I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sångare

2005-12-02 17:25
FC Träben med Vieri och Gattuso i spetsen gör färre mål, men släpper in fler. Tja, på så sätt spelar dom roligare fotboll.
Men men, att göra mål verkar vara underskattat här. Nåväl, det är ju ett hiphopforum, jag begär ingen högre nivå.

Håll er till 2pac.

29.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Sångare

2005-12-02 18:04
Nåja, 'alla vet' är vad man tar till när diskussionen inte riktigt går ens väg. 'Alla vet' för att alla hatar storebror. Så är det bara.

Det finns ingen tvåa.
Sångare

2005-12-02 18:33
Precis vad jag sitter och säger. Somliga behöver dock få det förklarat på flera olika sätt.

Juventus = nummer 1. Har ingen motsvarighet. Är störst, har flest fans, är rikast och är framförallt mest framgångsrika.
Övriga Italien = nivån under. Det finns ingen riktig tvåa, även om Milan plockat en del ligatitlar då Juventus varit ur slag, utan samtliga andra lag agerar enbart farthinder på vägen i Juventus eviga framgångståg. Alla gaddar ihop sig mot storebror därför att så fungerar det mänskliga psyket.

Var det pedagogiskt nog?

Nu sänkte jag mig dessutom till din nivå och överdrev och generaliserade på bästa sätt.

29.

2005-12-02 19:02
S-oteric: Varför hatar alla Juventus så mycket mer än Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Man U och Arsenal då?

Jo, för att Juve är den SÄMSTA klubben i hela världen bortsett från klassen på spelarna och resultaten.

Får jag fråga vad det är du gillar med Juventus?

2005-12-02 19:39
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-12-02 20:06
www.aftonbladet.se

Aftonhora, tänk på supportrarna som dränktes i gasen , och sen bra infernomation ni ger ut till samhället och förvränger bilden av ultras jävla svin

Sångare

2005-12-02 20:16
nick P17

Skulle nog vilja säg att det lag som är populärast att hata för tillfället är Chelsea, snarare än Juventus. Vem hatar Juventus, utöver folk i Italien och ni wannabe-italienare? Ett fåtal.
'Alla' hatar Juventus i Italien. Jag har redan förklarat varför. Real Madrid i Spanien av samma anledning, Manchester United i England lika så. Chelsea på grund av Romans intåg och vad han gjort med fotbollen.

Jag är Juventus-supporter för att det ligger i mina gener.

Kommer in imorgon om det fortfarande skulle vara några oklarheter. Ha en trevlig kväll.

2005-12-02 20:34
Franco P5 skrev:

Kan folk inte diskutera utan personangrepp?

håller med. tycker det är kul med hets lagen emellan inför/efter match, men det blir bara töntigt med personangrepp där det handlar om vem som är störst, bäst och vackrast och där fotbollen hamnar i skymundan.

däremot är mitt Viola störst, bäst och vackrast.

2005-12-02 21:11
förstår inte det roliga? alltså hans pappa eller nåt har väl hejat på dom och då blir han automatisk Juve-supporter? vart ligger humorn i det?

2005-12-02 23:25
Franco P5 skrev:

Kan folk inte diskutera utan personangrepp?

Kom ju fran ratt kaft.

2005-12-02 23:28
När sverige förklarar krig så står det såhär i aftonbladet
"Sverige och Zlatan går ut i krig"
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-12-02 23:47
Franco P5

Att influera sina barn till att börja hålla på Juventus är som att injicera HIV-viruset direkt i artärsystemet.

EH?

2005-12-04 12:57
årets viktigaste dag är nu kommen. idag piskar vi zebrorna och går om Milan i tabellen. shout out till Chievo som slog Milan igår.

the war is on.

2005-12-04 12:58
Vaaaa slog chievo milan :O hahaha
soundcloud.com/iloice

2005-12-04 13:31
Toni som målskytt liras utan att tveka till oddset 2.50 hos NordicBet.com (endast 1.50 ggr pengarna hos Betandwin!).

FORZA VIOLA!!!

2005-12-04 17:07
Viola kommentarerna låter väll typ så här nu:
Smuts juve! eller FUSK domarn är mutad hmm..

jag väntar bara..
soundcloud.com/iloice

2005-12-04 17:12
Smuts juve! FUSK domarn är mutad!
hmm..

2005-12-04 17:15
Blastboy
Juve har varit fusk i ungefär 20 års tid så det är inte någon mening med att komma dragandes med det nu. Så är det, så har det varit och så kommer det förbli.

Däremot så har dom utöver fusket en jävla tur (Tonis stolpe) och så vill jag gärna avrunda med att säga att Cammonaresi ska visas ut.

Ingen bitterhet ;)
"Mmm...purple"

2005-12-04 18:10
juve merda, sampdoria pure, nuff said!
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!

2005-12-04 18:43
grattis Zebror, ni förtjänade vinsten.

P.s. Två klockrena träffar i ribban och en i stolpen. D.s.

