asså, detta va det sämsta..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
LillaJocke P19 expressen länken va inte riktigt rätt länk va?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag är också grymt besviken. Typiskt. :(
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
men CP bajs
...Jag skojade bara!
ok, köpenhamn, hur är detmed dt? är det inställt?
...Jag skojade bara!
ok..såg att det var det nu.
...Jag skojade bara!
mz F18 hela europaturnén är inställd, så mitt svar är: JA, det är inställt också...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
TrallFall P27 Som jag sa här över, så såg jag det.... Men tack för svar iaf.
...Jag skojade bara!
ojoj satt å såg på 4an, å dom visar fortfarande reklamen för spelningen! :S
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
j'väal fittcepe typ. vaknade nyss så sitter pappa o säger *censur* den jväla ställde in i gbg, so mad i got! (:
Tur att jag ska till min psykolog 15.30 idag.
Flärtfärs
HAHAHA SÅ HÄRLIGT :D:D
Steve Rifkind must of been sniffing!
fy fan va skit helvete :(:(:(
norrkööping
Asså fy fan vad less man blir. Först Game Sen Akon och nu det här. Och så förlorar man en massa pengar på biljetter, hotell, tåg m.m. Man tappar fan lusten att leva. Jag skall flytta till USA. t$
Death Is Certain Life Is Not
man får ju pengar tillbaka på bijetterna.
men JAAA , då är det ju jättebra! idiot..
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
hahah är det inställt? kolalde på mtv news på halva grejen. men hahah oväntat likosm
ok om bara han inte skulle komma men alla andra apor som leker följa john då.... jaja den 22:a drar man direkt och löser in biljetten!
Tack & Hej!
ställer säkert in för att det inte är utsålt...
Tack & Hej!
ja det är jävligt dålig stil..a varför kan dom andra inte fortsätta? vågar dom inte utan Em?? kan dom inte slänga in Xzibit lr nåt istället då..
50 cent verkar komma ändå!!! dock inte samma datum o så men..check it out
www.mtv.com
Jahaa...men vafan? okej. Hoppas han tar med sig resten av packet också !
stod på tv idag att eminem var inlagt för att han hade tagit sömnpiller, ingen överdos men nå sånt
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
mm men vi kan hoppas att han planerar in en i sverige sen oxå.
Eminem Treated For Pill Adiction! Posted on Friday, August 19 @ PDT by Malke Eminem canceled his European tour the other day due to him being exhausted from working too much and "other medical issues". It's now revieled that Eminem's in the hospital being treated for his addiction to sleeping pills.
i Aint No Hater Cuz It Aint In My Nature www.indoproductions.com (OFFICIAL SITE OFF INDO PRODUCTIONS- Free beats every 2 weeks, mixtapes, beat compotitiens, and every thing that happens at INDO PRODUCTIONS) KeeP SMookIN www.myspace.com/indoproductions
hoppas mer på göteborg än sverige :)
fy fan va ja vill ha hans adress nu nasså den jäveln blåste mig ju på pengar fan fuck eminem
thundercooperfuckinbird
o förköpskostnaden drog dom bort..fick ju för fan bara 420 kr istället för 445.....fan
han (50 cent) har bokat sig till UK och irland.....11/9 till 18/9....d e hela deras (g-unit) europa turne....=/
not all those who wander are aimless...
Sept. 11 Glasgow SECC Sept. 13 Nottingham Arena Sept. 15 Manchester MEN Arena Sept. 17 Dublin’s Point Theatre Sept. 18 Dublin’s Point Theatre
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
en massa andra länder har oxå lagts till...bla italien frankrie o portugal.....ingen sverige dock....=(
not all those who wander are aimless...
Aa de lär den ju göra ..
Fan jag vill ha Anger Management tour (den första alltså) dvd:n men den är fan omöjlig o hitta ...jävla skit
nu skulle man röjt där! :D
kan inte annat än o le när man tänker på stackarna som spammat ner Sverige med de fula affischerna helt i onödan :) Hoppas 50 aldrig sätter sin fot i Sverige.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
50 har redan vart i serige så du får lägga till "igen" :P
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
inte oväntat direkt...
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Börjar seriöst gråta när jag läser igenom denna tråden, så jävla ledsen blir jag. :D Sorry for upping old thread... men aa
synd som fan att de blev inställt.. jag hade ju ståplats längst fram :/
hade du sån där vip biljett?