och nej om man inte kan hantera ska man inte ha dem. DET ÄR DÄRFÖR DE ÄR OLAGLIGA PÅ LÄKTARE I SVERIGE.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aftonbladets video visar ju hur de står o får sparka bort bengaliska eldar som fortfarande brinner o ryker inne på planen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men nu snackade vi raketer du..
Hammarby Alcoholics
ursäkta?
hur fan kan ni sitta o försvara vad som hände o diskutera små jävla detaljer. retards. ni borde inte få se på fotboll. and I'm out.
blubb F17 - "Ja e på framsidan på aftonbladet !" blubb F17 - "word på azar.. men FY FAN för aftonhoran att dom ger ut bilder på oss jävla IDIOTER, fy fan blir så jävla lack nu...dom är fan helt jävla sjuka i huvudet.. forza bajen!" Hm.. Är du på riktigt? Eller låtsas du bara?
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
Jadu, ser du inte det själv så utgår jag från att du är på låtsas. Ser du inte vad jag menar, på allvar?
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
Peppis: "nej jag har bara sett bilder från matchen raketerna slocknade inte direkt då dom landade" Sen att nån slänger in en bengal känns väl lite onödigt men sånt händer det med.
Hammarby Alcoholics
Springer man in på planen "omaskerad" så får man väl fan skylla sig själv? Alla sågs ju ändå på tv, så det spelar ingen större roll. Vill man inte att ens mamma och pappa ska se en på tv så bör man väl maskera sig, eller helt enkelt sluta göra bort sig.
Peppis: du bevisar liksom min poäng lite. du var inte på matchen, du har läst sensationsjounalistik i aftonbladet och andra skvallertidningar och sett deras bilder. det var faktiskt inte ett sånt jävla drama som media har fått det till. någon kastade in en bengal eller två på gräsmattan, dumt nog. några andra (fem personer tror jag) tog sig in på plan, dumt nog. men det gäller ju att ha lite sans här. jag försvarar inget, jag säger bara att ni som bygger er bild på vad aftonbladet har skrivit kanske borde ta det lite lugnt innan ni slår på stora trumman. det handlade inte om ett mindre kärnvapenkrig vid gullmarsplan, även om man kan tro det när man läser kvällstidningar.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
för övrigt var ju expressen igår sann humor. absolut bäst var bildspecialen "Här attackeras Bajenstjärnan - bara polis och väktare mellan Petur Marteinsson och huliganen", som bestod av bilder på en gripen huligan med handfängsel, som dessutom fått en del stryk av vakterna, som står med 3-4 snutar runt sig, varpå Marteinsson springer fram och skäller ut honom.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
blubb ja, men de kom inte till innerplanen.
blubb: Springer man in på planen omaskerad så bryr mig sig nog inte direkt om man hamnar på bild eller inte, det har man nog haft med i beräkningarna. Att du sedan är stolt för att u är med på aftonbladet är ju en annan femma. Det är ju dina 15mins of fame vi snacka om så passa på å gläns.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Det här är Sveriges mest uppförstorade ickehändelse. Att matchen brytes var mig helt sinnesjukt! Lite bengaler och mynt kastades in, inget märkvärdiagre med det. Sedan tar sig max 10 pers över staketet som man bara kan luta sig över för att falla över. Därav 4 pers tar sig in på plan, resten vänder direkt. Rålarvigt. Sedan gör media världsnyheter av detta och snackar om att fotbollen är död. Detta är för mig helt obegripligt. Försvarar ingenting men menar att allt var egentligen bagatellsaker. Tycker för övrigt att media/Aftonbladet sjunker väldigt lågt som publicerar bilder som de idag har gjort. Det var inte ens dem som gjorde att matchen blev avblåst utan det var bengalerna. Sedan får de skit för allt också vilket verkligen e fel!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
goodfellas P20 Om detta är uppstorat vad var det då för AIK -04? där ingen ens drog in på planen och ändå målade AB upp ruriken "HÄR DÖR FOTBOLLEN"
tänk hur grabbar som helt plötsligt blir huliganer efter football factory kan förstöra för så många... tänk vilka fuck ups de finns
Isons_tänder Snacka inte om att vände kappan efter vinden! Jag har ALDRIG skämts innan för bajen. Jag har varit på malmö stadion och sett bajen förlora med 6-0 och ändå skrikit och peppat bajen. Jag har aldrig brytt mig hur det går i tabellen, jag ällskar bajen ändå! Jag sket i att DIF gjorde 3-0. Jag tänkte skitsamma för vi har ändå sååå jävla mycket mer stolthet! Älska bejen! Men när horungarna börja kasta in saker och lubba in på planen så dog min tanke om stålthet. Då gick jag därifrån och kände mig somm en jävla sålnatattare. Då skämdes jag över bajen. De som stormade planen var de som vände kapapn efter vinden, de kunnde inte som jag stå och mysa på söderstadion ändå och ÄLSKA bajen! Så snacka inte om att vända kappan mennen!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
orkar inte läsa allt som skrivits. men kan säga att vi i ultra boys inte har någotning med stormningen eller inkastningen att göra
Holden makes a great deal to australia
sveningmar "Jag har aldrig brytt mig hur det går i tabellen"... det kanske är där en grundläggande skillnad i vår syn på bajen ligger, och det kanske är därför vi inte förstår varandra.
