I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-29 11:01

Viola - Juve

nu på söndag är det dags, matchen alla längtat efter, förutom Frajer som pissar på sig av nervositet.

inför Milan-matchen var jag en aning orolig, men vi vann ju utan att anstränga oss speciellt mycket. synd att vi inte vann med större siffror bara.

Roma-matchen var en skam för alla Fiorentina-fans.

nu möter vi ett gäng zebror och utgången är given. det känns som att frågan alla ställer sig är hur många mål Viola kommer vinna med. för helt seriöst, det finns väl ingen som riktigt tror på att Landskrona BOIS kommer lämna Franchi-stadion med en poäng?

förra säsongen lekte vi hemma mot mästarna och vore det inte för en tabbe av Cejas och Zlatans magi i slutet av matchen hade vi vunnit med komfortabla 3-1.

Forza Viola!

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-11-29 11:15
Själv tror och hoppas jag på en jämn och bra match.. tror att juve vinner med 1-2... mål av zlatan, nedved och Toni i Fiorentina.. :)

2005-11-29 11:34
0-2 till Juve, Trezgol ggr 2
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-11-29 19:51
:D haha ^^
soundcloud.com/iloice

2005-11-29 19:55
ärligt, det skulle faktiskt vara smart att vila Toni i en sån här match där allt annat än tre poäng skulle vara en stor skräll... eller ja, står det bara t.ex. 1-0 efter 45 min kanske det skulle vara bra att sätta in honom för att säkra segern med en eller två bollar i nätet.

2005-11-29 20:46
kkkkkkryss match.....
Sin-it-all since day one!

2005-11-30 01:38
Att frajer fortfarande vågar yttra sig alltså..

När ska du bevisa för mig att ni hade högre publiksnitt än Lazio förra säsongen? Eller kanske svälja stoltheten och erkänna att du visst hade fel i den frågan?

Men om jag får gissa kommer du ignorera när folk pissar på dig och komma med briljanta inlägg där du kursiverar nåns forumsignartur eller liknande!

Lite ontopic då..
Kommer bli en tuff match för spelarna i kvinno-färg. Juve är ruggiga i år och det blir typ 0-1 eller 1-2. Men hoppas att Fiore frälser er med två baljor och en 2-1 vinst! Kommer bli en bra match vilket som.
CAMPIONI!

2005-11-30 01:40
Bara för att tillägga.. frajer, är du sån som skickar massa vännerförfrågningar till okända människor?

Haha nermco i din gästbok; "vem är du?" but still så har du honom på kontaktlistan.. så sött :)
CAMPIONI!

2005-11-30 10:14
GODDAMN vilken liknelse du kom med... tänker inte ens kommentera den.

...men Viola var det bättre laget förra året, det var min poäng.

och det är ingen magi av Juve jag snackar om, den kommer från Zlatans fötter och ingen annan. lite flipperspel i straffområdet och så petar Trezeguet in bollen på mållinjen, det är vad Juve handlar om idag. ingen Zlatan = ingen magi.

lycka till på söndag, ni lär behöva det. zebrorna har vunnit 12 av 13 matcher och är ändå inte ens favoriter i matchen, undrar varför...

2005-11-30 10:17
oops jag såg fel, det var oddsen för morgondagens match i cupen..

Quelme, har du Viasat Sport 2? jag har glömt. matchens sänds direkt på tvåan, i efterhand på ettan.

2005-11-30 10:50
X ligger rätt nära.
dingrinn.blogspot.com

2005-11-30 13:54
Hahahaha.. inlägget Hataren kom med var ju ändå årets!
Säg inte att vi fått hit en till juve-"supporter" sen slatan gick till klubben.. suck.
CAMPIONI!

2005-11-30 13:57
Frajer
"Och nej jag hade fortfarande rätt skiter i vad du tycker"
HAHAHAHAHA.. alltså vadå vad jag TYCKER?
Du hade fel angående publiksnittet, jag rättade dig och gav
s-t-a-t-i-s-t-i-k på det.. det är inte vad jag tycker utan det är så det är för helvete hahaha... så jävla efterbliven!

Och Loungo är redan tillbaka på whoa, och jag känner han i verkligheten.. nåt du borde börja leva i istället för i din lilla söta fantasivärld där Juve fyller hela del alpi och levererar fetare tifo och sång i varje match.
CAMPIONI!

2005-11-30 14:01
Tror Jude kommer vinna med 1-0 efter en feldömnd straff.
Luca Toni kommer stå vid sidan av planen och förhandla om ett kontrakt med Cappello hela matchen.

2005-11-30 14:40
EE: ute? ni har alltid haft domaren på eran sida mer eller mindre.
och vad fan har roma med det här å göra? tror du jag är romanista eller?

