Lottning?
är det inte cl-lottning och vm-lottning idag? vilken tid? vilken kanal? =)
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Hangaround
2005-12-09 12:01
Har för mig att jag läste att det var 20:00 på tv4+ ikväll. Är inte helt 100 dock.. Men kolla tvblaskan,där står det nog.
sant.. cl lottnngen är den 16:e! Jag smo stannade hemma för att se den idag.. blä
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Fuck.. börjar jobba kl 21.. måste se lottningen!
CAMPIONI!
Var annars kan man se lottningen om man inte har tv4+??
get to the fuckin point! orka lyssna på tyskarna snacka gamla fotbollsminnen..
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
ärligt asså, trollerinummer och annat bajs.. jag somnar snart.
Det här är det tråkigaste jag någonsin sett. Får huvudvärk av all tyska.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
haha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
det var det värsta jag sett... vidriga maskotten..skämms ju fasen.. ..rasta kille glatt sjungande "we are a love generation..." aldrig har jag älskat ett reklamavbrott så mycke..
ända roliga är att Pärlskog o Kåmark alltid är så kåta på alla tjejer som dyker och lägger in sliskiga kommentarer
aldrig har jag älskat ett reklamavbrott så mycke.. haha tänkte samma sak... funderar på att stänga av och få det svart på vitt i efterhand, men jag lider mig nog igenom programmet lite till..
Webmaster
2005-12-09 21:32
Kör nu för fan... Sjukt spännande.
spänningen har försvunnit
melodifestivalen framstår som helt ok
Jag tycker att alla borde snacka engelska. De har ju trots allt över 300 miljoner tittare.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Grupp C verkar bli tight! Argentina och Elfenbenskusten...
You love New York / But New York don't love you
D är en glidar grupp..mexico o angola
Haha fyfan vilken skitgrupp Tyskland fick! Costa Rica, Ecuador, Polen..
You love New York / But New York don't love you
!!! Yes !!!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
snidarn P23 ja för Mexiko är ju värdelösa? såg du Confederations Cup? gött i alla fall att vi Angola och Iran, känns som en bra grupp.
FY FAN va tråkig sverige grupp :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2005-12-09 22:11
Sverige vinner gruppen, punkt slut.
ja mexico är värdelösa jämfört med övriga seedade lag
Sverige tar England. inte förlorat mot dem sen 60-talet, eller? Paraguay däremot kommer bli svåra. Men Rätt soft grupp ändå tycker jag. Synd att vi ska möta england igen dock.. Hoppas på England och Sverige vidare.
jaja, "värdelösa" i jämförelse är ju inte alls att överdriva, speciellt med tanke på att vi slagit Brasilien i dom två senaste mötena. och när du snackar om glidargrupp låter det som att Sverige lätt skulle slå Mexiko, I doubt it.
Grupperna: GRUPP A TYSKLAND COSTA RICA POLEN ECUADOR GRUPP B ENGLAND PARAGUAY TRINIDAD TOBAGO SVERIGE GRUPP C ARGENTINA ELFENBENSKUSTEN SERBIEN MONTENEGRO HOLLAND GRUPP D MEXICO IRAN ANGOLA PORTUGAL GRUPP E ITALIEN GHANA USA TJECKIEN GRUPP F BRASILIEN KROATIEN AUSTRALIEN JAPAN GRUPP G FRANKRIKE SCWEITZ (stavning?) SYDKOREA TOGO GRUPP H SPANIEN UKRAINA TUNISIEN SAUDI-ARABIEN
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Sverige fick helt ok grupp. Grupp C och F är nog svårast och H lättast. Jag tror Australien kommer vara bra i VM. Inte vinna, men de kommer nog överaska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skitgrupp Sverige fick. Iran tar sig igenom sin grupp tillsammans med Portugal. Aven om jag hellre hade velat att Mexico och Iran gick vidare. Trakig grupp...
Sverige-Trinidad Tobago den 10 juni! för övrigt ere väl en rätt najs grupp om än lite tråkigt.. aja vi går iaf vidare är min tippning. peace
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Paraguay kanske låter som ett tufft lag att möta för Sverige eftersom dom alltid gör bra ifrån sig i VM-kvalen mot starka nationer, men kom ihåg att liksom många andra sydamerikanska lag så är dte på hemmaplan man nästan alltid vinner. på bortaplan är nog inte Paraguay svårare än många andra lag.
