Helsike va fett, synd att man är så otroligt jääävla fattig. Får bli till att sälja en njure, dom är inte så jävla viktiga
Premiere skulle ni fan köra på ett större säger jag asså.Tror att det kommer va mer folk som inte kommer kunna komma in än vad ni kommer att ha på inne på P-Vik.
så jäääävla najs...ska ner sen o köpa biljetter.....detta e fan årets grej......priiiiiiimo fo sho :D
what u eat don´t make me shit
Producent
2005-01-18 13:22
Måste kirra cash för att se detta, once in a lifetime oppurtunity !!!
Since 1984 @realgizlee // twitter
fan, skulle köpa biljett på shelta kl 11, men då va det stängt. får dra ner sen igen då...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag e fan orolig om det inte finns biljetter kvar på torsdag...... får köpa ett billigt rep på Clas ohlsson istället i så fall
Det är inne med mobiltelefoner igen
jepp nu har jag min biljett här hemma iaf så jag behöver inte oroa mig....ses där primolovers :D
what u eat don´t make me shit
whhhhooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hörde d fanns väldigt få biljetter kvar :O
Jag och CG-Pimp har varit och köpt våra biljetter. De beräknade att det skulle vara slutsålt på fredag så ni som vill vara säkra på att se Primo lira den 5e bör röra era feta hiphoparslen mot biljettkassorna!
japp, nu har jag vart på shelta idag å köpt 2 biljetter. han sa innan jag köpte dom att han hade typ 15 kvar . så nu gäller det för er andra att snabba på!!! finns ju på blenda också, men antar att dom inte har många kvar heller. fan va jag ser fram emot detta!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Snubben ÄR hiphop. Han är LEDAREN, han är ORIGINALET!! Han ÄR BOOOMBAP!!!!!!! Ge han världens sämsta sampling och 5 minuter, och han kommer ändå göra bästa spåret på ditt album hah! :)
lugn me ölen goblin, det kommer en dag imorn också :)
Onekligen en fet bokning! Helt sjukt vad GBG är fetast egentligen. PRIMO (Scracth), EVIL DEE (Fatmilk) & DJ SCRIBE (Harlem World).. allt med bara en veckas mellanrum.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Scouser e biljetterna slut nu eller -Nej, men biljettförsäljarna uppskattade att dom skulle vara slut i mitten på veckan iom att lönen eller dyligt kommer då.
knickle P0 > Who the fuck cares about me, homie? =) Detta är nog absolut det bästa som har hänt våran stad på länge. En livs levande legend! Props till mina boys Ayes å Adam.
Min flickvän har födelsedagsfest då:(. Jävla skit att missa detta... Evil Dee blir lite plåster på såren dock...
jakob, du får nog se över dina prioriteringar lite. :) gbg rock, rock on.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
drums> Kanske för att folk i Gbg är jävligt mycket bättre på att arrangera feta spelningar än er som bor i Sveriges armhåla?
Ibland tillåter jag mig att känna mig mer värd än andra.
Återigen. götet är sveriges klubbhuvudstad. Inte mer snack om saken. Räkna med mig där. Och Scratch får fan lägga av snart.. Deras uppradning av störda bokningar börjar få klubbkontot att tunna ut sig.. när man numera bor i norrköping blir det ju inte lättare heller..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
helt sinnes! big fucking ups Ayes o gänget!!
advar
400 tomma ölburkar = 1biljett....... fan det e ju som hittat.
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
Känns jävligt skönt att veta att man har en blijett... Jag ska se Preemo den 5 februari. känns jääääääävligt bra. Btw, Finns det biljetter kvar?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Scouser jag säljer smuggel dom perignon inne på toa för 1000kr styck.
beställde 2 tics nu. fanns cirka 40 kvar på shelta. gbg rock, rock on. wadup rhetoric?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
tahoma pfft, då har han fått en ny leverans för han sa 15 till mig innan jag köpte 2 för en vecka sen. men vi kanske kan boxas ändå... :)
Cause new days is dawnin, new ways of peformin Brainstormin, I write and watch the night turn to mornin De-de-de-de-diggi-diggi det har gått lång tid!!
Sluta lyssna på Preemo proddade Rakim låtar nu på jobbet NoDe & behärska dig tills 5:e Feb.
Ööööööverfett!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaalmöööööööööööööööööö!!!!!!!!! !
Bra grejer! Styrde upp min biljett precis....kommer bli övernajs!
Plan your work - Work your plan
dammit fortfarande inte flexat biljett. måste göra det!
Red Motion Music
Zigenarna kommer sälja biljetter gubbdyrt utanför med såna "biljet köpes" -skyltar! Psssst kompis... biljät scchyhundra? haha
ooohh jag fick en oväntad inkomst, nu är jag back in biz, bokat tics, ska hämta ut imorgon. Så jävla skönt.
shit kan inte hålla mig tills på lördag. är söndagen oxå slut såld?
Zakal vadå för söndag? vad har jag missat...trodde världen tod slut den 5e?
Rhetoric: Det finns en tråd ang. söndagen också. Du lär inte bli ledsen om du läser den.
Flärtfärs
har en biljett o ser fram emot detta, för 200 pesetas så hoppas jag det blir av kroken.
hoho jag köpte den sista på shelta:) personen som hade lagt undan kom inte innan stängning bad luck!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
fredagen är ju ändå huvudeventet. jag kommer ju, goddamnit! upp med det..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Xeilon: ha det så kul på fredagen. Vi normala människor tänkte nog titta in på Scratch på lördag ;D
Yepp lördagen har vart slutsåld en vecka nu, finns en del biljetter kvar till söndagen fortfarande dock.
PEACE! /
www.scratchgbg.com
Konsertbesökare
2005-02-02 17:59
Recognize, the one and only Premo!
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
tråkig å kort intervju... :(
fuck you.. jag mena lördag.. på fredag sak jag käka seriösa middagen med parentsen.. minst trel iter sprit på lörd!
Alltså har ngn EN (1) biljett å sälja till mig till spelningen på LÖRDAG!?!?!?!?! Om inte, är det värt att åka till Gbg å hoppas på att ngn säljer biljetter utanför dörren på lördag!?!??!? Jag menar det kostar å bo på hotell å resa ya kno i meean.. !
Ord.
Det kan vara nice att resa och bo på hotell. Men DJ Premier lär du inte få se.
mighty Dubbelt upp .
Ja jag vet det här är TVÅ (2) biljetter men skaffa fram en kompis illa kvickt.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Bagheera Tack så mkt, ska ringa killen å kolla!!! HOPPAAAASSSSS!!!
Ord.