få se hur inledningen av andra halvlek blir, de ser mörkt ut, men de gör de för vilket lag som helöst när man ligger under borta plan o en utvisad fast så länge vi itne släpper in ett mål till så ska vi fixa de här... scholes trodde ja skulle lugna ner sig efter sitt gula som gjorde att han missa nästa match...men han körde på måste vaknat på fel sida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roma sätter väldigt hög press, stora ytor mellan mittfält och försvar. Ronaldo, Rooney och Giggs måste löpa in på dessa ytor och få passningar på FÖTTERNA, höjdbollar styr Chivu och Mexies undan hur lätt som helst. Kom igen nu United, 0-1 är inget att skämmas över.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
FYFAN VAD SNYGGT!!!!!!
fyfan va jobbigt me 2-1 målet...men de här kan vi ta om vi laddar upp oss så tar vi detta me lite flyt...1-0 hemma räcker och united kommer itne gå mållösa från old trafford.. Vi hade stora problem med roma idag men vi fick ut det bästa av vårt spel och utnyttja våra chanser, målet va hur snyggt som helst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Horpolis som våldtar Unitedsupporters, fucking embarresing.
gick tydligen stökigt till innan matchen när supportrar hamna i fight med varandra
frost P20 Ja, carabinieri är inte att leka med. Bra resultat i Merda - Manchester United. Nu måste riomma kämpa och tappar i ligan i helgen. United kommer vinna med 2, 3-0 hemma på Old Trafford. GO UNITED! AS ROMA MERDA!
Silva är gudomlig!!
Follow the dao, right about....NOW!
har en bad feeling över returmötet på Mestalla..men wtf. AMUNT VALENCIA!
don't watch me, watch yourself
Någon som ska med mig och några polare och kolla på returmötet på Old Trafford på Tisdag? :) Man Utd ligger visserligen under men jag tror garanterat att dom tar hem det här, vi är ruskigt bra på hemmaplan.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
SIMPO Vad kostar biljetterna?
Reality has become a commodity
d där me borta mål osv... som united matchen...2-1 räknas uniteds mål som 2 då eftersom d e borta mål? eller hur blir d ..:S:S
vi är överallt!
_NoVA Nej. Man räknar flest gjorda bortamål om båda lagen vinner en match var.
Men om Man U vinner med 1-0 hemma går dom vidare på fler gjorda bortamål. Om däremot Man U vinner med 3-2 så går roma vidare på fler gjorda bortamål.
Så om Roma skulle göra 0-1 på Old Trafford nästa vecka så behöver Man U göra 2 mål för att få färlägning och 3 mål (dvs vinna med 3-1) för att gå vidare.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Blev en del stavfel och sånt. Det får ni antingen stå ut med eller så får ni leta upp och hänga mig.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
okeej....a i seee =) tack =)
vi är överallt!
J-whoa P21 Jag köpte dom för 1670kr. Det finns dyrare och billigare.
kan vi klargöra en sak- när spelas returerna vilka dagar och vilka lag spelar vilken dag?
under the fubu is a guru
varför ska 6an alltid BYTA matcher varje gång!!?? när man vill se returmötena me både bayern-milan och valencia-chelsea, så byter de till de andra två matcherna nu i veckan..! hur kul e de? liverpool har redan avgjort...roma-man united kan va kul iof men inte som de förstnämda..
Christiano Ronaldo i Tårar är vad jag vill se efter 90 minuter ikväll. sen att chelsea spöar skiten ur små grabbarna i valencia och att Roman vägrar att köpa David Villa för han har sånna vidrigt smala polisonger med dom polisongerna har man ingen plats i ett lag som chelsea
Jag är en tviiiiivelaktig figur
ikväll smäller det :D
SKU - SKU - SKULASON!
vilken match visar 6an
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Man U-Roma 2-0 Valencia-Chelsea 1-0
man u roma 1-1
valencia Chelsea 0-1
Fan, jag som ville se Valencia - Chelsea :(
interior tvärtom för tillfället
yada yada yada
Hoppas på Manchester nu när Barca är ute.. Bara inte Liverpool vinner, fan va malliga dem blir då. fyfan va dom spelar bra nu, manchester :D
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
vafan är det som händer????
you know i spell girl with a B
Kan tänka mig att det är sjukt skön stämning där nu om man är manchester fan.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
en annan sitter ju och hejar på roma. snopet!
stort leende på man u supporterns läppar :-)
Dear God give us what you gave Moses, a burning Bush.<br> <br> 413 änna!
Helt sjukt match av Man U, grymt imponerande. Riktigt synd om Valencia, fett äckligt av Chelsea. Jaja, en av 2...
vadå synd? dom schabbla bort sig själva spanjackerna. chelsea hade hela andra halvlek för sig själva. sjukt gött! aaaahahahahaha!! och plötsligt kändes allt väldigt bra igen.
Dear God give us what you gave Moses, a burning Bush.<br> <br> 413 änna!
UNDERBART JAG AR I MAN UTD NU (SAG MATCHEN LIVE) FETT NICE MASTE SKRYTA & SAGA ATT DE AR MIN HEMSTAD :) Pz
"JAG AR I MAN UTD NU" ehm... grattis?
Oj, jag menade Manchester :D hahah
Menade inte synd om Valencia som att dom hade matchen men torskade den, kollade på Man U. Menar mer synd som att att jag hoppades på dom och dom hade ett bra resultat med sig från första matchen och tog ledning, men absolut...tavla av Canizares och då är det kört mot ett lag som Chelsea.
Tror på Valencia när matchen är slut??? Du måste vara ett hängivet fan hahahahahahahah GLORY GLORY MAN UNITED. FLOWERS OF MANCHESTER PRIDE OF FOOTBALL
http://duckdown82.tumblr.com/
GLORY MAN UNITED!!
"JAG AR I MAN UTD NU, MASTE SKRYTA & SAGA ATT DE AR MIN HEMSTAD" Haha, om det hade varit din hemstad så hade du fan inte kallat den man utd!
your heart pump project kool-aid
Ey jao, my dawgs, min hemstad är Chelsea FC, fett ------------- På riktigt dock, flad att vi gick vidare men shit, Manchester, löjligt jävla bra igår :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
helvetes jävla chelsea
don't watch me, watch yourself
MAN UNITED!!!
SKU - SKU - SKULASON!
Chelsea!!!! fan va skönt att ge spanjorena på nöten! och vilken andra halvlek där kan vi snacka maskin, köra över, mala ner, ånga på, äta sig in och alla andra sköna ord som beskriver CFC när dom är som bässt.
fuck chelsea....united vinner.... men vafan hände me roma haha...totalkollaps
vi är överallt!
tv4+??
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
elem P18 ' jag skrev det där i kön på väg ut (med min mobil) alltså, därefter skrev jag man utd, och inget annat ett simpelt slarvfel. och kaxar man för de så är man fan inte 18 år..... (är hemma nu iaf) ska sova nu god natt alla
liverpool - psv är ju inte svårtippad direkt. men vad tror ni om bayern - milan?
en tvåa.