DE LA SOUL@Scratch XXL 14/10, Trägårn
De La Soul @ SCRATCH XXL på Trädgårn fredagen 14 oktober, mer info om detta spektakel snart, håll till godo så länge med att lyssna på något av deras 7 album som dom släppt eller surfa in på www.spitkickers.com , Fick mail från scratch. Fan att man inte e hemma då...
1 love
nämen ser man på.....SÅÅÅÅÅJA!!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Swedi$h Gang$ta i$ the man...
Massa mixar & shit @ http://www.myspace.com/jaystarseven
sinnes.. scratch levererar onekligen!
Jag är inte överraskad, för Scratch är klubben som gör att Göteborg ibland känns som en storstad. Men glad - Yessss!
shiet dela dela edal
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
YEEEEEEEEEEEES! Galet fresh!
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Haha fan va funky! Ska bli nice!
CAMPIONI!
Big up Scriddatch
Det är inne med mobiltelefoner igen
Sjuuuukt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad blir yogurT baklänges?
wa man! tror inte jag kan skippa skolan å komma hem. it's just me, my self & I
Red Motion Music
OJ OJ OJ... fedt ! ... riktigt fedt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BIG UP SCRATCH! Men som nån sa, jag är inte förvånad, SCRATCH är klubben som aldrig upphör att leverera! I'm sick of bitches shakin' asses I'm sick of talkin' about blunts, Sick of Versace glasses, Sick of slang, Sick of half-ass awards shows, Sick of name brand clothes. Sick of R&B bitches over bullshit tracks, Cocaine and crack Which brings sickness to blacks, Sick of swoll' head rappers With their sicker-than raps Clappers and gats Makin' the whole sick world collapse The facts are gettin' sick Even sicker perhaps Dove / Stakes is High
"I ain't haitin, I just heard better" J5
mainec: Det är sant. Informationen följde med i utskicket av Scratchs klubbmail. Jag är så jävla mycket där. Lite pastellfärg blandat med lite mer modernt Ooohhande vore guld!
yeas yeas yaaa.. fett asso ! Förfest hos treetop.. aight then..
TREETOP- mer än en livsstil !!
snälla säg att d blir 18 ?
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
agaues från PK musik scratch xxl & pk musik pres: de la soul fredag 14 oktober Trädgår´n Insläpp obs! 24.00 På scen 01.00 Pris 250:- Ålder 18 år ses där :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför skulle det inte vara sant att de lirar i GBG? De har ju gjort det förut, längesedan iofs, men det var nog några av oss här inne som såg dem på XL? eller kanske inte...
klirrade biljett idag, ses där =)
Swedish DMC DJ Champion 2010, DMC World DJ Championship Finalist 2008, Swedish DMC DJ Champion 2008, DMC DJ Battle For World Supremacy Quarter Finalist 2007
vart köper man biljett o hur mycke kostar dt sig ?
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
gunntajt änna! detta får man ju inte missa!!! cya'll there! peace
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
Agaeus P18
Shelta 2:a Långgatan 7, är uppstyrda med förköp bl.a.
Där dom flesta brukar lösa sina förköp till Scratch.
Mvh /
www.scratchgbg.com
hörde att det var inställt...
illa att jag inte kan komma. eller kan jag?? hmmm ska man skolka? muahahhaha
Red Motion Music
Vikktorius Din källa är sämst! Jag kommer vara där!
Ooh shit, kommer vara där som fan. Nice nice
Har köpt biljett och så men kom på en sak... spelar de natten mellan torsdag och fredag eller natten mellan fredag och lördag? För det står ju bara fredag 4e oktober kl 00.00 och det kan ju tolkas på två olika sätt...
^^Borde ju vara natten mellan fredag o lördag. Tolka så det blir rappt
Det är inne med mobiltelefoner igen
Wassenius P20, Yepp våran homie Goblin vet faktiskt nästan alltid vad han snackar om (tro det eller ej), mao Ingen fara på torpet, det e fre-lör som gäller sååååå... typ 1 månad kvar nu att peppa.... ALL GOOD IN THE HOOD/ Scratch Unit
frascht frascht. kanske ar vart att ta det dar tidigare planet hem fran laos. fet bokning iaf, kan ni inte se till att plocka nat lika schysst typ till nyar?
www.Bassline-Express.com
Jag som gick omkring i villfarelsen att Plug1-2-3 fallit av. Sen köpte jag "Grind Date" på rea på åhléns och har nästan inte lyssnat på annat senaste månaden, skivan är ju nära 100procentig. Ja, jag vet att jag är sjua på bollen, men förra hösten hade jag tydligen annat för mig än att lyssna på nya skivor med raplegender. Bara introt på "Much more" äter hela 50centskivor raktuppåner. Det är då Scratcharna bokar hela jävla trägårn för att visa hur fel jag hade. Bra där. Tackar. Måste nog åka till Göteborg och dricka lite.
Check yourself and I'm out.
Klart du ska blomsta!!!!!
OKers, vilken är då De Las bästa platta? Jag drar till med "Stakes is high" av någon anledning, men det är lite som att mörda bäbisar att välja bort "3 ft..." och "...is dead".
Check yourself and I'm out.
nu är det bara att börja räkna ner...
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
3 feet high är ju inte direkt en bra skiva som jag spelar så ofta, men visst det är väl en viktig skiva och den har sin charm. Men bra? Njae...
ok, lite sent ute.. meeen, är det nån som vet om det fortfarande finns biljetter kvar??
Ey Yo Katten, Shelta (2:a Långgatan 7) har De La Soul biljetter bl.a. 3 weeks left.... / F.C
Köpte min biljett idag!
Jag med, den är så fin. 260spänn, chiching!
finns dt kvar ?
fanns många kvar på shelta igår
dom tar väl ändå in över 1000 pers på trädgården?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Vart ligger trädgården? :|
trädgårdsföreningen...? Om du inte vet vart det ligger så kan du ta vagnen till kungsportsplatsen och fråga första bästa skalle så vet nog denna människa.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Dags att uppa denna nu! Hur går det för er, pumpar ni De La nu och värmer upp eller? Jag började lite smått förra veckan nu men har jag börjat köra mer hardcore. 95% De La kör jag nu =D
Fan va nice... Scratch kommer till Sthlm också, men vet ni något om De La Soul också kommer?
"You probably told your man about us on his birthday"