2005-11-30 15:15
Visste ni att ..

… Fiorentina inte har slagit den gamla vackra damen Juventus på Artemio Franchi sedan säsongen 98, då slutade den matchen 1-0 .

… Fiorentina har varit nere i Serie C.

… Juventus tog hem scudetton säsongen 81/82

… Att Juventus slog Fiorentina i Uefacupen 1990

Somna om tahoma din patetiska jävel.

Un solo grido, un solo allarme, firenze in fiamme, firenze in fiamme!!

vinci per noi magica juve!

Sagnol för övrigt klar för Juve. Riktigt jävla bra värnining.

Jag är pök

2005-11-30 16:36
Jag hejar själv på Juve men http://fm.sportgamers.se/screenshots.php ..
:D haha
soundcloud.com/iloice

2005-11-30 16:53
vart fan kom allt juvesmuts ifrån?

2005-11-30 17:03
Quelme, har du viasat sport 2 eller?

2005-11-30 17:47
frajer, killen med koll! och enligt dig har lega calcio fel i sin statistik oxå va? vilken äcklig tråd f.ö.. massa juve-smuts.
CAMPIONI!

2005-11-30 17:54
3 stycken en matchdag? Ja då måste det var nåt eländigt lag på besök. Annars brukar bortasupportrana höja upp publiksnittet rejält..
CAMPIONI!

2005-11-30 18:34
Ni kan dra åt helvete.
Vem är du, tjänsteman?

2005-11-30 18:49
Jaha, och vad var ditt problem då muppjävel!? Skiter väl i om jag blir nästa frajer eller ngn annan din jävla tönt.
Korrekt italienska och du kan väl åka ner till florens med din flänsost och klaga på deras italienska då istället? Klassisk juvesång(dock sjungs om milano här:) www.bruxellesbianconera.com
Likaså "vinci per noi, magic juve" är ngt som sjungs och är korrekt italienska.
www.bruxellesbianconera.com

Ja det tyckte ni säkert var jätteintressant, men kom inte här och snacka massa hittepo!? Du var inte bra på italienska i skolan eller och tar ut dina aggresioner här istället? Tycker synd om dig.

Och kan laziosmutsen hålla sig borta från tråden? Ni skitar ner.

Buffon är tillbaka!

Jag är pök

2005-11-30 19:14
- Vi kommer att behöva eskort av tjugo polisbilar för att känna oss säkra, säger Juvedirektören Luciano Moggi

citerat från Svenska Spels hemsida

2005-11-30 19:41
quelme> Syftade mer på jacopo ditt ess, men du är också rätt retarderad.
Antingen hatar man Juve(finns det ngt lag som hatas av så många?) eller så gillar man dom. Juve berör och jag njuter.

tahoma> Jaha, vad vill du ha sagt med det? Brukar vara så när de här lagen möts.

Jag är pök

2005-11-30 19:53
hur fan har ni lyckats hitta så jävla många idioter vad fan har hänt??

frajer du är ett geni mannen one love stick

2005-11-30 20:02
Varför ska jag dra till florens? skitstad.

wow

2005-11-30 20:35
TeguS:
Antingen hatar man Juve(finns det ngt lag som hatas av så många?) eller så gillar man dom.
Väldigt sant faktiskt. Finns ingen klubbkänsla i Juve och därför finns det ingen som älskar dom.

2005-12-01 00:14
jag hörde dig första gången, att det är sött är din åsikt, vill du att jag ska svara på det?

2005-12-01 01:49
Haha det är rätt uppenbart att det bara är idioter som håller på juventus :)
CAMPIONI!

2005-12-01 01:52
Det ar ratt uppenbart att de som haller pa ett lag i Serie A ar lite smatt roliga.

2005-12-01 02:26
jacopo> En fågel viskade i mitt öra att du är oerhört tappad i din lilla ultrasshop. Gör en Roma/Bajen flagga, slopa ciggen och ta en joggingtur i parken så kanske du mår bättre då?

Vilken jävla stjärna du är, du känns jävligt malmöare om jag ska va ärlig.

Jag vet, vi är stjärnor i Malmö.

Ja, det är jävligt stor humor att du länkar till en juventussida från bryssel.

Ok. Personligen tycker jag Belgien känns rätt trist. Men tycker också det är humor när man kommer till en romasida snabbt som plasten via hammarbyultras.se

Varför ska jag dra till florens? skitstad.

Håller med till viss del även om den är vacker. Men vet av egen erfarenhet att poliserna där är iaf väldigt sympatiska när det handlar om fotboll i samband med firenzebögar som gör bilinbrott.

Ang. sången syftade jag på att melodien var klassisk, och att texten symboliserar det "klassiska hatet" mellan Juv - Viola. Klumpigt skrivet och jag får leva med att jag är en pajas nu. Attans!

