Feta artister på Peace and love 2010 !

Klubb & Konserter - Festivaler

Feta artister på Peace and love 2010 !

Någon mer än jag som har funderat på festival i sommar ?

Har kollat runt ett tag på olika festivalers hemsidor och måste säga att Peace and love har nog fetast den här sommaren (Än så länge).

Till att börja med så kommer ju Helt Off som desutom ska ha släppt nytt material till sommaren så det kommer bli fett.

Sen kommer ju även Chords som är i särklass den fetaste rapparen i sverige för till fället ,enligt mig såklart.

Brother Ali hade jag inte lyssnat på så otroligt mycket innan jag såg att han skulle på P&L men har lyssnat in mig ordentligt och gillar honom skarpt.

Sen såg jag idag att dom hade fått in fler artister och där var bland annat John Fogerty som är ett måste att se.
Och så var även Tech n9ne som är enligt mig tyngsta amerikanska rapparen.

Så en riktigt fet sommar!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Aa jag läste i tidningen att Tech N9ne skulle komma till P&L och det räcker fan för att jag ska åka dit .
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
JAY-Z!
Helt jävla amazing..
Är det någon som vet om det finns hotell nära festivalområdet?
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
hotell? vad är du för snobb?
straight out sovsäck i närmaste träd, är det enda äkta.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Japp det finns ett hotell mitt inne i staden
I stay so hungry that if 50 Cent came to rob me
he'd be part of my charity
ursäkta mig, men jag behöver inte vara en snobb för att jag vill sova i en säng och inte på ett fält med en miljon okända människor?
plus att de ofta regnar på festivaler, ingen lust att gegga ner mig!

tombomb, jag har inte varit i borlänge, är de långt från festivalen in till stan?
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
jag bor 175 m ifrån festivalen!!
http://ostenssons.wordpress.com
Unt0uchable F20
Typ 20-40 meter ifrån området.
hotellen e väl uppbokade sen ett halvår tillbaka??
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Upp till bruden här att kolla

Annars finns det vandrarhem på tjäna ängar, typ 10-15min från festival området.
Rappare

2010-04-09 16:19
Unt0uchable F20
Eftersom campingen ligger i en park. Och att i parken finns det grus och asfalt så drar sig vattnet ditåt. Det blir alltså inte gegg. Var där 07 och det regnade. Var chill on the grill.

Sen hör det fan till festival att det ska vara lite sunkigt. Vem fan bodde på hotell på woodstock?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Patti Smith!

dalig timing att dom la det samtidigt som summerjam... annars hade det vart spikat

hyr ut min lägenhet under p&l till rimligt pris! pm vid intresse.