|
|
|
|
|
Vilka i Wu kommer till Way out west ?
Förmodligen komemr väl inte alla vara på plats, så jag undrar om någon har koll på Vilka bandmedlemmar som kommer att köra på Way out west den 13:e ? jag har hört at varken mef elel Raekwon kommer. För mig är det Wu- Tang som Wu-tang,men det skulel ju vara synd om det typ bara är 3 av dom elelr nå´t. Aiight
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Meth kommer inte, han e hemma i staterna. Jag har hört att Ghost och Rae inte kommer, men kikar man lite på twitter mm så ser man att dom fortfarande e med på touren. Bara att hålla tummarna i 6 dagar till.
----------------------------------------------------------------------------
|
|
|
haha, lär ju va typ Brooklyn Zoo som kommer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Hörde att 60 Second Assassin, 12'o Clock Killah, Prodigal Son, Pop Da Browne Hornet och Shorty Shitstain är redo att hoppa in som stand-ins.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
|
|
|
har hört att dom ENDA SOM KOMMER ÄR RAKEWON & CAPADONNA! FATTIGT!!
TREETOP- mer än en livsstil !!
|
|
|
fan vad folk hör saker.. ingen som vet nåt?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
|
|
|
Haha bra PlayerJoe P24 ingen som vet nåt.peace
|
|
|
Såg dom i Oslo den 26 juli och då var alla (förutom ODB då) med på scen.
Var riktigt fett att få sett dom även om energinivån var sådär på vissa medlemmar. Hörde att dom skulle köra 16.30 i Göteborg, stämmer det?
|
|
|
MosKeff P20
Jag hörde att de stämmer
----------------------------------------------------------------------------
|
|
|
Känns inte som en passande tid för en av de största grupperna någonsin...
|
|
|
Sant, dom borde fått THE GOD HOUR /7 o´clock sharp ! :)
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
|
|
|
Eftersom alla va med i Oslo och Finland? (Inte säker, nån som vet 100%?) så kanske man har turen att få se alla på Fredag också, bara hålla tummarna!
soundcloud.com/jerrones
|
|
|
Det sägs att Wu Massacre är ute på turné och då missar man Rae, Ghost och Meth. Men i London verkar det har varit hela Wu. Finns ingen info myspace eller deras hemsida som är sorgligt dåligt uppdaterade. Enligt infon jag hittar är deras turné bara lagd till 4/8. Man tycker ju att WOW borde vara tydliga med vilka ur gruppen som kommer om någon skulle saknas. Känns som om det bara är inom hiphop som ett bokningsbolag skulle agera så hur som helst.
När jag såg Wu-Tang 2007 var inte Method Man med på turnén men det mörkade dom fram till konsertkvällen och entrén. Oetiskt med politiskt intelligent.
|
|
|
|
|
|
Methodman gör en spelning i L.A samma dag, Ghostface har en skivsignering i Usa.
TREETOP- mer än en livsstil !!
|
|
|
Men jippie fan jag såg fram emot detta jag vill inte se okända låtsas medlemar som gör skit musik jag vill se dom riktiga namnen....faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan på allvar, vilken jävla flopp!
Så hjälp mig nu, ingen raek, ingen meth, ingen ghostface, vem kommer då?
|
|
|
Jag såg Raekwon på Öyafestivalen i Oslo igår så han är ju inte långt bort ifrån Göteborg.
För övrigt såg jag ingen Cappadonna när klanen var i Oslo för några veckor sen.
|
|
|
shades on my eyes you can't tell I'm .....
|
|
|
Står och väntar på att smita en stund från mitt pass och kolla klanen. Men vilka kommer nu då? Någon som vet något mer? För det står inget på wows hemsida...
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
var ju inte den bästa konserten direkt...men men.,..nu har jag sett dom iaf
|
|
|
Satt utanför och det lät som det var riktigt dåligt drag. Bara massa poparkids som sprang runt i publiken och inte hade en aning om vad för artist dom lyssnade på... Glad att jag faktiskt inte köpte biljett.
Äger dig som staten
|
|
|
Vilka i klanen var det som dök upp?
|
|
|
Gza, Masta, Reakwon och Ghost var där
|
|
|
mindtrix Jag får nog säga att man fick valuta för pengarna ändå. Ett Wu-Tang som kanske inte nådde klimax, men ändå gött att se dom, MIA och Reflection Eternal gjorde grymma spelningar och klubbspelningar som Rye Rye, samt Promoe & Comsic som bara körde gamla grejer. Sen fanns det mycket annat gött också.
Way out west är till väldigt stor del en (indie)popfestival, men man kan verkligen hitta sin egen väg. Dom levererar ju alltid artistmässigt i slutändan för hiphoparna också, bortsett från 2008.
|