fatbastard Yeah Vi som va där höll det äkta alltså. hehe
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
12 timmar i kö. Och jag säger som Mickmästarn: Det var fanimej värt varenda jävla sekund. Riktigt soft kväll/natt/morgon. Undra hur länge man väntar utanför Ullevi i början av september?
Flärtfärs
Sjukt ointressant... ...sorry guys, va bara tvungen ;)
www.scratchgbg.com
FatBastard : Det jag sa att det var MickMästarn som satt där ;) . Keep it real
navy_seals Hade sålts drygt 23000 biljetter igår enligt dagens GP
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
helt klart tung line up.. Men Väldigt durt.. hoppas biljetter fortfarande finns kvar sen när jag har "kommit över" lite cash.. Annars så får jag la lyssna på konserten ändå, bor ju typ lite ifrån ullevi bara... De e nya ullevi de e på va?
tar tillbaka min fråga, den va dum..
Soy-Soy: Ja du e lite dum, men söt =) Nu har jag min feta biljett. Gick på 500spänn, saftigt faktiskt. Hoppas verkligen de bjuder på en hejdundrans show nu. Har sittplats, tror det blir lagom. Orkar nog inte stå upp i 2,5h eller vad showen kan hålla på i.
fuckingflygirl: jo men du får förlåta min okunskap, ingår the game i g-unit eller inte? vad jag kan förstå så turnerar han ju på egen hand just nu iaf. snälla hjälp mig någon, jag måste få se the game oxå!!!! ;-)
skriv kort, helst inte alls
Mickmästarn Visst höll vi det äkta, för jääävla kallt bara.. bra att ni hade musik med er också!
soulchild nopp...game e inte g-unit längre....de kickade ut honom för länge sen....
not all those who wander are aimless...
mfs ... sittplats? e du go lr?. jag köpte ståplats..
Fatbastard Ja våran stereo räddade kvällen fan hehe Hade inte klarat mig utan den Eller mitt 6pack. eller cheeseburgare. haha mfs du e ju lite gay ? man sitter gärna inte på denna konserten
om jag går dit skall jag garanterat ha sittplats. vem orkar stå och knö bland 14 åriga tjejer eller 14 åriga pojkar i wu-tag boxor från bergsjön?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
nån som vet nån svensk sida med info o biljettbokning ?
slowmo P20 men du orkar sitta med dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
8 000 Tusen folk eller något på G-Unit i Malmö i somras
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mystic-: jag har ju ingen biljett men det är nog betydligt mindre trångt att sitta än att stå.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slowmo P20 jo klart men det verkade precis som att det va "fjortisarna" osv som var det jobbiga? :) jag menar, det kommer ju va fjortisar osv som sitter också..
mystic-: Det kommer väl inte vara några fjortisar som sitter ner. Du ska ju ha ståplats? Aight! =) Sluta klaga på min sittplats, jag kommer rocka the shizzz från min plats dessutom kommer jag se allt perfekt och slippa stå och knö med alla bitches. Är det så att man druckit öl kan det vara skönt att kunna tömma blåsan smidigt med. Jag tror det blir soft oavsett sitt eller ståplats. Hoppas inte Eminem är rakt av sellout utan att han blessar oss fans med lite tracks från Infinite och Slim Shady LP.
Ja men ljudet är sunkigare från sittplats. Det har min styvfarsa förklarat för mig, så de så! Hehe men annars håller jag med om att han borde köra mycket från Slim Shady LP , lätt hans bästa skiva. orka typ encore låtar
Spend some time MÅSTE dom ju köra. Fan bland hans bästa låtar överhuvudtaget. Men jag håller med, lite äldre i stil med My fault hade inte suttit fel. mfs: Jo jag vet en fjortis som kommer att sitta. Min gamla granne som jag träffade utanför scandinavium. Och han är en sån där äkta wutangwallaballabingbong-fjortis. Har du fett med oflyt så fick du platsen bredvid honom så du får höra hans fina G-Unit lyrics-kunskaper haha. Det där med blåsan hade du fan en poäng med. Men borde dom inte ställa upp några bajamajor på planen?
Flärtfärs
jag har biljetter =)
-==-
OK alla brudar se hit!! ja det är sant, MR Flow alias jag själv ska dit...
Det kommer nog bli jävligt många 12-åriga wannabegangstas i publiken =) Men då moshpittar vi dom åt helvete ;)
hahahaha det kommer bli flopp!
Var e mina FeloOZ....... GompiZz?!
Like Whoa..HATA HATA HATA..!
Enigma has spoken!
vilka pltaser är dom absolut bästa,
It's not a cap, it's a flag
har hört att det blir inställt ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
åhh jag vill ditt !!!!!!!!!!!!!!
fan måste hooka biljett :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
ska dit med festivalbussen, nån som har åkt med dom?
hur många ska sova utanför för att få bra ståplatser då??=)
thundercooperfuckinbird
papper kan räkna med mej och en hanfull polare där. fast jag vet inte om jag kommer sova så mycket. festa känns bättre.
Flärtfärs
nu har jag biljetter.. shohow
papper : sova för vad ? Biljetter till Köpenhamn?
Sova utanför ullevi för att få ståplatser längst fram på konserten menar han nog! Frågan är om det behövs ..räcker nog att komma dit några timmar innan...eller kanske inte det var iförsig en värd natt utanför scandinavium i väntan på biljetterna så man kanske lika gärna kan köra en favorit i repris!
aa ja mena utanför ullevi såklart=) va de inte nå snack om att dom första där fick nå spec biljetter???
thundercooperfuckinbird
jo , ett arband som man får komma in i ett speciellt område längst framför scenen. men när metallica spelade där kunde man komma nåra timmar innan de började o ändå få tag på ett sånt så jag vet inte
ok men ett sånt ska ja fan ha =)
thundercooperfuckinbird
sånt ska jag skaffa! tror ni man får ta på artisterna då också?
8 diagrams!
slim_solle P18 du kan ju alltid erbjuda 50 cent en massage en riktigt nice back rub hahahahahahaha
thundercooperfuckinbird
haha aa men kom ihåg nu att jag sa att det var så på metallica, o jag antog att det skulle vara samma. men det är ingenting jag vet säkert om ni vill va säkra får ni la kolla upp det på nåt sätt!
hahahha
Gött mos på klubba!
Vet nån hur många biljetter dom sålt hittills??
På ticnet.se står det status: ledigt vilket betyder att det finns mer än 10% lediga platser.. det säger ju inte så mycket men, ja det finns alltså många kvar!
klart man ska dit, D12 ska ju me så, bokade för rätt länge sen, va svårt att få platser brevid varandra om man e många. september längtar dit
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Min thugged out morsa köpte 2 tickets idag.. hur ghetto är inte hon??
okej vi ses där, jag och mfs ska pussas iaf. vill ni vara med?