taekwondo 7år fotboll 3år karate en termin boxning en termin
damdidam!
fotboll, handboll, tennis, simning, pingis, basket, simning, badminton, innebandy, gymnastik, orientering , friidrott. (puh!)
haha de där va inte meningen
Fotboll 10 år Handboll 1 Karate 2 kickboxning 4 mån :p
Leker live eller?
Har även buggat och hållt på med bågskytte
Leker live eller?
Hmm Fotboll 4-5 år Hockey 1 år Innebandy 3 år tennis 4 år pingis Halvår kanske.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
fotboll handboll basket gymnastik bordtennis thaiboxning längdskidåkning skateboard badminton innebandy men jag kan aldrig påstå att jag varit någon sportkille. sista tiden jag spelade fotboll i 13 års åldern sprang jag alltid ut i halvtid och tjyvrökteoch hade med mig chips hehe. hade inte råd med fotbollsskor så det var vanliga gympadojjer. gymnastik var jag lite halvseriös i fast slutade när jag var 13 flesta sporterna höll jag på med mellan 10-12 års åldern. förutom skateboard(kanske inte ska vara med egentligen) som jag fortfarande håller på med när jag orkar och basket som man lirar på skojj ibland dock vill jag ta upp badminton igen jävligt kul och dessutom bra träning
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
balett (sport) fotboll badminton (tönt) basket
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Endast Amerikansk fotboll sen ett par år tillbaka, håller på fortfarande...
"Bara för att du är ful ska du inte tro att du slipper undan"
Fotboll- 6 år Basket- 6 år Taekwando- några träningar Thaiboxning- en termin, men ska börja igen... Finsk kustjägare- håller på nu, ryckte in för 2 veckor sedan o det räknar jag faan som en sport, eller snarare livsstil!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
fotboll- 5 år ridning- 9 år
Fy fan va häftigt, nästan läskigt " Jag tycker du är fin.. "
fotboll - 2 träningar hockey - typ 3 träningar jag kom på att sport var inte min grej rätt snabbt..skateboard räknar jag inte som en sport..
tae kwon do - 6 år fotboll - 10 år innebandy - 3 år
AIK
BMX - 10 år Skillad cyklist svensk mästare 3gånger under min kariär
Mjuka eller sträva skithusrullar?
Hockey 9 år Fotboll 4 år
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Bandy- 1 vecka tv maraton- 17 år
No cake for the impurity!
Barndans 1 år (tror jag) Tani-ha Shito-ryu Kofukan 2,5 år Annan katarestil 2,5 år Bandy 1 år Showjazz 1,5 år Breaking 1,5 år
Delam tange barat
Fotboll (en träning på cirka 40 minuter) Basket (2 träningar, en match) Alldeles för mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Basket, 1½ år Fotboll, 2 år Bandy, 1½ år Slalom, 3 år Jujutsu, Lite mer än ett år typ Snowboard, åkt i 11 år men gick typ 2 vintrar Dansskolan, 1 år Simmning, en termin Gocart, 2 sommrar
graffkalle kommer inte ihåg just nu. började när jag var sex år med den stilen så ^^
Delam tange barat
ridning 16 år fotboll 12 år simning 4 år dans 1 år friidrott 4 år
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
devv Van Damme tränar ju balett, då måste det va bra .. :) Var det inte så att Van Damme var balett dansös och sen tränade kampsport?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
Karate Fotboll (bara några gånger) Wing Chun Shaolin (bästa sporten ever!)
Fotboll 11 år, still counting hockey 4 år
haha gills barngymnastik? :D det gick jag i vet inte hur länge men iaf!
jag har simmat ett par år spelat fotboll en sommar innebandy ett tag tennis ett bra tag taekwondo ett tag tequila-race ett tag
http://www.homage.nu/
Handboll 2,5 år Basket 1,5 år Fotboll en träning, fan va jag ångra att jag inte började på riktigt
Men lika glad är jag för det!
Basket 4 år, Bujoutsi (stavning? )0,5 år, gym ? ett tag... tennis 2 år och långdistansspringning ett bra jävla tag.. grr
Niceness!