Paraguay har faktiskt ett rätt vettigt lag, Acuna, Cruz och Cabanas är ju riktigt sköna lirare. Tror ni lever lite för mkt på statistik när ni säger att vi absolut inte kan torska mot England. Jag tror vi max kan få ett X där. Känns som att det är Englands tur iår. Trinidad kan jag inte ett skit om förutom att Stern och Yorke är gamla rävar från PL.
Mina första intryck: Pajas tillställning i vanlig ordning när det gäller Tyskland. Trollkarlar, fotomodeller, uppträdanden av hippa band och diverse okända ikoner på scen. Man störde sig rejält på att det drog ut så jävligt på tiden. Funderade allvarligt på att bojkotta hela lottningen men spänningen inför VM är alltför stor. Så till själva lottningen: England, Paraguay, Trinidad & Tobagco och Sverige.. Tja, det kunde vart värre, det kunde vart lättare... i ärlighetens namn är jag orolig, drabbningen mot England kommer antagligen att vara avgörande, 1 poäng där och vi är med 90% säkerhet vidare. Matchen mot Paraguay fasar jag för, det är ett riktigt bra lag, ett lag som kvalificerar sig automatiskt för 2? 3? 4? gången i RAD i VM i Syd amerikas grupp är aldrig lätta, det är teknik, lagspel och styrka kombinerat, ett lag jag inte ville möta , antagligen det svåraste i den gruppen, men vi får ta uppgiften som den kommer. Trinidad & Tobago, ett lag Sverige slår 9/10 och den här matchen är jag inte orolig för alls, ett riktigt strykgäng i gruppen, dock är det ett getingbo mellan dom 3 övriga, status är att dom 3 övriga lagen är lika bra. Jag är lite mindre orolig nu än vad jag var för ungefär 4 år sedan. Ciao!
håller med. att grunda självförtroendet på resultat från inbördes möten långt tillbaka i tiden är ganska naivt egentligen. det är nya tider och helt nya lag, då spelar inte historiken någon som helst roll, förutom kanske lite psykiskt övertag - men å andra sidan blir ju motståndarna automatiskt väldigt revanschsugna om dom inte slagit ett lag på x antal matcher/år.
Stör mig rejält på Aftonbladets löp (på nätet?) Drömlottning? Ja eller hur, enligt mitt sätt att se på det har både England och Paraguay bättre landslag, jag är riktigt orolig..
alla lag är svåra... tycker att det ska bli skitkul att möta England... vi har allt att vinna... även om England är överskattat osv... vinner vi är det gött=)
tror fasen det är svårare att vinna EM än VM.. så mycke Kalle anka lag med.. minns Saudierna senast..herre gud..
Saudi slog iof Paraguay i sin senaste match.. i November.
älska sverige england matcherna, fiiiiiiifan, kommer bli grymt! fan att det ska vara så länge kvar, men den som väntar på nåt gott....
känns som om man ska kolla på första matchen imorrn. men så är det inte :(
hahaha aset det har du helt rätt i. fattar inte hur trollkarlen kom in i bilden alls. o vad var det där med barnen, bara gick in o försvann..... hahaha helt misslyckat.
sverige bästa tvåa. England vinner gruppen. Sverige - England 1-1
ja, så är det.
Sen åker vi ut mot Tyskland, tack o hej VM.
Ne vi klarar nog inte Paraguay och England :( kommer bli svårt.
negativa jävlar är vad ni är.
Yun_DI Var inte så negativ! :> vi klara det! forza sverige! tror faktiskt vi klarar gruppen, england och sverige vinner sina matcher men spelar oavgjort mot varandra och vi vinner på bättre målskillnad!
haha forza sverige
ja, så är det.
Vi kommer lätt gå vidare från gruppen! Vilka ska ner och dricka weissbier och joddla nationalsången?
Allt snacka hit och dit om attgruppen är hyffsat lätt. Va fan? har ingen förstått att Sverige ska ha en svår lottning för att klara av att gå vidare? Nä, jag tror sverige snubblar på mållinjen. Målskillnad eller något liknande. Men jag håller två tummar för Sverige - SÅKLART! Ciao!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora