Juve - Inter i Moretti turneringen
Det verkar som om även om vi blir av med halva laget och åker ner i serie B kan Inter fortfarande inte slå oss. Hahah 1-0 Juve. Bara 45 minuters match och kanske inte bästa lagen. men ändå skönt med en seger. Inter fick dessutom stryk mot Napoli också. Nu sover jag gott inatt ^^
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Inter spela lika oxå mot Nykomlingarna i PL, Watford FC.. Dom har en svacka..knappast så att juve å napoli är bättre =P
Anfall är bästa försvar
Inters svackor brukar hålla i sig en 4-5 månader per säsong.
Vi spelar iaf i Serie A...
cva ?
arre_87 P18: Tyst din Zlatanist. Inter har inte en svacka, Inter är en jävla svacka. Juventus sätter alltid lillebror på plats, oavsett om vi spelar i Serie B eller A.
Vem är du, tjänsteman?
eller hur spelar ingen roll, kolla vafan inter mönstrade med nästan alla stjärnspelare
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Ja inter körde med i stort sett ordinarie lag (förutom nyförvärven) och Juve körde med 6-7 ungdomsspelare.
Pinsamt, losernazionale. Ni hade förberett erat mest självgoda tonläge för att spy ur er något i stil med "titta, så går det när man inte har hjälp av domaren" och så går vi och vinner med vårat Serie B-lag utan Buffon, Del Piero och Camoranesi. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Jag svär. Jag har aldrig haft så roligt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Soheil P21 Zlatanist? HAHAHA du känner mig inte, så plz håll käften din jävla pajas.
cva ?
arre_87 P18: Förra året höll du på Juve, nu Inter. Vi vet...
Vem är du, tjänsteman?
:) juventus kommer leka hem allt ;)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
juventusmuppar, fuskare...
man kan för fan inte säga att juventus är inters storebror, det dummaste jag hört. denna match spelade ingen roll heller, fast det var skönt att juventus vann, synd bara att zlatans inte var med i inter, jag gillar inget av lagen fast det hade varit roligt.
Soheil P21 Ja , det var ju inte du som försökte argumentera emot mig förra året när jag sa att Juventus är världens tråkigaste lag som jag hatar mest i världen. Snälla, kan du inte bara vara tyst precis som du var de första veckorna efter du fick beskedet att Juventus hade åkt ner? Tack.
cva ?
arre_87 P18: Som jag var de första veckorna? Vad pratar du om P18? Alla har inte sommarlovet att spendera framför en flottig datorskärm. Jag minns förra året när du hypeade Zlatan i varje tråd och postade bilder på dig själv i ditt rum med Zlatan-posters. Det var gulligt.
Vem är du, tjänsteman?
Soheil P21 Ingen idé att diskutera med dig om du inte ens kan vara ärlig. Du måste toppa bombarlistan här på whoa. Det märks att du är grinig som fan över Juventus nedflyttning och det bör du också vara så mycket som du älskar klubben. Skriv ett PM till mig när du har kommit över det så kan vi börja diskutera på allvar då. Ha det så kul i Serie B så länge.
cva ?
Tre ord räcker grabbar. Inter, regerande mästare.
Dubbelmoral? I love it!
arre_87 P18: Kom tillbaks när du tagit av dig Zlatan-tröjan.
Vem är du, tjänsteman?
håller med alecko... forza inter
Jag håller också med. Forza losernazionale, Argentinas stolthet. Laget som alltid vinner ligan... nästa år. Hahaha.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
arre_87 P18 I Juve lr ? Nej tack, köper jag en sådan köps den för att brinna!
cva ?
alecko Regerande mästare ...1989. ja det är imponerande. Men som sagt. nästa år så ;) Och Moratti fortsätter att köpa ett nytt lag varje år. När ska han lära sig? ^^
Ingen som kommer ihåg senaste finalen i italienska cupen? Skit i träningsmatcher
Jadu
juve sätter "dom regerande mästarna" på plats i första turneringen, lycka till i serie a när ni inte ens kan slå ett "serie b" lag
Hojt!
Nu råkar ju det dock vara så att Italiens bästa lag spelar i Serie B.
Menade självklart Soheil
cva ?
arre_87 P18: Du verkar förvirrad killen; blev det för jobbigt när Zlatan flyttade och du var tvungen att byta lag?
Vem är du, tjänsteman?
som juve fan så tycker jag att det var bland det bästa som kunde hända att zlatan gick till inter eftersom han inte spelar för klubben längre utan för sig själv känns det som,
Hojt!
Soheil Ska inte argumentera emot för att det är vad jag har gjort de senaste dagarna och du verkar inte förstå vad jag vill ha sagt. Det märks att du fortfarande är i chocktillstånd (både över Juventus nedflyttning och alla spelarförluster) och att du riktar din ilska mot folk vars favoritklubbar faktiskt spelar i professionella ligor och inte i någon skojarliga.
cva ?
arre_87 P18: Jag kunde inte bry mig mindre om vad en 15-årig zlatanist vill ha sagt. Precis, ni spelar i professionella ligor, vi vinner dem. Pajas.
Vem är du, tjänsteman?
Soheil Vinner? Tyvärr, kommer inte hända på ett BRA tag grabben, hur mycket du än skulle vilja det. Nästan alla era bra spelare visade sin kärlek till klubben genom att lämna den till bättre lag. Kommer nog ta många år tills ni har byggt upp laget igen, ifall ni inte fuskar på ngt sätt dvs. Precis, ni spelar i professionella ligor, vi vinner dem. Pajas. Har du äntligen förstått att jag håller på Inter och inte Zlatan ? Tack, det tog ett tag.
cva ?
arre_87 Juve kommer vinna igen inom dom närsta åren medans inter fortsätter sin 20 år långa förlustsvit. Vänta och se.
arre_87 P18: Så hur gick det i senaste matchen mot oss grabben? Om vi har förlorat alla våra bra spelare (delvis till er) och ändå slog er, så innebär det... att ni är piss? Man förväntar sig inte att spelare som Zlatan, Cannavaro etc. stannar i klubben, det har aldrig funnits känslomässiga relationer sinsemellan. Däremot en spelare som Del Piero eller varför inte Nedved förväntar man sig sådant av. Återigen bevisar du att du är ett patetiskt kvasifan.
Vem är du, tjänsteman?
Jag känner nog att juve-fansen behöver lite tid på sig att smälta allt detta som har hänt. Vi hörs om ett år grabbar....
Dubbelmoral? I love it!
Soheil Ja, och eftersom att FC Mainz vann med 5-0 mot Liverpool i träningsmatch är de många gånger bättre än pool lr? Eftersom att Liverpool vann mot Chelsea är Chelsea ännu sämre? Bra där. Låter ju vettigt. Del Piero och Nedved. Riktiga klasspelare där! :) De stannar för att ingen annan klubb vill ha dem (förutom klubblag i arab emiraterna typ). En klasspelare som har stannat är Buffon, och det förmodligen pga att han själv var med och "fuskade". Att Inter är ett bättre lag än Juventus idag är fakta, och ingenting annat.
cva ?
Hahahaha. Fortsätt, arre_87 P18. FORTSÄTT! Du är inte rädd att göra bort dig, sålänge du bjuder på ett gott skratt. Det är vi tacksamma för.
S-oteric P20 För det första, allt jag skriver stämmer och det vet du. För det andra, Gott skratt? Vad skrattar du åt? Att Juventus ska spela i Serie B? Låter inte så kul ifall man är ett Juvefan ;/.
cva ?
Le roffle d'mao, vad försöker du åstadkomma, son? Jag vet mycket väl att Juventus kommer att spela i Serie B nästkommande år. Välkommen till gårdagens nyheter. Du kan gå nu. På vilket sätt förändrar det mitt förhållande till klubben? Min kärlek till Juventus är starkare nu än vad den någonsin varit. Sättet på vilket det nya Juventus handskats med situationen är över all förväntan och det bevisar att Juventus återigen kommer att stå på toppen, och lyssna nu väldigt noga: det kommer att ske långt innan lillebror till lillebror lyckas klonka en ligatitel. Jag vet mycket väl att jag ödlsar min tid, då din inskränkta mentalitet, "du då"-argumentation och övriga tillkortakommanden gör dig immun mot den förnedring som i själva verket bränner dina anleten.
Och jag ger dig ett gott skratt? HAHAHAHAHA
cva ?
"Jag vet mycket väl att jag ödlsar min tid, då din inskränkta mentalitet, "du då"-argumentation och övriga tillkortakommanden gör dig immun mot den förnedring som i själva verket bränner dina anleten." Förstår du ens vad jag talar om?
arre_87 P18: Hade du haft någon som helst koll så hade du vetat att laget du "hejjar på" ställde upp med sitt bästa lag i princip samtidigt som juve varvade b-laget. Del Piero, Camoranesi, Nedved, Buffon + en rad andra spelare ifrån VM återfinns i klubben. Kamma dig. Om jag inte missminner mig så var det S-oteric som drog parallellen mellan att fira ligaguldet som Inter-fan och en man som firar att ens fru fött ett barn efter att ha blivit våldtagen. Man behöver inte säga mer om er. Ni är lillebror till lillebror (Milan).
Vem är du, tjänsteman?
Soheil Jo, det stämmer. Arre_87 Du är nu fullständigt förnedrad. Det rinner urin nedför dina kinder. Allt du kan göra nu är att pressa fram ett krystat "hahahaha". Övertyga mig gärna om motsatsen.
Snart är det dags även för arre att skaffa en fakeuser. Det börjar bli vanligt bland folk som gör bort sig i det här forumet..
Vem är du, tjänsteman?
S-oetric HAHAHA! Tyckte bara det var så kul för man kan tänka sig dig sitta där framför skärmen, helt ägd och inte ha något att komma med, och tro att du kan äga konversationen genom att väva in olika glåpord. Försöker du göra detta till en svenskalektion? ahahhaha .. Tyvärr förstår jag nu vad du skriver och det roliga är att du kan inte peka ut punkt för punkt vart det är jag skämmer ut mig :) Bara att jag själv inte förstår det .. hahahahaha förfan vilket skämt du är.. Soheil hade iaf lite att komma med , men du... hahahahah :)
cva ?
Haha ja du, det är ingen högoddsare.
Oj. Där kom det väntade. Det var inte bara ett krystat "hahaha" utan flera. Jahopp, då var detta alltså över. Next.
Fortfarande förnekas det inte punkt för punkt vart jag har fel :)
cva ?
Soheil P21 Ni har väl inget annat än ett B-lag? :S Du verkar inte ens ha läst vad jag har skrivit. Dina argument har inget värde i den här konversationen, tyvärr. Puss på dig :)
cva ?
Har ni märkt att alla småbarn här brukar skriva "puss" och sådant i slutet av sina mess för att påvisa exakt hur nonchalanta de faktiskt är. Det är något extremt alternativt i det där "puss på dig". Dock så är det alternativa snarare ett hån mot sig själv än den andre; det är mer eller mindre ett faktum att man misslyckats totalt när man genom - det man själv anser vara - subtila budskap försöker klargöra exakt hur överägsen man faktiskt är. Lyssna på dig själv, om vi bara har ett b-lag och vann över ert a-lag.. vad betyder det då? Och som jag sa till det andra ägget i den andra tråden; lär dig skilja på hån och argument.
Vem är du, tjänsteman?
Återigen har du ignorerat mitt inlägg angående er vinst mot oss... Men det förstår jag att du gör, för det finns ju inget motargument till det. :) Istället hakar du upp dig på att jag skriver "Puss på dig" vilket betyder att du antagligen har blivit irriterad på det. Tyvärr grabben, du har förlorat denna diskussionen och det vet du själv. Jag menar, till och med en 3åring skulle kunna äga en konversation om han skulle bevisa att Inter är bättre än Juventus. Inte någonting svårt precis... Sen tycker jag det är kul när du skriver att jag hånar mig själv, men aldrig har någon förklaring till varför. Det märks att du har slut på argument och du borde för din egen skull ge upp. Eftersom jag har läst många andra trådar där du har försökt skydda Juventus vet jag dock att även när du blir knäckt till 100% ger du inte upp. Puss och kram :)
cva ?