Isons_tänder okej, vad tur.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Ja
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
TrallFall, självklart inte men av erfarenhet så vet vi ju att dessa trådar har en viss tendens till att ständigt spåra ut p.g.a folks okunnighet i ämnet i fråga. Slutar ju alltid med att Casual_Peter ska boxa ut Ligist p19 över internet.
toppboy P21 så sant, så sant..
Aldrig mer....
Isons_tänder; Jag måste ju ändå få säga att ditt inlägg inte var så klokt det heller. Så vad klagar du på?
-Aron- P20 Haha jadu ifall dom ändå skulle slåss. Folk här köper dyra märkeskläder och går på matcherna och målar in sig själva som huliganer länkar bilder på idolerna i firmanboys dfg whatever..
seriöst, sådana här trådar borde inte få finnas på whoa, de slutar alltid i pajkastning åt både höger och vänster. de är dock lite roliga, på sitt sätt. DirtY_ P24 syftar du på mig i ditt senaste inlägg?
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Dessa trådar slutar alltid likadant och handlar om inte ett skit. En massa förståsigpåare och moraltanter. lååås
strength
toppboy Antar att du inte har nån aning om vad som hände på söder, så tycker du skall hålla käften!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Tycker att alla kan hålla käften, släng tråden nu please.
strength
TrallFall P27 Eftersom jag inte vet ifall du är med i fb eller inte så är det svårt att svara på men ifall du nu är med i fb tycker jag inte att du behöver bevisa något här på sportforumet på whoa. Och ifall du har fakta om saker och ting borde du ha insett för ett bra tag sen att det bara är pajaser som inte vet någonting här.
kan inte fjantar som inte är insatta i ämnet sluta fälla kommentarer som; seriöst det är bara efterblivna idioter som slår på varandra mitt på dagen för att dom tycker det är kul och gör det i fotbollens namn, och att dom sen har groupies är ännu mer efterblivet...
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
DirtY_ P24 vad är det för fel jag har gjort? att jag har skrivit ett ironiskt inlägg till toppboy eller ifrågasatt vad isons tänder menar med hiphop-sport? jag är inte riktigt med på vad du menar? men skitsamma...
lås och släng nyckeln.
strength
Oh ah oh ah eh, huliganism på whoa; lägg ner!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
psykmys nu snackar du i nattmössan igen.....ni fick löpa sånt händer ibland inget o skämmas för...om nån här tvivlar på om jag är eller har vartit nått kan ni fråga akut_gbg_one han vet vem vilka jag har tillhört.....angående att det är ett hiphop forum kan finns folk här som är mer itk än va man vet.aja toppboy har sakt sitt.....ursäkta stavfel är rätt nyvaken
LINJE 19 HUGG DOM
toppboy P21 Heja gais
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahaha ironiska leffe=))
LINJE 19 HUGG DOM
toppboy P21 De vet du bror.. L19
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
toppboy P21 angående att det är ett hiphop forum kan finns folk här som är mer itk än va man vet det behöver inte betyda att man ska ta diskussionen här. det finns andra forum man kan ta sånt på och då slipper man också korkade inlägg från folk som inte är "itk". f ö tycker jag att det är rätt fjantigt att som fotbollshuligan skriva om vad man gjort och inte gjort på ett allmänt forum. det bevisar ju bara att man försöker fronta och folk som frontar är oftast sånna som egentligen inte gör nåt...
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Spekulationer och analyser om allt möjligt som vanligt, utmynnar som vanligt också i: Inte ett jota. släng tråden någon gång.
strength
säger som capone, stäng tråden...
Nu ska jag säga mitt.... alla snackar om : woow kolla fjortisar som går till matcher o bråkar o kallar sig huliganer.. Men nu verkar det som att det är helt okej att gå runt o måla tåg och klottra ner ställen.. jag tcker inte det är stor skillnad .. små grabbs som tror dom är huliganer för att dom klär sig på ett visst sätt efter att ha sett på nån film eller nåt och grabbs som går runt o klottrar för att dom vill bli kungar ,eftersom dom har sett nån film eller hört talats om det... visst visst inom graffitin finns det folk som målar för att dom lägger ner kärlek på det, dom gör det under vettiga förhållanden. och som dom finns det ju också snubbar som lägger ner sin tid o kärlek på att bråka o på sitt lag.. t.ex Bruce Lee Och nej båda grejerna är inte lika farliga. men det är en lek där den som är med i leken får leken tåla... + så jävla fjantigt med folk som tjatar om att lägga ner tråden.. på villket sätt stör det er att den liiger uppe? gillar ni inte så kika inte in i det då!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Amen förfan, stäng tråden nu.
strength
SkaOi: nu har du gjort bort dig totalt, det var nog en av de värsta liknelserna jag nånsin har hört (se: läst). du avslutade precis tråden på ett jävligt bra sätt.. låt skiten dö nu, okej.
anal_p1 okej förlåt.......
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
mördare-> Det är väl därför det finns babyfirmor, för att dom inte är lika duktiga på att slåss som de stora grabbarna, så då får dom ha ett eget gäng, för att dom är yngre och mer orutinerade...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Whoa är lilla sverigescenen folk skriver om ngt nytt bråk istan å alla ska tycka å tänka till om bråket..seriöst?
att andra ska tycka och tänka till om saker hör till ett internetforum right? eller är jag helt ute och cyklar?
osyldig! WORD! lr ord som jag säger ;P
jag sa inget om huliganbråks vara lr inte vara! Förstår bara inte grejjen med huliganbråk utanför highlight...vad har det med ett sportforum å göra såvitt d inte är en sport att stämma träff å köra:)
Irriducibili nödvändigt skrivet
WWW.PHOTOSHOP.NU
Är denna tråd fortfarande öppen?