I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-10 01:20
snidarn P23 - Måste hålla med!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2005-12-10 01:51
vinst med 3-0 i samtliga matcher!
Aldrig mer....

2005-12-10 03:34
Längtan till vm blev ju inte större direkt när man såg maskoten,, riktig pajas djur bara tyskland som lyckas med sån skit,,....

Galans suprise! Ballack kunde trixa

Galans Värsta! 300 miljoner tittare och idioterna pratar tyska

Galans Bästa ! fan trollkarlen hade sqills

Galans skräll ! Pele ,Milla,Cruyff, Matheus och?? just d Lucas Radebe

2005-12-10 09:48
Blev rätt arg när Iran hamnade med Mexico och Portugal. Typiskt Iran, hamnar alltid i grupper med bra lag.
I'll see you in another life, brotha!

2005-12-10 14:55
du var ju full alltså

fan vad störigt att det var på tyska. jävla översittare
ja, så är det.

2005-12-10 15:43
"Galans Värsta! 300 miljoner tittare och idioterna pratar tyska"

fan vad lack jag blev alltså.. hur kan dom?!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2005-12-10 15:46
Härlig lottning!
dingrinn.blogspot.com

2005-12-11 16:53
"Iran hamnade med Mexico, Portugal och Angola. Typiskt Iran, hamnar alltid i grupper med bra lag"... känns som denna kommentar hade passat oavsett vilka lag de lottats mot..definitionen bra lag bör ju ställas i förhållande till vad man kunde fått.. eftersom Iran är 105 eller nått på världsrankingen får majoriteten av deras motståndare anses som "bra"

2005-12-11 19:48
on point snidarn, tror dom flesta Iranier är ganska glada efter lottningen,
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-12-11 20:31
haha så bra av TV4 att ge sätta tysk humor som kalkon.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-12-11 22:38
snidarn

Iran är rankad 19 och Sverige 14. ;)
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2005-12-11 22:47
va ere for gnall..klart att sverigew tar bade tobago OCH paraguay! para e inte sa bra som ni tror, de kommer bli en tuff match men sverige drar langsta strat iaf..o va de galler england sa slutar den formodligen med lika, 1-1 lr 2-2...sverige vinner gruppen, vi vinner 2 o spelar 1 lika, england vinner mot tobago, forlorar mot para o spelar lika me sverige, o vi vinner gruppen, svennis kommer bli uthangd i engelsk press som vanligt efter torsken sedan i attondelen, ar i england nu, och en sa lange ser de ljust pa vm, och anser sig oxa hamnat i en dromgrupp men vanta bara....

2005-12-11 23:04
Tahoma

Jag ar iranier men ar verkligem inte glad over deras lottning. Gruppen som Iran har ar svarare an ex: F G H, sett ur iransk synpunkt. Australien, Japan, Kroatien, Schweiz, Sydkorea, Togo, Ukraina, Tunisien och Saudi ar lag som Iran har slagit och vinner over, 7 av 10 ganger.

Medans... Mexico och Portugal ar tva grymma lag som Iran kommer ha svart mot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-13 14:09
Mig veterligen spelar det ingen större roll vad du anser om Japan, Saudiarabien och Sydkorea eftersom de var i samma seedningsgrupp som Iran själv.. men om man ska diskutera det kan jag äta upp min arm på att Iran inte slår sydkorea 7 av 10 gånger.. japan vet ja ej vart man har nu.. saudierna och Iran är väl lite fördel Iran iallafall

GRUPP H

SPANIEN
UKRAINA
TUNISIEN
IRAN

spanien ukraina vidare

GRUPP F

BRASILIEN
KROATIEN
AUSTRALIEN
IRAN

brasilien kroatinen vidare

GRUPP G

FRANKRIKE
SCWEITZ (stavning?)
IRAN
TOGO

frank schweitz vidare

jag bygger kanske lite för mycke på den faktorn att i kvalet 2002... irland! slog Iran i Teheran!.. men iranska fotbollen kanske utvecklats som fan..vad vet jag

2005-12-13 16:21
Snidarn, kolla in de senaste resultaten mellan Sydkorea och Iran, sa lar du se ett klart overtag. Det var val Iran som slog ut Sydkorea i asiatiska masterskapen forra aret, om jag inte missminner mig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-13 18:28
japp mycket möjligt.. letade lite på google..men hittade inga resultat så man kunde jämföra.. men jag sökte väl fel