I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Dåligt med Ska/Reggaebokningar hittills haha!
www.swingkids.se
Nej Toy Dolls har börjat spela speedreggae.
every tool is a weapon, if you hold it right.
farbror marcus styr upp :)
http://www.innuce.nu
Det vet du Sikkan. när jag pekar med hela handen är det ingen som opponerar sig, inte ens Toy Dolls.
pissfestival, vad vill dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rolle: att du ska bli sur över att vissa faktiskt har roligt där.
faan vad grymt, va ett jävla ös i somras! :D vi ses utan tvekan där 2007 :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Kanske blir det så att man glider dit nästa år. Ångrar att jag inte åkte dit i år... :/
casualties kan ju faktikst bli skitkul även om det var miljarder år sedan dom faktiskt var bra på riktigt.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
cult of luna, buller 06.. oj oj oj
oooooooooooooooooo... Nelly the elephant pack her trunk and said goodbye to the circus of she road with a trumety trump trump trump trump
we ruled the school..
Nya band: Derrick Morgan (Jam) The Toasters (US) The Briggs (US) Rotten Sound (SF) Varnagel MID (A)uktion The High Hats
Derrick Morgan ffs! ja jävlar!
oj!
MID! fan vad nice, haha, "Fula brudar knullar bättre för dom vet inte när dom får kuk nästa gång!" :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
auktion är bra. resten känns ofett
Läste någonstans att Los Fastidios kommer, mkt angenämnt!
MID! för bövelen!
Hey Dude!
är ni helt körd på alla plan, vi snakar derrick morgan. mannen som gjorde värkden fästa ska hit (forward marsh) som slog ön med stomr långt mer än något tidigare gjort. tack vare den mannen kan vi tacka för vi antalgien har allt från reggae, punk, hiphop, m.m. och allt annat som baseras på den musik utväkligen ska satte i gång på ön som sen lede till hela dj kulturen och den engelska punk vågen. det här är störe än något annat ni någon sin kommer se i era liv. missar ni derrick så kommer ni antagligen aldrig få en chans igen då han är typ 3000år gamal och rostigare än moses själv. fan torka er bakom öronen och buga in för mesias.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
storpajsarn : jag är helt med dig! går inte att missa!
rent musik historisk är han antagligen lika viktig som elvis och mozart.
varnagel FTW!
Big brother is watching you.
tänkte bara uppa sveriges skönaste festival
och drygaste, man blir typ mordhotad av både publik och ledning om man har några synpunkter.
nu är det dax att ta över nu är det dax att ta klöver nu är det dax vi delar lika, vi delar lika med rika
ja, jag hade ju läst nånstans att discharge skulle komma.. nu är det bekräftat alltså..
ja... det blir väll att åka dit igen då hehe fan blir det... mitt 5e år. jävlar...
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
hmm.. 4:e raka för mig.
Fitta alltså.. måste hooka pengar till biljett. Derrick Morgan vill man fan inte missa för allt i världen.
Walking the street of dreams
Det ryktas om att Madball och Modern Life Is War ska komma. Man kan ju hoppas =)
ahhhhhhh! Derrick Morgan! damn!! lovar att han gör en desmond dekker o går o dör precis innan
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
om Madball kommer så finns det ju ingen tvekan om att man ska dit.. går inte att missa!
MickMästarn: dekker dog ju inte precis innan bullret.. jag såg dekker på bullret.. eller var jag full och halucinerade?
desmond dekker spelade, jag såg också uppträdandet, om jag inte jängde med filbunke i lala-land ;)
sikkan: phew! Jag tänkte väl att jag inte var ensam om det :)
Är det bara jag som tycker att buller har blivit för stort? Var ju mysigt förut.
filbunken o sikkan , jag menar ju innan URF det var sjuk stämningsänkare
Nya artister: Act of contempt, Anti Nowhere League (UK), Dr Ring Ding (DE), Gulzot, Los Fastidios (It), Madball (US), Nemas, Poison Idea (US), Svenska Akademien, Tinner (SF/SE)
Poison Idea!
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Fan kan dom inte ta dit bad manners igen .. då hade de varit spikat! helvete att man inte va där förra året
MickMästarn: hehe, bara så du vet så missade du inget särskilt.. bad manners var ingen dunderfet konsert direkt.. men helt ok :)
bangarang sound jobbar för fullt för att ta sig in i dj tältet i år.
Madball är ju sjuuukt nice.. ryktet går att även Charta 77 ska dit, fan vad grymt.. svenska försvarsmakten kan dock dra åt helvete när dom tvingar mig att ligga inne under den helgen >___<
är verkligen ingen festival människa och får lätt panik av stora folkmängder men jag är ändå lätt där. madball har jag velat se sen dom var på bergslagsrocken 95 men missat dom varje gång. discharge är inte illa pinkat heller. pressleg och slippa bo bland 14åriga punkkids är dock ett måste.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
poison idea och anti nowhere league har man också velat se halva livet och los fastidios går heller inte av för hackor.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
ryktet säger att Dwarves kommer dyka upp.. better be true! (women)
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
De nya akterna är: The Dwarves (US), Eskalator, Set Your Goals (US), No trigger (US), Sista Sekunden, Charta 77, Total Egon, Brutal Polka (ISR), USCB Allstars, Tic Tox, Samiam (US), Wolfbrigade, Nine, Radio Brigade, The last days of April, The submissions, New York Ska and Jazz Ensemble (US) och The Colombos.
niceeeeeeeeeeeee! dwarves, samiam, nine, tror nästan jag köper biljetten imorgon när jag nyktrat till!
hell yeah samiam. bra akt dags att lära nu-emo kidsen where it came from