SHOW Stockholm Battle 2004, Kungsträdgården 20/8!
Ja! