Han lär ju knappast kliva på scen före 23 eller?
"I ain't haitin, I just heard better" J5
jag gråter till made you look för tillfället.. haha har btw en polare som är 17 och vann ticket på kingsize.. lider med honom..
Västkust Rockerz
Snälla, se till att tapea det hela? :(
ChrioN Det beror ju på vart man bor :P haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ont i halsen , ont i huvudet möjligtvis lite feber men man e ju en trooper så nu börjar ölen kännas å nas sitter snart i mit knä. syns där allihop!!!!!!!!
Är jag hemma första av alla? Jamet var OK, inga överraskningar dock. Kul att se en legend.
håller med chrion! dock lite mer än okej tyckte ja, men de kanske beror på att ja älskar NAS haha de e lätt å ha överseende med sin favorit rappare. showen kändes inte som en konsert direkt, mer som en klubb-spelning, men god´s son gör ingen besviken! blev galet röj när han jörde made ya look! klockrent! en grym kväll! mycket heta damer skymtade ja minsann också, härligt de. kramar
Detta är min forumsignatur
mycket heta damer skymtade ja minsann också, härligt de. Som var hårt bevakade av sina brat/gangsta-uppklädda pojkvänner = whaack ! Han öppnade tight med Hiphop is dead, NY state of mind och andra bra låtar. sen tappade han fart lite halvvägs genom spelningen tyckte jag men sen snappade han upp igen med If I ruled the world och Nas is like, get down. Sen fick man ju en andningspaus med One mic .. sen kom monster avslutningen med Made yu look, Geeezus jag stod på balkongen o såg ett hav av femhundra människor som hoppade och gunga händer, hahaha .. Låtar jag hade velat höra som han inte körde: BLaze a 50 Streets disciple Sekou story Come get me last real nigga alive
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
sååå fucking tungt, shit de här glömmer jag inte, tackar till alla som var med å fixa detta
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Tack the Voice of hiphop & R&B!?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
dät var fätt som olja.. galen kväll.. galen bakfylla
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Grym konsert, inget mellansnack och skit, bara ren och skär musik! Tyckte Dainja höll det nere som fan innan Nas gick på med, många tunga låtar!
är för slö att skriva något seriöst inlägg just nu så vill bara cosigna Mattias. Dainja, du höjde definitivt stämningen med alla låtar innan. 93 til infinity var perfekt tajmad!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nas och låtmaterialet gör ju att det inte kan vara dåligt, men ur ren konsertsynpunkt var gårdagen väl ändå inget särkilt? för lite röj (jag vet, sån jävla typisk stå-vid-sidan-hiphophead-kommentar) men de som minns när Premier var på pustervik fattar vad jag menar. var var den där tokröjiga hiphoppubliken som finns i gbg, var det de höga priset som höll våra kära trash-graffkids ute eller var folk för nerrökta? Det hela tog inte fart på allvar förrän "I made you look" och dog ut lika snabbt. vi fick ju inte ens ett extranummer (Live at the BBQ som skulle vart feeeet att få höra) för alla var tysta som möss och hoppade bara när de fick chans på lite merchandise. jag är nöjd att äntligen fått se Nas efter att ha missat han åtskilliga gånger. men med det grundmaterialet som finns kunde det hela blivit 20 ggr tyngre än det nu var.
(jo hate me now var överfet också)
ojde var det såhär alsså? ..trodde att Whoa skulle explodera efter denna konsert ,av glädje..men d var ju blandade känslor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det hände tyvärr lite grejer backstage alldeles innan konserten så Nas var ganska sur när han gick upp på scenen. (Vilket jag till viss del kan förstå). Jag tycker trots allt att det var skitfett, han körde alla låtar jag ville höra och kul att han körde så mycket från Illmatic (Det gjode han inte i Sthlm förra gången han var här.)
oh, varför var han lack? man får fan inte tease:a med skvaller på det där sättet
Vaktstyrkan på Trädgårn betedde sig sjukt oproffsigt och ville ta foton men Nas 5 minuter innan han skulle på scen. Nas ville inte och kände sig stressad men dom försökte pusha honom ändå. Sjukt. Ytterligare ett fall då vakter pajjar festen. Dessutom var det den sista Nas-spelningen på en 25 spelningar lång turne på bara 30 dagar. Då är man nog lite seg.
Var det den sista showen på hela turnen? Cool.
skiten blir va man gör de till, ja röjde o älskade! hörde allt ja ville höra, synd att han bara körde reffen acapella på Gave You Power bara.. Fridens!
Byaaah!
fan va fett det va ! övernice speling.. sjukt fett att han inte körde me nån sidekick utan bara körde me sin dj!! Som det ska va ! ha ha , kul att dj L.E.S va på gatuköket vid vasaplatsen o käka efter efterfesten.. glamoröst..=)
TREETOP- mer än en livsstil !!
Förfest i slottsparken i dte underbara vädret va underbart..Var sjukt härligt att få se Nas han e underbar och publiken iaf dom jag stod med var galna och va härlig stämning,L.E.S e grym med. Jag önskar dock att konserten var längre den va för kort..och slutade när den väl börjat få fart..Men Det va Nas och var grymt att få se han Made you look,get down,och låtarna från Illmatic underbart... Efterfesten på inferno var väl helt okej.. hörde att nas satt bakom skynket? Och inferno var där cirka 45 min
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
L.e.s på inferno ska de vara*
det var ju så sjukt varmt där inne så jag sprang ut direkt efter spelningen. att kyla ner sig lite kändes mycket viktigare än en bonus vers. kommer det vara lika varmt på alla konserter i sommar eller kommer AC användas?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fuck AC konserter skall vara svettiga.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
fan vad äkta sagt! publiken blir mer alert om det inte är tröttsamt varmt. blir mer barhäng efter spelningarna osv. jag vill iaf ha en bekväm konsertupplevelse.
Det stod ju fläktar längst fram, när alla stack kunde man lugnt glida fram där å få lite "fräsch" luft på sig.
filmer från konserten:
youtube
2048 || Militia Sound Crew
Fan andra gåner man missar Nas i Sverige... Lifes a bitch
hej
::::::snacka skit och jag ollar din mamma!:::::