albin du verkar ha hjärtat på fel ställe. Chelseas ideologi finns inte i Sverige, så London skulle du kanske må bra av? sveningmar oj vad jag håller med dig.
Missförstå mig inte. Bra resultat välkomnas. Men man når inte bra resultat genom att bete sig som puckon...
Jävligt mkt agressioner när inte ens 1/10 del var på matchen, lita aldrig på kvällstidningarna.
There is plenty off fish in the sea.
Btw. Såg att många skrivit att många teens har blivit influerade av Football factory och GSE, det är väl snarare så att jag filmerna gjordes för att det är en växande sak som filmbolagen visste att de skulle tjäna cash på.
There is plenty off fish in the sea.
Glenn_Fiddish P26 har du läst vad jag har skrivit?
albin P21 Ja jag älskar bajen oavsett vad! Klart att jag kollar i tabellen och det är roligt om det går bra och vi vinner. Men det bästa är ändå att stå tillsammans på söderstadion och sjunga fram bajen både i med och motgångar, i ur och skur oavsett vad! Sånd bara att jag inte pallar stå i klacken längre pga alla horungar.. det var mycket bättre stämmning där förr. Om vi åter ska bli skandinaviens bästa klack ska vi fan sluta larva oss och sjunga fram bajen! Glenn_Fiddish P26 TACK!
Isons_tänder Så jävla dumma argument så man vill spy... Om ledningen inte har utvecklat bajen till sveriges ablsoluta toppklubb utan fått slutplaceringarna stå stilla ett par år i rad är fan ingenting mot hur mycket idioterna förstörde igår...kanske ingen royal leauge, kanske minskade biljettintäkter, kanske får jag inte se mitt älskade bajen på flera omgångar, kanske drar sig sponsorer...och än värre det dödade bajens bra rykte som tagit ett århundrade att bygga upp Sen till alla er som sammanfattar händelserna på matchen: Ni glömmer det som gjorde det till skandalen så stor som den blev..Klacken delades i två läger - idioter mot bajare- folk som mordhotade mot folk som sjöng... Jag såg 4 5 slagsmål mitt i klacken, jag va fan rädd... Så gör inte bajare- det är därför folk skäms...Det är detta som gjorde det till en skandal i Bajen... BRA med publiceringen av ansikten - synd bara att de visade fel "klick" under stora fördömande rubriker Sen har nya ansikten bildat klickar med en attityd som inte hör hemma i bajen, fler hatramsor än bajenramsor är skrämmande...Allt som byggts upp kring bajen dog igår, det är inte nåt som kvällspressen skriver för att tjäna pengar utan en allmän åsikt hos fotbollsintresserade... Allt klagande och stirr i tabellen hör inte hemma på söder... Det enda man kan göra är att SKÄMMAS för det som hände, bortförklaringar är bara ännu mer idiotförklarande
lobotomerad P18 WORD! du har fattat grejen!
nej nej, skit i tabellen, alla kan vi vara glada. man får aldrig kritisera spelare, tränare eller styrelse, utan om bajen spelar som ett gäng jävla överbetalda amatörer ska det ändå vara "vi älskar bajen, klapp klapp, klapp klapp klapp". det här är ju mysiga söder där man inte bryr som resultat, och hammarby ska inte vinna...
ni som tycker att myten har dött och tror att det här var den första incidenten i bajen kan ju kolla på lite gamla scener...
www.youtube.com
blubb F17: Sluta bete dig som en jävla KGB-groupie.
