I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

boxningen idag tjejfighten! vilken kanal?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-12-17 20:15

boxningen idag tjejfighten! vilken kanal?

visar viasat?

"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2005-12-17 20:23
Viasat ett sänder tror jag

2005-12-17 21:46
mm de börjar sända snart eller så har de gjort det...
HTTP://SANANA.BLOGG.SE

2005-12-17 23:29
strength

2005-12-17 23:38
Laila Ali vinnare efter ett tveksamt domslut tydligen.
strength

2005-12-18 01:06
Så jäkla vekt att bryta matchen!!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2005-12-18 14:17
så jäkla vekt att bryta matchen? även om matchen hade fortsatt så hade Laila vunnit..

Inte för att vara taskgit mot Åsa, hon är grym, men hon har för lite erfarenhet. Hon hade gått 5 proffsmatcher 3 vunna, 1 förlorad och 1 oavgjord.

Laila hade gått 21 proffsmatcher och vunnit alla.

Det säger rätt mkt om vem som är den bästa boxaren av dom.
Jag tkr att Åsa skulle ha väntat ett tag med att ta den där matchen, gått några matcher, fått lite erfarenhet och hunnit utvecklats och få det där lilla extra som saknades igår..

Jag hoppas verkligen att Åsa får en ny chans om nått år lr två då jag tror hon kan vara redo att möta Laila och göra en bra match.
Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................

2005-12-18 17:01
jag tycker inte dommarbeslutet var så himla hemskt faktiskt..
Åsa sandell vände sig ju ganska klart om och tittade ut ur ringen samtidigt som hon höll upp händerna och försvarade sig.. Samtidigt som Ali bankade på henne..
Det är inget vettigt sätt att försvara sig på.. Och om ali hade fortsatt så hade hon knockat sandell ändå..

Jag tycker sandell borde få returmatch.. hon hade trots allt bara fått 2 veckor på sig att förbereda sig..

O jag tycker inte det känns som ali är något proffs egentligen. Jag menar.. visst kanske hon har vunnit en massa matcher..
Men om man är så bra som hon sägs vara och åker på en massa stryk mot en svensk som bara gått 5 matcher..
Aja jag tycker Ali är överskattad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-18 19:47
JK_Sthlm P17

Jag vet att hon är 38, men kolla på tungvikts mästaren Jörgen Kruth i thaiboxning han är också 38 och blir fortfarande bättre hela tiden.

2005-12-18 19:49
Jag måste hålla med Lynguistic om att Ali är enormt överskattad.

2005-12-18 20:02
LidL: Vad snackar du om? Jörgen kruth är 31, kanske 32 i år.
strength

2005-12-18 20:03
31 är han, garanterat enligt checkup nu.
strength

2005-12-18 20:24
lidl: Att ali har vunnit 21 av 21 matcher säger inte så mkt om vem som är den bästa boxaren av Ali och Sandell, med förre matcher bakom sig. Jag tycker att Sandell hade mest tag om matchen. Till konditionen satte stopp för det typ. Ali såg paff ut där emellanåt. Ge Sandell en returmatch, och ordentligt med tid att förbereda sig. Tycker jag. Hon behöver inte två år att utveckla sig, gömd på nån klubb, vad ska det vara bra för, vi såg igår vad hon går för.

2005-12-18 21:20
L_grann F21
Om ali har vunnit 21 av 21 matcher medans Åsa kört 5 matcher och förlorat en bland annat.. då borde det faktiskt säga en del om hur bra dom borde vara..

Hoppas åsa får en returmatch..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-19 01:12
Men det är för att jörgen krut knaprar så mycket ryssfemmor..
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2005-12-19 03:39
inte för jag såg matchen å kan inget om dom två olika boxarna, men ali kan ha fått möta massor dåliga boxare innan..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-12-19 14:11
Kruth är 38. Jag har vart på VBC och sätt han träna + plus att dom sa det i rallarsving.

2005-12-20 02:39
Ali imponerade inte mycket, Sandell däremot var ju skitbra.

2005-12-21 09:07
jo ja vet sandell var grym, det ja menade var att om hon hade väntat med att ta matchen ett tag och gått nån mer match innan så tror ja med all säkerhet att hon hade vunnit :) hoppas hon får en rematch bara, men det tror ja inte :(