|
|
|
|
|
26/5 Ghostface Killah @ SCRATCH Musikens Hus (INSTÄLLT)
yes, yes ..it is confirmed. http://www.scratchgbg.se
Scratch presenterar GFK 26 maj Musikens hus www.pusterviksbiljetter.se www.ticnet.se
(Inlägget ändrat av erorone 2009-02-20 21:29:50)
(Inlägget ändrat av mfs 2009-03-19 18:16:31)
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Det blir micke tyng kväll.....
My Posse's On La Brea
|
|
|
fy satan. kommer han bara till götet? ingen sthlm? nästan så man får åka ner för att kolla in tony starks.
|
|
|
Vad kostar det? När släpps biljetterna?
Kanske förärar baksidan med ett besök...
2009
|
|
|
Har för mig att Scratch hade han på g för nåt år sen men han ställde in pga Wu-turnén (sades det). Hoppas på bättre lycka denna gång, spec när de går ut med det så långt i förväg.
Hans myspace vart inte så uppdaterad, har han nytt på g eller?
2048 || Militia Sound Crew
|
|
|
Jazzpher: Det stämmer. Svårt att vara på solo och gruppturné samtidigt. Även om man kunde tro att WU-medlemmarna borde vara övermänniskor.
Korvfest Killah!
|
|
|
Det senaste han har släppt är väl GhostDeini the Great som kom i december.
När släpps biljetterna förresten? Har inte kommit fram på ticnet än...
|
|
|
biljetter biljetter biljetter =O
|
|
|
va kmr biljettterna ligga på?? jag är där..
Keep CD alive
|
|
|
såg honom i LDN förra året. sick !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
biljetterna hamnar på ca 300-325 kr och släpps i veckan som kommer....
My Posse's On La Brea
|
|
|
Wikkid!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
|
|
|
Det finns ingen belägg för att Ghostface skall uppträda på Macforum. Och det blir förmodligen inte så. Han kommer med stor sannolikhet inte heller uppträda under alias Korvface Killah i korvdisken på ICA Fokus heller.
Däremot blir det riktigt gött drag i gänget under själva konserten på Musikens Hus.
|
|
|
finns det biljetter nu?
såg inget på vare sig ticnet eller pustervik
Mabuhay!
|
|
|
ghostface får uppträda utanför med nån keff beatboxare om han så vill. ja kommer ändå
|
|
|
Finns det inte biljetter?::S
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
|
|
|
jag va inne på pusterviksbiljetter i torsdags, då hade dom inte fått och han visste inte när dom skulle släppas men han tipsade mig om att komma in i mitten av nästa vecka
Mabuhay!
|
|
|
En given konsert..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
fy vad fett
Straight from the Suarn!
|
|
|
|
|
|
va händer, är det verkligen en säker konsert.. finns fortfarande inga biljetter eller något officiellt ord, står inte heller något på scratch hemsida.
Keep CD alive
|
|
|
claaa7
scratch crew sa det på rock the mic tour. så jodå det ska nog stämma. DOCK ställde han ju in gången in pga wu tour.
|
|
|
^^ ok, får hoppas att det stämmer.. Ghostface har under de senaste 10 åren varit den intressantaste rapparen i Wu-Tang och t.o.m. en av de främsta i världen när det handlar om grymma skivsläpp så en livekonsert med han solo tänker jag inte missa (även om jag såg han ts med Wu i sommras).
Keep CD alive
|
|
|
såg honom å raekwon för ett årsen. det kommer nog bli guld !!
|
|
|
Vad i helvete?!
Jag läste precis i Skåne-forumet att Ghostface's spelning är flyttadfrån Götet till Lund. Samma datum, 26 maj, fast i Lund. Det är fan bedrövligt. Speciellt när man gick ut med en flyer under Jedi Mind's spelning på Musikens hus.
Jag är minst sagt besviken.
|
|
|
Ja grymt trist alltså. Förstår ingenting. Buhuu.
|
|
|
kan nån från scratch bekräfta att det e inställt så ändrar vi tråden.
|
|
|
say it aint true :((
Mabuhay!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fan då...då får man pallra sig ner till lund
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hihi
|
|
|
Då blir det hem till sk¨åne
TREETOP- mer än en livsstil !!
|
|
|
Finns det någon förklaring från Scratch någonstans? Vore skit annars...
|
|
|
2048 || Militia Sound Crew
|
|
|
|