DIF!
whoa, stället där snillen spekulerar..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
anal_, killen som använder milleniets mest uttjatade klyscha på whoa.
albin P21 Nej det ska man inte! Den bästa lösningen om bajen spelar dåligt är att göra så det tappar ytterligare 6 poäng! och får böter. Dessutom lär vi ju få slippa se dåliga bajen spela då vi får lira utan publik. Inte nog med det, klubben lär få feta böter, men de kan ju skylla sig själv eftersom att de är så dåliga! Då slipper vi säkert dåliga nyförvärv i bajen, då kan de lägga pegarna på något vettigt, som förlorade biljettintekter och böter! Då blir bajen säkert svenska mästare ov vi beter oss osm gnagare!
(måste jag skriva att jag var ironisk?, för det verkar ju vara folk som på största allvar håller med om det jag skrev)
lobotomerad P18 Interbox har väll alltid förekommin i stor skala på Bajens läktare? Jag säger det ännu en gång, hela den här händelsen har blåsts upp som in i helvete.
.........................
azar P18 Det har det ja! Bägaren rann över nu, som sagt så har det varit internbox och folk som slängt ut skit förut.. men nu rann det över..
sveningmar Exakt, allt det här har förekommit förut i större skala så jag förstår inte den jävla moralpaniken alla drabbas av. Varenda kotte verkar svälja massmediernas skitsnack med hull och hår. Att saker kastas in, folk slåss, bengaler eldas, dommaren kallas för fitta, vakterna kallas för horor och allt annat är ingen nyhet. Det här var egentligen en lite grej som har massmedierna har målat upp som om det vore värre än libanonkriget.
Jag tror att polisen och vakterna kunde ha avstyrt det här så att matchen kunde återupptagits. Läget var rätt så lugnt efter cirka 10 minuter. Hade dom då halverat vakt och polis styrkan samt backat 5-10 meter hade läget fvarit under kontroll efter typ 15 minuter. Istället så skickar dom fram poliserna närmare klacken vilket många blir provocerade av. Jävligt onödigt när dom flesta har gått ner från räcket och tillbaks till läktaren.
En jävligt läsvärd länk är
http://ninjaeconomist.wordpress.com/2006 ..
.........................
http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen /artikel.asp?id=133503
albin: anal_, killen som använder milleniets mest uttjatade klyscha på whoa. din jävla fjant, jag är på din sida ju.. för övrigt stämmer den rätt bra..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Haha hellre ha ett "terrätorium" än inget alls ;)
Hammarby Alcoholics
azar P18 Vet inte om du var där, men problemet var inte att folk bråkade med polisen...Snarare att folk bråkade med varandra Albin Alla lackar på hur vår klubb sköts, och att vi inte vinner...Men ändamålet helgar inte medlen som användes i Måndags.... Det är det som är problemet förbannade nolla
Alla bajare är välkomna så har det alltid varit och kommer alltid att förbli!
Hammarby Alcoholics
Förstår inte varför planen stormas för att det går dåligt. Hammarby har aldrig varit särskilt bra. Svenska Mästare en gång. Var glada åt det, istället. Hammarby kan inte vinna.
2009
blubb F17 - Jag tycker mest att det är konstigt att du först utbryter "Jag är med på aftonbladets framsida!". Det låter ju inte direkt som att du är missnöjd med det. Sen säger någon annan att ni blir uthängda i Aftonbladet, och då är dessa journalister och fotografer horor helt plötsligt...
Helt ärligt så var bajen-dif en barnlek. AIK-gays i superettan 2005 var fan hårda bud, knytnäven i ansiktet direkt. Aftonbladet, expressen och DN mfl är så fruktansvärt dåliga. Vad hände med objektiv journalistik? Usch säger jag.
Ride 13"s y que?
blubb kallar du dig själv huligan? dumt mkt dumt.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
exakt, sen tycker jag det är så jävla dåligt att dom hänger ut oss huliganer sådär där.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>