2005-12-04 18:59
Jag ställde mig på knän o kollade upp mot taket när Toni prickade stolpen :D haha
soundcloud.com/iloice

2005-12-04 21:40
Den här matchen hade kunnat slutat hur som helst, juve hade flytet på sin sida idag, och det är jag glad för. :)

dock så hade ju Juve ett visst övertag, men det var väntat. Fiorentina spelade väldigt smart. :)

Camoranesi var ju helt klart matchens spelare, hade inte spelat någon roll om han inte gjort mål, han ägde på planen idag.

har Frajer gått och försvunnit, det har varit tyst ett ar minuter från ahns sida här nu.. ;D
skulle inte skada om det fortsatte att va tyst heller för den delen.. ;)

2005-12-04 21:45
Camoranesi var matchens lirare men Thuram var matchens bästa spelare..
soundcloud.com/iloice
Sångare

2005-12-04 21:50
Oj vad ni hade gottat er och hetsat om Tonis boll gått in istället för i stolpen. Skillnaden är att för oss Juventini var detta bara ännu en match på vägen mot den tredje stjärnan. Kul med tre poäng, men inte mer kul än det var efter tre poäng mot Ascoli.

Camoranesi matchens gigant. Människan besitter ensam mer teknik än hela FC Träben med Gattuso i spetsen gör tillsammans.

Nåväl, detta hade kunnat sluta hur som helst. Grattis Violafans, eller om det nu bara finns en av er här inne, till en välspelad match.

2005-12-04 22:09
Skillnaden är att för oss Juventini var detta bara ännu en match på vägen mot den tredje stjärnan. Kul med tre poäng, men inte mer kul än det var efter tre poäng mot Ascoli.

oj vad kul det verkar att vara Juve-supporter.

2005-12-05 09:52
Fan jag somnade 8 och missade matchen, hur misslyckad är jag inte

2005-12-05 13:34
Hataren

du menar ensamt att vara Juve-supporter? ja det har du nog rätt i, ni är ju inte så många, speciellt inte i Turin.

2005-12-06 00:55
my retaliation be more fatal than how Tim did Oklahoma
u should marry Lady Luck if u end up in a coma

Har du ökat på sötheten. tihi

2005-12-06 20:01
Hataren skrev:

Förutom att du att du är totalt okunnig när det kommer till fotboll (jag menar kolla bara vilka du håller på ) så verkar du ha vissa problem med läsförståelse. Men jag kan break it down for u ...

Det jag menade med det jag skrev ovan är följande "Vi har redan vunnit ligan".

Förresten vem var det som vann ? Vem ? Vem ? Berätta nu för pappa?

Kom till pappsen då... kom till pappsen... Vem är din Pappa, vem ? Papi, Daddy, spelar ingen roll, vem är din pappa?

Tahoma sluta jiddra, vi är det bättre laget. Om du lyckas förtränga det så kolla på tabellen, kolla på tv, läs tidningar och du kommer att inse gång på gång, vilka äger fotbollen i Italien just nu.

PS: Ska du jiddra så gör det när ditt lag ligger före mitt !

hahha det var jävligt roligt att läsa ditt inlägg. tänkte skriva samma sak som Franco; är man fotbollskunnig för att man hejar på dom bästaste lagen?? ... damn, det här var nåt helt nytt för mig! jag trodde faktiskt val av favoritlag hade att göra med känslor (och kanske bostadsläge om vi snackar inhemsk fotboll), men då hade jag tydligen fel. det är alltså resultaten man ska gå efter. hm... Chelsea - Barcelona - Juventus ser ut att bli mina nya favoritlag då.

dina "vem?!"- och "kom till pappsen!"-kommentarer var också roliga att läsa. tyvärr har jag ingen bra kommentar till såna yttranden. roligt för dig att du har bra självförtroende.. eller nåt?

och till sist, är Juve bättre än Viola i dagsläget? självklart är dom det. så det blev tyvärr ingen diskussion där.

men jag måste gå tillbaka till det första du skrev om fotbollskunnighet och favoritlag... det var faktiskt riktigt pinsamt att se att det finns sådana fans här i världen, elelr kanske tragiskt. du saknar helt och hållet känsla för fotboll.

2005-12-06 20:18
PS: Ska du jiddra så gör det när ditt lag ligger före mitt !

Så det är därför du hejar på Juve?

2005-12-07 18:43
Hahaha alltid lätt att säga i efterhand att man skojade, det var med glimten i ögat, inte alls seriöst menat etc.
Inse att du blev pissad på och vad du än kommer skriva i framtiden här i sportforumen så kommer folk garva åt dig!
ÄGD!
CAMPIONI!

2005-12-07 18:49
on point. tror inte nånstans att du skojade om det.

2005-12-08 14:55
Vi skrattar åt ert lillebrorskomplex.. och elektrakomplex.
Vem är du, tjänsteman?

2005-12-08 16:13
hahha vill vara som giuve.. shiaaaaaaaat.. finns inget som gör att jag frivilligt tar giuves namn i mun äns.. Finns inget tråkigare vidrigare mer pateiskt lag än rubbentus..

2005-12-08 18:25
Hataren

nej, för du var inte ironisk.

och tror du att hatet mot Juve kom nu plötsligt för att ni ligger etta? nä du, det går långt tillbaka i tiden och självklart har man njutit dom få gångerna det gått mindre bra för er.

2005-12-08 18:27
Viola tillbaks till Serie C14

2005-12-08 22:17
gitano: Jo, du.
Vem är du, tjänsteman?

2005-12-09 09:30
Tyst allihopa jag kan mest om fotboll och jag hejar på juve dont judge me ill answer your question
soundcloud.com/iloice
Sångare

2005-12-09 18:24
Så mycket hat. Så lite kunnande.

2005-12-10 15:18
^^ makes no sense.. om du är höjdrädd så vill du väl antagligen ner?

2005-12-10 19:06
Haha tänkte oxå på det, inga rätt som vanligt när hataren skriver!
CAMPIONI!