Så jävla ball att du nämner den jävla listan din itk-flundra. 23*2 ultraspoints. Gäller den fortfarande? Det måste den va? För den står ju trots allt fastklistrad på nätet och det är väl det som trots allt betyder ngt?

Jajaja, det gamla vanliga. svenskar kan inte disskutera med med magistrar från italien. Juve är tråkiga och inte störst i Turin, har fortfarande flest supportrar i Italien..Tråkig arena(delle allip ska faktiskt renoveras nu), dåligt publiksnitt blablablabla.

Men jag förstår att folk blir frustrerade; 28 28 28 28 28 28

För övrigt gillar jag att bli jämförd med Fraje. FÖR FRAJE RIMMAR PÅ DAJE !

Med orden heja azziztkungen,super gigi och glögg lämnar jag mysiga whoa!

Jag är pök

2005-12-01 02:27
ett avlångt inlägg, coolt.
Jag är pök

2005-12-01 03:14
Hoppas du menar att du lämnar mysiga whoa för alltid!?
CAMPIONI!

2005-12-01 09:33
Alla hatar Juve för att dom är bäst så e det bara, det är så i varje liga..
soundcloud.com/iloice

2005-12-01 10:09
grabbar ni borde göra upp på fotbollsplan istället för att kasta pajer på varann hela tiden.

Iaf Tror ändå juve tar detta med 2-1 efter mål av trez och nedved, zlatan passar, för han vet inte hur man gör mål längre :)

2005-12-01 13:01
Idag blir det 0-2 till Juve, Mutu och Zalayeta!
soundcloud.com/iloice

2005-12-01 15:27
Blastboy vad snackar du om? Bäst?

alla som kan fotboll vet att tjuventus är smuts..
ingen heder bakom tröjan.

Laget åker fast för doping, men några läkare får smällen.
bara i italien.

Folket i turin kan yttra sig om juve så inser du sanningen. knappa 13 000 på en CL match är det värsta jag sett. Skam skam skam.

Hoppas Viola vinner nu på söndag. och att Milan inte mutat domaren som i matchen på lecce. 5 min övertid yeye.

forza nerazzurri
väntar fortfarande på en ligatitel, fast vi ska göra det utan mutade domare a la bbmilan eller dopingpreparat a la tjuve.
vamos
maybe you might be more than just a one night lady<br>

2005-12-01 19:57
Som om inte varenda storlag i varenda liga får med sig domarslut lättare än de mindre lagen, så är det i varenda liga
soundcloud.com/iloice

2005-12-01 20:11
men kolla på Bundesliga då
Bayern Munchen?
Premier League
Chelsea?
Ligue 1
Lyon?

det finns mycket mer..
soundcloud.com/iloice

2005-12-01 20:16
Nä men dom har som gemensamt med Juve kunnat göra mål innan det o säkra matchen innan det sug på den..
soundcloud.com/iloice

2005-12-01 20:38
Quelme guess what?
Alla älskar Juve =)
soundcloud.com/iloice

2005-12-02 00:38

hm, ska jag göra ett inlägg? nä, jag kan ju inte... eller skitsamma... oj, mål.

så jääävla surt.

men på söndag får ni pisk, mark my word.

gonatt.

2005-12-02 00:47
Schyst match, Lasse Kinch, Sverigest mest hjärndöda sportkommentator?

2005-12-02 01:55
Härligt med kaos.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2005-12-02 02:14
Instämmer.

Un solo grido, un solo allarme, firenze in fiamme, firenze in fiamme!! ...Hihi.
Jag är pök

2005-12-02 06:37
lite lustigt att Kinch i början sa "ajdå, nu visslar publiken ändå (när en mörkhyad Juve-spelare hade bollen)"... några sekunder senare kom "men det KANSKE beror på att dom är missnöjda med Juves bollinnehav."

2005-12-02 11:35
oj.

2005-12-02 13:13
fan jag vill ha bilder.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.
Sångare

2005-12-02 14:48
"Spelar han så här får Vieira nog inte spela på Söndag. Emerson kommer nog ta hans plats. Tillsammans med Camoranesi... han kanske kan spela innermittfält... kanske".
Lasse Kinch, Sveriges kunnigaste sportkommentator.

Att ni ens orkar diskutera supporterkultur och motsvarande bakom en monitor i Blekinge är skrattretande. Folk kommer alltid att hata den som står över en.

Juventus är etta, det finns ingen tvåa. Hoppas ni når en UEFA Cup-plats.

"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2005-12-02 15:03
Quelme P0
Är intresserad av den statistik som du talar om, jag har nämligen hört att det inte existerar något smaband mellan Juventus och (sena) straffar.. men jag kan ha fel!! Lägg fram statistiken så man kan se..
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi