Vilka sporter har du gått i?
Vet inte ifall det är en onödig tråd..men here I go.. kan ju vara intressant ifall någon har någon fråga angående en sport så kan man se här ifall det finns någon erfaren att fråga! =0) Skriv gärna också hur länge ni gått/gick i det.. -Brottning (fram och tillbaka i några år i mina yngre dar) -Basket (typ 2 år) -Handboll (ca 1år) -Aerobics (ca 1år) -Funk/Streetdance (ca 1,5 år kanske) sen kommer jag inte ihåg nå mer för tillfället.. ;S
här får du lite kärlek
Fotboll (13 år) Bandy (12 år) Thaboxning (1 år) :))
judo nån termin 6 år gammal fotboll 3 år kickboxing 1 termin hahaha magdans. men det är ingen sport
Femme fatale
basket nån termin, mest för att jag är så lång... kom på att de va roligare att spela streetbasket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Simning i fem år Handboll i ett år Ridning i 13 år
Amar du blev nästan min förebild där när jag läste "kickboxning" men det hela vände just då jag läste "1 termin"... :P
här får du lite kärlek
Går fortf i Thaiboxning. Bara för att klargöra det hela ..
devv P0 hur gammal är du?
här får du lite kärlek
hahahahaha men vafan. fast jag är stark mään =)
Femme fatale
Ishockey - 7 år tror jag Bordtennis - halvår sedan lades det ner Tennis - halvår sedan lades det ner Fotboll - 4 år tror jag
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Judo - 5 år Ju-Jutsu - 10 år ( till och från, men effektiv tid så blir det nog 10 ) Fotboll - alltid Capioera - ett halvår eller så Badminton - 1 1/2 år
Be the change you want to see in the world.
Balett 10 år (jag räknar det som en sport) Simning 2 år Badminton 1 ½ år
Let´s diffuse it, old school!
Balett 10 år (jag räknar det som en sport) Naw, va sött! :)
devv P0 sött och sött, det var jobbigt =)
juste balett!! HAHAHAHA jag var 3 år o kunde varken ståpå ett ben eller ens RULLA...
Femme fatale
Basket (1 år) Kickboxning (1 år) Ridning (1 år) Fotboll (3 år)
Amar F17 haha yes, balett är bäst när man är i den åldern, gick mest ut på att springa omkring i en rosa liten klänning =)
fotboll - sen jag var 7. you do the math ;) gta: san andreas - 3 månader (jag räknar det som en sport)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
icon F22 Äh, det är ju svinballt. Man får bra hållning, blir smidig och lär sig kontrollera sin kropp. Jag funderade starkt på att börja balett ett tag (HAHA), bara för att det ger så jävla mkt fördelar i Thaiboxningen. Van Damme tränar ju balett, då måste det va bra .. :) Neh, men klart det kan va jobbigt. Det kan det mesta, speciellt om man har kukiga tränare som jag hade sista året i fotbollen. :( + att jag mest syftade på din parentes. Amar F17 Då simmar man fan motströms ..
ahhahaha ja ahde faktiskt en rosa klänning med neonrosa tyll..hahaha medan de andra flickorna och en pojke (i tyllkjol!) hoppade omkring så låg ja kvar ofrösökte rulla... hahahaha
Femme fatale
fast icon du var väl antagligen mer lyckad.. =)
Femme fatale
devv P0 ok då =) Amar F17 haha jag kan se det framför mig! jag älskar att kolla på kort från de uppvisningar man gjorde i den åldern, alla är småknubbiga och osmidiga och springer runt och skriker, det var tider..
Fotboll Hockey karate Cross (motionsåker fortfarande)
Handboll 2 år Badminton 16 år...(fortfarande)
Ät
Balett (2 år) Konståkning (1½ år) Fotboll (1 år) Handboll (1 år) Bandy (1 år) Ishockey (½ år) Aerobics (3 år) Kickboxning (2 år) Step Up (½ år) Streetdance (1 år) Massa olika danser ofta ½ år var.. Salsa Bugg Fan va mycke jag har hunnit me.. Nu för tiden känner jag mig helt..osportig!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Fotboll (några år) Taekwondo (några träningar) Vattenpolo (1 år) basket (några månader)
icon. ha jag är fortfatande kort och osmidig.. haha vad tror du ja slutade på kickboxning efter 1 term för ? hahaa nej men jag har märkt att orientalisk dans är det jag brinner för.. ska anmäla mig igen n util hösten o även kanske på nån latinamerikanska dans såsom samba, salsa eller merengue.. finns en het kuvanare i skolan som vill lära mig so why not ahhaa
Femme fatale
Devv van Damme? .... Haha ;P Fotboll i kanske 3-4 år. Sen blev tränarna så jävla elitiska och "nu jäävlarrr, ska vi satsa på fotboll!" Sen började jag i karate när jag gick i femman. Typ 11-12 bast alltså? Så det blir 7-8 år nu. Fast effektiv tid blir det väl 5 år nu. Har inte tränat på 3 år typ, men tänkte ta igen det nu och börja i höst igen. Jag behöver det.. Saknar det jättemycket faktiskt
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Amar F17 Nice att du hittat något du verkligen vill, och att det finns en het karl (antar jag) som vill lära upp dig låter ju som en bonus! dans är befriande, gäller bara att hitta sin stil..jag trodde min var balett, men jag behöver nåt som går snabbare, typ funk.
jag tycker om orientalisk dans eftersom den kommer till användning.. är ju orientalisk så de e kul när de e såna fester på g plus att de dansas lite varstans o inte en helt ovanlig syn så de soft o kunna. sen tycker ja latinodanser är så levande så man bangar inte på det heller.. jo han är het men jag vill ha en proffessionelllärare inte än snygging från skolan..
Femme fatale
hlgrsn Haha ja, jag har för mig att det var han jag läste om i något gammalt fightingmagazine från 90-talet nere på klubben. Eller var det Seagal, hmhm någon b-skådis var det iaf. :( Lät helt klart skoj när han beskrev, men säkert inte lika skoj när man kom till baletten och insåg att man inte hade en chans att få upp benet på "stretchräcket" fast den ryska tränaren skrek sönder sig. *snyft*
Breakdance (1 år) Judo (kommer inte ihåg) Ju-Jutsi (kommer inte ihåg) Fotboll (13 år) Innebandy (1 år) Hockey (5 år) Bowling (8 år - får fortfarande) Pilbågsskytte (nån månad) Taekwondo (1 år - går fortfarande) Basket (1 år) Handboll (några månader)
www.myspace.com/rizzle4fz
Amar F17 Äh, ha båda!
Fotboll 8-10 år typ Enda jag räknar och som jag är stolt över ;P
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Fraodi ah, okej då..jag tävlar i bugg! resten kan du räkna bort då! :D
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
devv Haha.. Okay. Jag tvivlar inte en sekund på att balett är bra när man kör kampsport! Lär ju vara hur bra somhelst.. Och nu när du säger det, så har jag också hört nåt sånt. En skådespelare som slåss, som även tränar balett Dolph Lundgren har 1 dan (första graderingen på svart bälte) i Kykushin, den karatestil som jag tränar.. Han graderade till svart samtidigt som min gamla tränare. De härifrån Linköping filmade hela kalaset. Är rätt kul att se honom in action på riktigt. Han är ju så stor, så han sänkte folk med knät i huvudet på löpande band :) Har även funderat på Wing Tsun, eller hur det nu stavas. En kompis gick på det, och det verkar rätt schysst
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Fri idrott (1 vecka) Innebandy (3-4 år) Capoeira (3 år och håller fortfarande på).. sen har jag nog inte gått i nått mer.. inte vad jag kommer ihåg!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Wing Tsun är tungt, dra ner till KC. Gruppen där kör utan skydd. Aightaight, nog offtopic. :)
emelie.. capoeira.. brasilians stridskonst? :O
Femme fatale
Basket ( 5 år) Ishockey (3 år) Taekwondo (2 år)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Handboll 7 år Fotboll 5 år Bandy kanske 5 år Samt att jag varit med på en friidrottsträning
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
Amar ja typ.. : ) vadå? hehe.. : D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
emelie. hur är det då? svårt..roligt? både och?
Femme fatale
oseriösa
Definitionsfråga på vad som räknas som sport ibland, men här lite stuffs jag pysslat med Orientering (12 år?) Tennis (3 år) Fotboll (1/2 år) Pingis (5 år) Ridning (3 månader) Gymnastik (1 år) Breakdance (1/2 år) Handboll (4 år) Bridge (Hjärnsport hehe, 2 år) Skateboard, snowboard och surf (5 år) Jonglering (2 år)
icke att förglömma är att jag dansat bugg, om man nu kan räkna det som en sport
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
Taekwondo 2 år Kickboxning 6 månader Binh Dinh (kung fu) 2 år. Nu förtiden simmar jag och styrketränar.
Amar Det är det bästa jag någonsin gjort.. Det är roligt, svårt, inspererande, upplyftande m.m. Man får kampsporten, rytmen, akrobatiken, dansen i ett liksom!¨ Det är väldrigt svårt i början, men samtidigt otroligt roligt!!! : )
Onani ( 8 år ) Sex ( 6 år) Navelludds petande ( 20 år) Tävlingspruttande ( 17 år, jag är den obesegrade mästaren)
Gymnastik (1 år) Nu är jag ett slacker freak., I'm like...Homer Simpson
But for what it's worth yo, I got no regrets
Fotboll (2-3 år) Tae kwon do (slutade precis innan jag skulle gradera till blått bälte) och sen stoltheten: Pingis (typ 6 månader)