Bayern går vidare, helt klart..
2 inlägget i efter topic-inlägget är årets skämt =) ... GLORY! GLORY GLORY! MANCHESTER UNITED!!!!
Get Random!
manchester tar nog hem hela skiten, hoppas bara finalen är mot milan, vore fett tråkigt med ytterligare ett engelskt lag!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Simpo Haha okej, min hemstad är IFK Stockholm och jag är fem år inte 18 så du fick mig där. FORZA ROSSONERI, 0-2 på Allianz ;)
your heart pump project kool-aid
kul att Seedorf äntligen gör som jag vill. tack
R.I.P. Big Moe
Gott med Chelsea - Pool. Vi har redan en skön stämmning. Kan gå precis hur som helst :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Kommentarerna är överflödiga, senast det kändes så skönt att spöa ett lag var 0-1 mot pool på Anfield. Take me home to Old Trafford!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Sa det innan och står fast vid det trots att jag hoppas att unites eller pool vinner. Men milan blir livsfarliga nu. Det är ett helt annat milan man ser på tv när det är cl än om man ser dem i serie a. Dessutom börjar dem borta vilket jag ser som en fördel. Vet inte varför men det känns bäst att börja borta o grisa till sig ett resultat för att sedan avgöra hemma. Men det blir iaf en grym match , united är ruskigt starka just nu dock tror jag inte dem är så bra som resultat mot roma blev, Roma gjorde bort sig innför hela världen och visar återigen att dem är ett lag med efterblivna mongolider.Men bara för det skall inte united skämmas ett skit , dem skall vara stolta för dem bjöd på en fotboll som var ehlt underbar att se. och det är kul , specielt mot ett lag som roma merda.... Liverpool slår chelsea , liverpool är helt jävla otroliga hemma och fixar det här .. Chelsea skall ut !!!!! Jag tål inte att det laget skulle gå hela vägen och en äcklig rysk gubbe som står och flinar på läktaren.
HATA ENGLAND
ja har sagt de sedan åttondelsfinalerna blev klara, united och chelsea i final
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart som fan manchester tar hem hela skiten, annars blir jag ledsen och kanske fäller en tår.
Champions League är ointressant sen Blavitt lade ner deltagandet, inse det.
United tar hem det i år och ni vet om det.
SKU - SKU - SKULASON!
maran-nej det är ingen som vet om det
HATA ENGLAND
www.viasatsport.com där borde de finnas, finns iallafall, man utd-roma och chelsea-valencia.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Suck... vilken tråkig match igår och jag vågar inte tänka mig hur tråkigt när Liverpool och Chelsea spelar skyttegravs-semi. CL är så tråkigt nu när alla underhållande lag är utslagna... *snyft*
Say what? Liverpool åkte till Eindhoven och piskade PSV. United behöver vi inte ens ta upp. Milan spelade fin fotboll på bortaplan mot B.Munchen. Chelsea vinner på Mestalla, imponerande. Tycker att semifinalerna är högintressanta.
man kan ju störa sig en aning på viasat som låter merparten av svenska folket se en otroligt tråkig o seg match mellan liverpool o psv som redan va avgjord, ist för o följa dramatiken i andra matchen....bra att milan slog ut tråktyskarna dock :)
DORIA_vbg P24 nä ingen kan veta, men det mesta talar för det tror jag.
SKU - SKU - SKULASON!
Kollar på Eurosports sammandrag nu, Valencia - Chelsea... asså fyfan man vill ju bara spy. Vem i hela helvetet vill ha Chelsea vidare förutom deras "fans"? Totalt värdelös fotbollsklubb, ingen stil, ingen klass, inget sevärt i deras spel. Nej, detta var ett rån mot fotbollen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Maran- Det talar för alla lagen tycker jag... Bli inte för optimistiskt för du såg resultatet 7-1 mot psykopaterna. Det talar för milan för att dem har slagit united innan och att dem brukar gå väldigt långt + att dem har bara cl att tänka på. Det talar för united för dem är i sjukt bra form , och en ronaldo som är hur bra som helst. Det talar för liverpool för dem kan inte förlora hemma och har en tränare som är världens bästa och även dem vet hur man vinner cl............. Chelsea: Mår illa bara jag skriver nåt om dem , så jag låter bli Det är hur öppet som helst!
HATA ENGLAND
Det talar för liverpool för dem kan inte förlora hemma och har en tränare som är världens bästa och även dem vet hur man vinner cl ............. Finn 3 fel i denna text
inte kan förlora hemma = barcelona? man utd? 1/3
Rädda en ko, ät en vegetarian!
okej men jag tycker dem ser starka ut , men kära du vad är det andra felen..Tränaren det är min åsikt och att dem har vunntit cl ha rdu missat det kanske?
HATA ENGLAND
Jag vet också att liverpool har fått stryk hemma men det är sällan...Som när dem fick stryck mot barca spelade det inte så stor roll...Men mkt fler förluster på hemmaplan har dem inte. Jag har inte kollat statistiken men dem är starka hemma och det är väldigt sällan dem förlorar hemma.... Dem har säkert bäst statistik i världens på just hemmaplan dem senaste åren ,det var därför jag skrev som jag skrev. Sen tycker jag att det är ett jävla tråkigt lag men det är en annan femma ....
HATA ENGLAND
Fyfan hoppas innerligt på att Milan grejar det mot Man united, dock tror jag inte det. Man United är ju i storform just nu, speciellt Cristiano Ronaldo, fyfan finns nog ingen bättre spelare just nu enligt mej! Ruuskigt snabb med bländande teknik!
Live Hard, Die Young
ivanka- Jaha om folk börjar tro på milan nu skulle det vara nåt fel med det eller??Jävla pajas!!!!!!
HATA ENGLAND
Ivanka- ja det får stå för dem som tycker det. Säger man att milan är ett skitlag då har man inte alla hemma...
HATA ENGLAND
Hahahahahahahahahahaaaaaahahahaaaaaaaa!!!!!
ivanka Så är det, men Milan har ju varit gamlingar i flera år nu. Aftonbladet har t.ex. tippat ut Milan nästan varje åttondelsfinal. Milan är det bästa laget i europa dom senste fem åren och det är ingen som kan säga något annat. Etta på UEFA rankningen säger mycket.
your heart pump project kool-aid
3 Engelska lag vidare.. Verker endå som att Manchester håller säsongen ut, som dom gör i ligan, tror däremot Chealse tar sig till final.
yah! uppsala
Upp. Semifinalerna sätter igång nästa vecka enligt följande: 24/4 Man United - Milan 25/4 Chelsea - Liverpool 1/5 Liverpool - Chelsea 2/5 Milan - Man United Så jävla pirrigt nu!
woho är hemma alla de datumen...var lite rädd att jag skulle vara i barca o hade inte kollat upp om de var så..tror inte cl är så hett i barca just nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va najs! match 24e, studentskiva 25e, valborg 1a, match 2a, SUPER !
valborg är 30e. Går matcherna fortfarande på 6an? Så man slipper pallra sig ut för å se pool - chelsea med årets värsta bakfylla
Båda matchserierna går på 6:an enligt viasat.
Snart smäller det, slaget mellan Kratos och Ares kan börja. Milanista blod ska flöda på Manchesters gator! Uniiiiiiiteeed!
frost P20 Manchesters gator? Kommer nog blir ännu hetare i din hemstad, Värnersborg.
R.I.P. Big Moe
sämsta försöket till ironi, bättre kan du,
manchester u är ett skitlag, forza liverpool!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
skitlag? du såg matchen igår va? och vet skadelistan inför den matchen? mot kakas milan? de är nästan så man inte vill stötta er ikväll alltså..
MAN UNITED!!!!!!!!!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Har aldrig gillat engelska lag , men ett lag som liverpool är fan svårt att inte tycka om... Tycker dem spelar jävligt fin och rak fotboll och det var en fröjd o se dem igår...som benitez sa hade dem behöft göra 3 mål hade dem fan gjort det... Det här är nog första gången jag skriver nåt possitivt om ett engelsks lag , men ja gillar dem! Sen tycker jag deras publik är helt underbart , dem har mer härlig och mäktiga sånger än vad andra engelska lag har. You never walk alone fick även mig att börja rysa , grymt mäktigt!!!!!!!!!!!! Står dock fast vid att milan tar hemma detta ! Och åker dem ut så har jag ju lovat att ta bort mig från whoa..Då får man ju stå för det också...=)
HATA ENGLAND
DORIA_vbg P24 Jag tror och hoppas att du får anledning till att bli kvar på whoa..
R.I.P. Big Moe
SLAAAAAAAAKT!!!!!!
R.I.P. Big Moe
AC Milan v Liverpool i final. Stor respekt till Milan men jag tror att det blir liverpool igen Walk on
Shuu
Var C.Ronaldo på plan igår? Någon som såg honom?:) Gattuso, Seedorf och Kaka kommer sänka Liverpool i finalen om de håller samma nivå som igår. Grymt bra