I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

J. Cole, Pusterviksbaren

Klubb & Konserter - Göteborg

2010-12-22 21:19

J. Cole, Pusterviksbaren

Qualitytime & Scratch presenterar:
J. Cole
Pusterviksbaren Onsdag 26 jan 2011.
Kl 21.00. På scen ca 22.00
Ålder 18 år.

Biljetter finns på ticnet och kostar 320:-

Så vilka ska dit?

Någon vänlig själ som bor i gbg som man kanske kan sova hos? Kan betala en slant eftersom jag verkligen vill gå men bor i Växjö så kan inte komma hem efteråt.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Admin

2010-12-23 14:17
Sweet bokning. Kanske är 320:- lite i överkant när det gäller pris?

2010-12-23 16:21
åh.. varför inte stockholm?
hur är pusterviksbaren, stort, litet? bra ljud?
blir nog att åka, lite närmare än norge i alla fall!
enda vägen till seger är att överleva när andra dör

2011-01-02 22:25
oooh, lätt! blir det av?

2011-01-04 11:31
Kommer lätt att vara där!
Things arent easy at my old home.

2011-01-05 00:27
Fy fan vad fett!

Kommer dom hålla järnhårt på 18-årsgränsen tror ni? Inget problem för mig men polarn har en månad kvar till myndigheten när det där är....

Och haha, jag frågar som twofive, nån go göteborgare (dialektuttal) som erbjuder sovplats (pause) för en slant? Östersund är en bit från Götet, ja.
Varför känner man inte folk lite överallt så man har sovplats när sånt här händer? Haha.

mfs
Ang. priset tycker jag det är okej...eller? Game's spelning i Uppsala härom månaden gick väl på över 400 kr, fast sen har ju han en karriär bakom sig också, Carolina Cole är ju på väg att bygga en fortfarande.... Och en fet sådan, om man lyssnar på alla tapes han släppt hitills. Riktigt duktig snubbe.
soundcloud.com/G-O-R-D-A

2011-01-05 12:10
Cuerda600: Ja Pustervik håller hårt på åldersgränser så din polare får nog lov att snällt vänta tills nästa gång.

Unt0uchable: P-vik är rätt litet men det är bra ljud. Jag har varit på otaliga spelningar där och är sällan missnöjd. Fast jag är iofs jävig som fan då jag jobbar på stället.

2011-01-07 11:54
Shit vad dött Whoa känns ibland alltså.

Skapar inte en sådan grej som att den kanske största "up 'n coming"-rapparen i USA just nu, 2009-2011, kommer hit på sin första Sverige-spelning mer än 5 svar i tråden om spelningen på Sveriges största hiphopcommunity?

Kanske inte.

soundcloud.com/G-O-R-D-A
Admin

2011-01-07 12:18
cuerda600: Folk kanske inte är så uppdaterade och ajour i Sverige som man kan tro. Även om man hoppats på det. Men Cole har ju inte släppt sin skiva än. Det kan ju vara en idé att dra ut på turné efter den har kommit. Jag har inte hört särskilt mycket snack om J. Cole i Sverige för den delen. Kingsizemagazine har gjort 6 nyheter om Cole...

The Games spelning i Uppsala var pinsam. Det är en rappare som borde ta 150spänn i Sverige. Han har dessutom inte varit särskilt spännande senaste 4 åren? Biljettpriset på Pete Rock & CL Smooth var 295:- på Pustervik. De är 2 stora artister som dessutom har solokarriärer. De har en historia på 18 år och flera superklassiska album i ryggen. Dessutom anses Pete Rock vara en topp 10 producent genom alla tider av väldigt många. That's about it!

J. Cole - Who Dat
J. Cole - Lights Please

Admin

2011-01-07 13:06

2011-01-08 03:19
Sverige ar ju inte redo for J. Cole tror jag!! Det ar synd, manga kommer missa denna talang.. Jag menar, aven har i USA vet inte alla vem han ar annu!

Hade latt stuckit ner till Goteborg om jag inte vore i hawaii (dit han INTE akte pa sin US turne... Ja, jag ar lite bitter)
mimmi - Imma smooth chick

2011-01-11 01:07
Mimmil: Enligt säkra källor så går biljetterna åt som smör. Det pratades till och med om ett byte till ett större ställe. Men det är mer spekulativt. Med tanke på att Pete Rock och CL smooth inte sålde ut för några veckor sedan så måste jag säga att Sverige nog är redo för J. Cole. Frågan är om Sverige fortfarande gillar hip hop?

Är det bara jag eller säger J. Cole nigga mer än någon annan mc?

2011-01-12 19:16
Fan va fett det kommer bli asso !
Sjukt peppad , och tror att J Cole kommer bli nya Nas/Royce, däremot så rör ju ingen Jay Z, han står lite i en klass för sig!!

Men jag menar J Cole har ganska nyligen blivit signad, och är redan nu ute på turne`med Drake!!
TREETOP- mer än en livsstil !!

2011-01-14 10:17

Majoriteten av biljetterna till konserten med J.Cole onsdag den 26 januari är redan sålda,
Resterande tickets finns fortfarande online här på ticnet och hos Pusterviksbiljetter:
http://www.ticnet.se/J.+Cole-biljetter/event/PVB0126

Denna konserten kommer det snackas om flera år framöver...
DJ

2011-01-18 21:23
Ska helt klart gå! Han är en stor up and coming artist, och många som inte går på onsdag kommer att ångra sig i framtiden!

DJ

2011-01-23 16:43
Ska intervjua J.Cole, så finns det något "viktigt" som man absolut måste få veta?

2011-01-24 00:46
beställde min biljett idag,ska bli FETT!

2011-01-27 22:42
hur var det?

DJ

2011-01-28 01:21
Det var helt galet, så jävla bra!

Radioprogrammet har temat J.Cole den här fredagen (28/1) och jag kommer att spela J.Cole, spela upp intervjun och så kommer jag ha en tävling om autografer! Mer info hittar ni på www.k103.se/program/cream