en tjock brat som stog bredvid mig fick kepsen. han kunde säkert köpa fabriken där kepsen gjordes så ska just han få den bitch ass
Red Motion Music
Konsertbesökare
2005-02-06 22:41
måste tillägga att folk fan måste lugna ner sig. Trodde jag skulle sluta på en bår, men som tur var, drog en kille upp mig innan jag kunde blivit nedtrampad till marken. men men, när det är röj, så är det röj ^_^
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
wörd till preemo, scratch å gbg... gaaaaalen kväll!! Kunde inte bli bättre!! Killen levereade inte små låtar alltså.... oppppphhhhhh, rös konstant. Jag tycker det va sjuuuuukt bra iaf.... tack alla som va där som tillförde en skön stämning också, PEEEEEEEACE!
Ord.
Det var en grym kväll. När man får mig att skrika med i refrängerna så har det varit bra stämning, ingen tvekan :) Men jag håller även med de som påstår att det inte var riktigt lika magiskt som man kanske hade tänkt sig. Publiken stod nog egentligen mer för att kvällen blev så lyckad än själva showen. Förstår mig inte riktigt på Kristus. Inget klagomål på honom rent allmänt, men typ 20 min innan Premier gick på började han köra så grymt sömniga låtar. Jag menar, "Block Episode" med Masta Ace är en bra låt...men knappast något som folk på klubben blir alldeles vilda över. Tillsammans med värmen fick det åtminstone mig att tillfälligt tappa stämningen...
Ibland tillåter jag mig att känna mig mer värd än andra.
tyckte alla som spelade låtar skötte sin skit!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Det snöigaste var ju ändå när primo langa på Nirvana! Ha ha ha....garvade som faen! Kristus gjorde bra ifrån sig! Hörde att han gjorde lite Gubb-promotion precis innan primo gick upp oxå. Synd att man var ute å va för slirig för å höra detta... ja just det.....langa upp bilder alla ni som tog kort!!
Plan your work - Work your plan
Big up Kristus..... Nirvana o freddi gick obemärkt förbi...kommer inte ihåg det..kan det inte vara så attt ALLA hörde fel...
http://www.myspace.com/callep
Oh my god!! Stämningen i lördags kan sammanfattas med följande: OFATTBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hela j*vla Pustervik kokade: we on fire up in here!! Sc-sc-sc-sc-sc-sc-scratch Uuuuuuuuuuuuunit: galet värre! BIG L......................REST IN PEACE!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
calle P we call ourselves, detaljjägare!! ;)
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
det var jävligt trevligt, stort tack!
hahah bara jag som tyckte killen till vänster som visar långfingrarna på första bilden av publiken (Confuze länk) ser rolig ut som fan? en snobbig version av Dan Bäckman typ :)
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
- Are they anyone here who likes 50 cent? - Buuuuuu! - Ja Rule? - Buuuuuuuuuuuuuuuu!
mfs hahah, det va riktigt klassiskt! hade jag glömt av!! han verkade tycka att det va lite småkul...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
confuze bilder är alltså från söndagen?
baeng
mfs Ja jag undrar just hur många av de som buade som kände till att Primo har proddat åt Fifty....tror inte att buropen var så uppskattade från primos sida...
hippa2dabena P22 tror inte han bryr sig. verkar som han vet att folk gillar olika sorters musik och då även olika artister.
Ingvar han proddar endast artister han gillar.
hippa2dabena P22 det kände jag faktiskt inte till, kan hända att jag e efterbliven. Men, MEN! Jag hade fan buat även om jag visste det eftersom jag inte gillar 50 cent. Skiter fullständigt i vad premier tycker om vad jag tycker om 50. O jag tror att premier skiter fullständigt i hela mej också för den delen haha. Men fett som fan var det som sagt. Peace
Flärtfärs
jävligt kul när han nämnde alla "new rapers" premo: 50 cents folk: buuu! premo: WOOOOOW hahahahhahaha
Red Motion Music
ja precis, va fan har primo proddat åt fiddy?
kanske något från hans tidigare album när han inte var så mega-känd Gee you nit a sweater for me?
haha jag hade biljett men han inte dit :P
xxxxxxxx
nu när jag tänker efter så kan jag inte i min vildaste fantasi höra 50 cent spotta över ett premier beat. och som sagt, han proddar bara folk han gillar och respekterar. 50 cent faller nog inte under den kategorin.
Han låste in sig på toan o kom aldrig ut
http://www.myspace.com/callep
he he....sorry då....men jag var nästan helt säker på att det é Primo som proddat låten Fuck You....ha ha, då får la ja ta tillbaka mitt uttalande!
Hiphop guzzar Jag råkar nog känna markus du frågar efter. han har inget whoa-konto, ska jag hälsa nåt? skicka ett mess
Det är inne med mobiltelefoner igen
thagoblin e markus :P
För övrigt, Martin lawrence är lite lik en ung Premier
Rhetoric Det är jag inte. Men det måste vara määääck hon menar. Han hade iaf vitt basketlinne i lördags vill jag minnas
Jaja skit i smeknamnen. Det måste vara han iaf. Jag har mobilnr till han om du nu ville få tag på han
Bilder finns uppe nu från båda dagarna på
www.scratchgbg.com Stora Props till alla som kom o reppade hårt,
Lördagen kommer gå till Historien som en av dom absolut vansinnigaste spelningarna i GBG´s hiphop historia, Preemo själv tyckte den var helt "incredible". Absolut inget fel på söndagen heller, lite mer mellow som väntat dock, o han spelade ett annorlunda set, som folk som såg båda spelningarna sa att dom tyckte var bättre än lördagens set. Hursomhelst, en galen helg ! Preemo, one of the best yet ! / Scratch Unit
Sov inte heller på ett extra insatt BabyScratch denna helgen som förutom Kristus & Lövet gästas av DJ Prao-D / Sthlm (
www.speechdefect.com )
Baby Scratch Lör. 12:e Feb
21-02
Nevada Bar
vasagatan 32
ålder: 20 ( dom är nog inte stenhårda dock, värt att pröva hursomhelst)
Såg på fotona att gubben med den gröna mustaschen var på söndagsspelningen. Hurra!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OM ni stukar foten på järntorget på väg till babyscratch så kan ni ju alltid gå in på bärs o beats o kyla ner foten med en kall öl tills det har gått över
p3 live nu så är det dj premier från pustervik :)
we ruled the school..
tisdag 22 mars DJ PREMIER - DEL II Pusterviksbaren, Göteborg 2005-02-05/06 Producent: Torsten Larsson nästa tisdag asså.
Yeah, Dj Premiertråden is alive! =) Ska ta mig en lyssning, missade ju direktsändningen som vanligt.