I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Juve - Inter i Moretti turneringen

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-08-16 13:26
arre_87 P18: "Eftersom jag har läst många andra trådar där du har försökt skydda Juventus" Kul att jag upptar så stor del av ditt liv.

Abooo jag blir knääckt!

Återigen, lär dig skilja på argument och hån. Jag behöver inte argumentera för att Juventus är bättre än Inter, vi visade det på planen i år och förra året och alla andra år; men fantastiskt kul för dig att din förträngningsmeknaism fungerar så bra!

Sluta göra dig själv till åtlöje nu din pajas. Kom tillbaks när du har reggat en ny user.

Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 17:40
Haha herregud...

2006-08-16 18:03
Soheil

Jag förstår inte varför du alltid drar upp gamla matcher mellan Inter och Juventus. Jag har inte förnekat att Juventus hade ett bättre lag än Inter för några månader sen? :S Jag har alltid hatat Juventus men det betyder inte att jag tyckte de var dåliga.

Däremot tror jag att Juventus inte skulle ha någon som helst chans att hamna över Inter i tabellen ifall båda lagen spelade i Serie A i dagsläget. På ett sätt önskar man att ni skulle kunna fuska er upp till Serie A så vi skulle kunna sätta er på plats, en gång för alla.

Kom tillbaks när ni är tillbaka i Serie A.
cva ?
Sångare

2006-08-16 19:54
Hahahaha. Ärligt, fortsätt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-08-16 21:34
Jag tror att skillnaden skulle vara Cannavaro, Thuram, Zambrotta och Emerson, och till viss del zlatan och vieira.

jag är inte så jävla insatt i varken juve eller inte, tyckte mest att den här diskussionen blev rolig....men rent objektivt sett tror jag att juve helt enkelt har blivit för mycket försvagade för att kunna toppa serie a i år...Inters trupp känns väl inte så överdrivet mycket bättre egentligen, men seriöst, anser ni att juve har likvärdiga ersättare för deras defensiv?

sen kan man ju undra varför inter kommit 3:a osv hela tiden, med tanke på vad klubbarna nu dömdes för =)

2006-08-16 21:42
Frajer

Tror du verkligen Inter skulle placeras högre på tabellen?

Tror du missförstod mig, vi skulle garanterat hamna över er, inte över alla andra lag.

Bredaste truppen? Ja. Starkaste? Nej. Helt ärligt tycker jag Juventus startelva förra året var starkare än Inters på alla positioner förutom yttrarna.

Enligt dig kan Inter ha världens starkaste trupp och inte vinna ligan en enda gång?

Kommer inte ihåg exakt, men innan Abramovich dök upp i Chelsea, hur länge sen var det de tog sitt enda ligaguld? Var över 50 år ifall jag kommer ihåg rätt... Grabben, ett lagnamn gör inte ett lag, spelarna gör det.
cva ?

2006-08-16 21:44
sen kan man ju undra varför inter kommit 3:a osv hela tiden, med tanke på vad klubbarna nu dömdes för =)

Word. Förstår inte hur jag glömde det. :(
cva ?

2006-08-16 21:47
sluta skriv "oss" och "er".

nu.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2006-08-16 21:58
solheil och s-oteric jag har skrattat med er i era inlägg genom hela tråden nu fast tror inte längre det håller att kalla milan för lillebror. bortsett från övrigt fusk så räckte det med inblandningen i Milan-Siena då det va rent utsagt genomskinligt att domarens agerande inte riktigt va som det skulle. ett mål som blåstes bort för offside som inte va offside, clownstraff till siena. vips så blev man av med 3 poäng, vilka hade räckt till ligaseger då milan hade vunnit på målskillnad
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta

2006-08-16 21:58
äh de där va onödigt kommer ja på nu då jag inte orkar nån disskution kring detta, va bara tvungen o spy ut ilskan
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta

2006-08-16 22:09
Pappa Berlusconi ska nog bara vara tyst i sammanhanget. Känner du till ditt eget lag ens?
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 22:41
haha jotack det gör jag, har bla 8 års livserfarenhet av milano. men det hör inte till saken och som sagt orkar jag inte med nåt babbel om syskon och ligatitlar.
- Alessandro Nesta

2006-08-16 22:47
Håll käften i fortsättningen då.
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 22:57
Tunga argument...?

2006-08-16 23:04
va? Alla mina inlägg har skrivits med lite skämtsamhet och en klackspark i stuket, så du behöver inte börja bli otrevlig. Säger inte att milan är bättre än juve, hur mkt man än är inblandad i rånet gör en lika skyldig. hoppas jag kan avsluta med detta inlägg utan att besvaras med nåt spydigt onödigt den här gången..
- Alessandro Nesta

2006-08-16 23:12
Om du inte vill skapa en diskussion så fattar jag inte varför du kommer in här och börjar snacka ens?

Nåja.
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:15
ok det va nog onödigt och allmänt korkat av mig, men rättfärdigar det dig att börja spyda och vara otrevlig? nåja
- Alessandro Nesta

2006-08-16 23:16
Korkade personer förtjänar spydiga kommentarer. ;P
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:20
vad vill du skapa för diskussion då?

-"du är dum i huvudet"
-"du är störd"
-"du kan dra åt helvete"
-"håll käften"

det är ju ungefär såna saker du skrivit hittills iaf...

;P

2006-08-16 23:22
Vem fan har ens pratat med dig? Får du för lite uppmärksamhet hemma eller?
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:23
...för att bevisa min poäng...

2006-08-16 23:25
Som sagt, vem exakt pratar med dig?
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:25
du, verkar det som

2006-08-16 23:29
Jag pratade inte med dig, jag frågar varför du tar åt dig av saker som inte är riktade till dig. Vill du känna att någon pratar med dig eller vad är saken?
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:30
Korkade personer förtjänar spydiga kommentarer. ;P

fan att döma av dina tidigare inlägg tänkte jag att den här killen verkade rätt skön och kanske kunde ta ett oseriöst milanistainlägg lite på skkojj sådär.

Vem fan har ens pratat med dig?

ingen. behöver man bli tilltalad för att skriva i dessa forum? Vem hade isf börjat prata med dig innan du skrev ditt första inlägg här i tråden?

Får du för lite uppmärksamhet hemma eller?

inte så värst då båda mina föräldrar bor på annan ort, skämt åsido, tror dock inte heller att det har så mkt med saken att göra.
- Alessandro Nesta

2006-08-16 23:32
oscar_ P46: Det första inlägget du citerar är med glimten i ögat, de två andra är inte ens riktade till dig.
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:33
allora capisco, buona notte
- Alessandro Nesta

2006-08-16 23:35
hehe jag tar inte åt mig. men du verkar ha missuppfattat det här med diskussionsforum....

2006-08-16 23:36
Bra att vi förstår varandra.
Vem är du, tjänsteman?

2006-08-16 23:36
jaja, fortsätt skriva häftiga påhopp om du vill, får se om jag läser imorn.

2006-08-17 11:35
Frajer

2002/2003 vann de ligan, när alla gamlingar fortfarande var stabila. Du kan inte själv tycka att Real Madrid har haft den starkaste truppen i Spanien de senaste åren?
cva ?
Sångare

2006-08-17 19:55
http://www.juventuz.com/forum/showthread ..

Alltså, inser ni vilken euforisk skadeglädje som kommer infinna sig om det blir verklighet? Jag kommer aldrig någonsin sluta tracka dom idioter som skrattade sig hesa när första straffet kom. Hahahaha.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län