Jo tänkte jag också! är ju i hösten typ, nästan vintern
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
det är ju i början av september, då är det oftast riktigt nice väder. räknar ni 31 augusti som sommar och 1 sep som höst eller?
Men september är vell ändå räknat till hösten? aja skit samma ska se han iafl!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Snaart drar man till Scandinavium då. Det kommer bli fett nice !
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
det är ju svinball att dom kör på ullevi, ofta det kommer såna rappare dit... frågan är om det kommer 30000 pers, skulle inte tro det, men det blir nog ändå en spelning att minnas länge? eller? jag ska iaf gå dit, tänk er en varm sensommarkväll med några bärs och kanske något rökbart på överåsberget, och sen ett crowded ulölevi moahahaha c yaaalll
still diggin on james brown
FAN VA BALL VI SES INTE DÄR
faty fat faty
Gräsanden Tror det... Tänk på alla små kids också :p, dom kommer nog fylla upp det mesta. typ så här ungefär 55% små kids 25% Förorts Jiddrare.... typ "thugs" 20% hiphopare/slackers
shit för att gå på den där konserten blir de fan minst en 1000 lapp fy fan asså jävla sj o vandrar hem o va dyra fan dom måste ju tänka på att man e arbetslös ju
thundercooperfuckinbird
seriöst. även fast neither av dom e några höjdare så e d ju stort å d kommer bli en upplevelse. shit, ja skulle tycka d va kul att se backstreet boys för fan, så fiddy å em kommer bli skitkul att se. d kommer helt enkelt bli en upplevelse, å sånna e bra att ha i sin ryggsäck. nuff said. C u there mufukkas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit va upptaget de e kommer aldrig få boka biljetter haha
OLAGLIGA WRITERS....BULLZ-EYE....GLOW........
haha så långt har ja inte kommit ringt alltså nonstop sen prick 9 varit upptaget hela tiden
haha ditt as fan va soft hoppas man kommer fram nångång vill också ha biljetter :(
va fan
jaaaaaaaaaaaaaaa nu är de nån röst ääääääääääääntligen
gahhh! jag blir galen!
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
duuuuuuu står fortyfarande i kö men vi önskar dig en trevlig dag ,asså helvete
yeah....har 6 plåtar !!!!!!!!!!
Bad guys always die!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 4 biljetter Mothafuckaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :)
yes 3 biljetter!
Ja höll på å ringde tryckte på likamed knappen från prick 9 till 09:46
Oggedaliito Finns nog rätt många kvar, testa o boka!
Nu verkar det vara coollugnt att komma fram!
bara att sitta och klicka på försök igen så kommer man in till slut...men det tar ju ett jävla tag. helt sanslöst tryck....vi får hoppas på utsålt när det väl är dags!
Bad guys always die!!
Vad var det för fittigheter? Har iaf biljett nu, kom hem för en liten stund sedan Ses den 3 september nigguuhs :)
haha har redan skaffat biljetter!! ringde bara i 10minuter.. FAN VA GÖTT
BoZo
haha valde stå platser.. d e ju där allt röj e ju!!
BoZo
nä d e sant.. d e nog ett jävla tag d håller på eftersom d e så många som kommer dit
BoZo
yeaah ja köpte 12 biljetter:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
8biljetter köpta.
fan va gött!! alla studentpresenter fixade på samma gång =D
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Legetima : Det står mitt namn på alla biljetter jag köpte.. Så identifiering lär nog behövas..
shit dom verkar försvinna snabbt, lyckades få tag i 2 ståplatser.. :)
Någon som vet hur mkt dom har sålt!? =)
6 st biljetter köpta =)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Fick biljetter vid 9 idag... tror vi va först med att ringa :P sjukt nice! blir en road trip med grabbarna till göteborg i september!
8 diagrams!
måste man va medlem för att titta?
Denzel P17 det står alltid namnet på den personen som har bokat biljetterna. identifiering kommer inte att behövas då ticnet.se eller arrangören inte har gått ut med den informationen.
tobbes : Ahaa, okey. My bad då :)
fan vad man längtar då!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Jag och polarna har biljetter nu också. Verkar inte vara några problem att få. G-G-G-G-UNAAAAAT ;)
Men vi var FÖRST I KÖN ! Ni andra är bara amatörer Själv satt man 11 timmar utanför scandinavium utan att sova i natt. Och fick dom första biljetterna som såldes! BLAO ! Och det var en jävligt värd kväll/natt, jag ångrar inget.
min brud fixad biljetterna 9 i morse tre stå platser=) fy fan va de sak röjjas YEAH
thundercooperfuckinbird
mickmästarn du satt före oss :D
Fatbastard heheh...ni som satt på mcdonalds bänken?
obligatorisk närvaro!!!!! min syster bjuder mej o min andra syster så det blir en fet familjebösnöz! vart blir efterfesten???
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
En fråga är "Planen" inte läktarna utan "Planen" Delad i olika delar?
Enigma has spoken!
Om det är som det har varit innan, på t.ex. Metallica - Så är det så att det finns en avdelning längst fram på planen, en inhängnad där bara folk med ett speciellt band får stå. Och alla som är där tidigt får såna band, det är alltså inget man betalar för
vilka g-unit snubbar kommer då? räknas han the game in där?
skriv kort, helst inte alls
hur tidigt skas folk va där då för att fåp bra platser??=)
thundercooperfuckinbird