5/6 - Nas @ Trädgårn
"Hiphoplegend till Göteborg2 juni står hiphoplegenden Nas på scen i Stockholm, en spelning som är i princip slutsåld. Därför blir det nu en extrakonsert i Göteborg. 5 juni kommer han till Trädgårn och alla händerna i taket."saxat ifrån GP,
Västkust Rockerz
Blev något konstigt med texten, men läs länken!
Västkust Rockerz
Åldersgräns?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
antagligen..
Västkust Rockerz
Brukar väl oftast vara 18 år på konserter på trägårn.. Elephant,Ghostface o EPMD hade ju 18 iaf..
alsså e detta fucking sant???!! shhhit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ojojoj, detta har man väntat på sen man hörde hans konsert från Annexet på p3 live :)
2048 || Militia Sound Crew
Det är fett nice, men 18 år. www.opworldwide.com/nas/gbg
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! det kör vi på gubbs.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Nio stycken särskrivningar i presentationstexten. Bra jobbat! Synd att biljetterna är så gubbdyra dessutom.
mmmmmm, men ge mig ett nice price bara!
hiukt
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
450? det e ju funkbart, man får tänka på vem som står på scenen också.
2048 || Militia Sound Crew
fy fan vad jag kommer vara där.
SKU - SKU - SKULASON!
Pemezia verkligen!
Västkust Rockerz
fan att man redan köpt till stockholms konserten.. :S
skicka mess om ni vill sälja biljett till sthlm
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Nån som har nån koll på om det är sant än? Ingen tycks veta om han kommer lr inte... Känns lite som ett illa sint rykte än så länge... hmmm...
...One Of Many, GBG'z...
biljetterna har inte släppts ännu va?
SKU - SKU - SKULASON!
stod i metro idag iaf
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
underbart!
What begins with an A and ends with asphyxia...
dom e släppta
----------------------------------------------------------------------------
Zealz P22 hahahaha! okej att man kanske har olika smak, men vad fan förväntar du dig för pris? det är nas vafan..
Västkust Rockerz
450 är dock ganska mycket för oss studenter.. men max 150? jaja.. peace
Västkust Rockerz
shiiit, 450 makaroner. men jaja det är Nas, så man får väl punga upp ändå
Producent
2007-05-19 20:37
Men va fan, ännu en spelning som kommer olägligt ! Nu när äntligen grymma artister kommer till Göteborg så har man inte cash för de, got damnit !
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2007-05-20 18:16
Prs ehm har ett, men så du vet så följer en massa saker med så som räkningar och dylikt pucko
jag med!
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Jag va där för längesen!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag kommer inte vara där :'(
450 smackaronies!! fucking beatiful!!!
Det kommer bli tjockt med folk! J5's spelning var det ju rätt hyfsat med folk med när NAS glider in tror jag det blir överfullt ! SKIT SCHYSST
We’re holdin’ on to What's Golden
Detta är min forumsignatur
med ofrivillig risk för att verka otrevlig så känner jag att jag måste yttra mej. jag hade självklart hellre betalat 100:- istället för 400:- i biljettpris. men nu är det inte lilleman+kompis som ska försöka "rappa" på en fritidsgård. Nu är det Nas (vare sej man älskar eller hatar honom) som står på scen och han har säkert råd att vara jättesnäll o bjuda på en gratiskonsert så att alla som inte har råd att prioretera en sån här sak kan komma ändå. men nu e det hans jobb och han kan ju tydligen ta drygt 400:-/pers. knepigt att tycka/tro/tänka/hoppas att Nas skulle ta 100-150 spänn när han likförbannat kan dra in ca 3-4 ggr så mycket. gillar man inte Nas så är det upp till var o en, ingen tvingar nån att pynta ut med sin 400kr-förmögenhet. men när man klagar på 400kr och man i själva verket diggar honom och tycker att han är en av dom största inom sin musikgenre kommer till stan, ja då fick man det ju bekfräftat än en gång för alla att hiphopare (Ö V E R L A G, inte alla) är nog ta mej fan dom fattigaste/snåla som aldrig slutar chockera Undra hur många Rolling Stones-fans det finns som tycker att 540-1140 är på tok för mycket. Visst, Nas har en yngre publik därav mindre cash bland fansen. Rolling Stones har en äldre publik därav mer cash bland fansen. Och sen så är väl RS runt 100ggr större/mer berömda/värre knarkare haha/ osv. Nu har jag suttit här på morgonkvisten o jiddrat som en 120-årig marddrömsgranne, det var la inte riktigt riktigt det som va meningen. Så nu får det fan va nog. Godnatt! ps. en sak VET jag! Ni går hellre på Nas för 400 än på Lillemans + sitt enmannacrew på en fritidsgård för en hundring hahaha snälla håll med? peace
Flärtfärs
haha gött liv skriva långa whoa-inlägg fyra på morgonen! Att det skulle vara sånt jävla gnäll på allting då, det är minst 18 års åldersgräns och det är ett skäligt pris med fyra hundra! I made you look!
Avslutat Jo vissa e ju vakna med tuppen!
Fast detta inlägget blir inte lika långt som det förra för det känns som att jag fick med det mesta minst en gång
o sen var klockan faktiskt 04:55 :D
Flärtfärs
daamn! ja vill
http://soundcloud.com/rod_g
Producent
2007-05-24 11:18
Har klarat av att skrapa ihop cash, och får leva fattigt en månad. Så man fan ska kunna se one of the best rappers alive !
Har 1 biljett till salu om det är någon som är intresserad så skicka ett meddelande till mig. (Köptes för 512kr men säljer den nu för 450kr)
Shooo bree
den kostar 420 på ticnet min vän.
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
håller med jeffyboy...nas e värd varenda krona...Men ni som har råd kan ju gå på Barbra Streisand på scandinavium...det kostar bara 3000-5000...om ni nu tycker Nas e för "billigt"...
jeffyboy, jag tror inte det är nas som bestämmer sina priser + trädgårn ställer ju inte upp gratis precis.
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *
nåt förband?
TREETOP- mer än en livsstil !!
3 ticks i handen...fan va jag längtar!! Matadåren, skaffat några än?? Nån som sett om det finns nån banner eller poster för spelningen?? Vill lätt ha en sån....!!
Såg posters för första gången idag... Det ska bli grymt att se nasty
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Diggy Jupp, var precis å köpte 2 biljetter så även Varberg kommer representa på trägårn!
matadåren de kliar i mina fingrar som borde trycka på "köp".
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!