Basket (13 år) Fotboll (12 år) Innebandy (3 år) typ så.. sen har jag även prövat på en del sporter, "en termin" som vissa säger..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Innebandy : Bara som barn, inget seriöst alltså. Hockey : Spelade jämt som barn, och började även i lag men spelade bara 2 säsonger, fuck damn vad tråkigt det var. Dom flesta som ser mig första gången tror dock fortfarande att jag spelar vilket är irriterande då det inte är jag som snott deras stil liksom. Tennis : Sporten jag varit seriösast med (tennis-spelare har ju snyggast kroppar;). Spelade dock mest när jag var yngre. När jag var 12 år gammal var jag rankad 5:a i Dalarna i ålersgruppen 12-15 år. Sen fick vi en ny tränare när jag blev äldre för att den gamla stal pengar från klubben så då slutade jag, han hade inte alla getter hemma (den nya alltså). Pingis : Alltid spelat på skolan och ungdomsgårdar o.s.v. Sen började jag träna det när jag la ned tennisen, men det var inte så kul. Sen undrar jag om det är fler ställen än i Mora där "Kung" (en variant av rundpingis) kallas för CP. För en kompis sa typ förra veckan, "nej.. men det sa vi bara för att det var du som stod där oftast" . Tack för den liksom. Golf : Farsan e fanatisk så det har jag typ spelat hela livet, la av för några år sedan, då hade jag 16 i Hcp (dom som spelar vet vad som menas) och sen spelade jag lite förra säsongen också men innan jag började så bad jag dom höja mig till 18 (dock onödigt då jag slår fan så mycket längre nu än innan jag la av). Rätt kul sport, dock inget för mitt humör.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Nu tog jag inte med sånt som man bara prova på liksom, typ olika kampsporter eller simning eller sånt, simning har jag ju inte tränat utan det var mest för att man skulle bli duktigare att simma.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Det finns andra sätt att träna smidigheten ;)
Då har du inte haft rätt tränare ;)
Judo typ 7 år och fotboll några år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Friidrott: löpning, häck, längdhopp, kulstötning, stafett.(4 år) Dans: modern dans/ jazz. (1,5 år)
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
fotboll 10 år ( slutade efter förra säsongen men funderar på att börja igen. Innebandy 9 år, spelar fortfarande Hockey 5-6 år, har lagt av
brabrabrabrash
Definerar "sport" för alla er som skrivit någon kommentar om det..: Huvudsaken är att man svettas eller/och lär sig något fysiskt, typ. -That's sport.. :P
här får du lite kärlek
Simning: ca fem år Fotboll: ca ett år Innebandy: ca två år Taekwondo: ca två år Thaiboxning: ca två år Ju-jutsu: ca ett halvår
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Ridit i 14 år. fly-fly F17 Började du rida när du var 1?
puss
Ridit i 14 år. Förlora oskulden rätt tidigt alltså?
TenFingers P19 Haha skojigt
puss
TenFingers P19 Haha skojigt förlåt :(
Amerikansk fotboll, 6 år Fotboll 1 år Trav 8 år Innebandy 2 år luftgevärsskytte 1 år
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Fotboll 5 - 6 år Basket 3 år Simning 1 termin
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
bmx fotboll tennis golf
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
Fotboll Ridning Balett Streetdance
My heart lives in my vagina.
haha tro det eller ej men jag har faktiskt utövat judo. typ ett halvår, sen slutade jag för att man var tvungen att vara barfota och en av tjejerna hade fotsvamp. uäck. annars dansade ja balett när ja va typ.. 7 men det räknas väl inte. jazzdans några år hit och dit och streetdance för två år sen.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
brottning (4år) Judo (1 år) Karate (1,5 år) ninjutsi (1 år) fotboll (2 år)
Sport? Näää... Skateboarding ska det vara! Fast jag spelade iofs basket i typ 3 år när jag var mindre, fast jag sög ganska hårt på det.. hehe Håller mig till skateboardåkandet.