/sämre platserna på kortsidorna brukar alltid finnas).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Jag tror f ö på: Skvallerbladet: 2. Fansens hat-attack mot egna laget City: 4. AIKs kräftgång fortsätter Metro: nån anspelning på vad som fällde laget, i stil med 4 och 5. Expressen: 5. Ijeh är tillbaka i gammal god form. Hattrick mot AIK! Underrubrik i Bajenblaskan: 1. AIK-stjärnor flydde från fansen - "De ville döda mig" //Boateng
1-0 till Stolta AIK p.nilsson sätter den på frispark.
LFC
Fler P22 vadå, rosenqvist å sandklef brukar väll spela (?)
^^ Ska vi kasta poliser? Pax för att kasta den lönnfeta civvaren med flanellskjorta.
Tjing pax för att ta Jonas_ms oskuld!
zodaking missar han matchen?
LFC
bombarjacka, aik, heja heja!
strength
och så vrider vi på gasen så ska ni få se på fasen - heja heja heja heja AIK - psss psss
Vår Del Av Stan
Webmaster
2004-07-15 10:07
Per Nilsson är skadad ja. Hoppas vara tillbaka på HeIF.
vafan, varenda jävel som jag känner som e aikare e inte hemma =/ .. vettefan om jag drar dit
:p ringt 7 pers, ingen hänger på :p LaTiNo_G P18 kan jag ju göra ..
nu skicka jag mitt nr till LaTiNo_G. får se hur det går. vi ses på norra?
Nu jävlar.. Boateng! eftersläng!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag laddar upp genom att dra till stan o handla en väska o nån tröja :p
Jag laddar upp med 39 graders feber och halsfluss. Hata,hata,hata Gjötteborj.
uppvärmnig med gym efter jobbet, sen beger det sig till ryggen och intagande av delikata pannbiffar. HATA ALLA!!!!
Vår Del Av Stan
fy fabbe
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Oj, då var det helt plötsligt 2-1.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
haha fy satan va det svänger§
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Faktiskt, det hade annars varit skönt om både Gnaget och 'Gården fått stryk på Råsunda inom loppet av två dagar. Men, så kan det gå.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
vi är svarta, gula AIK! eat my shorts dekker :D
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>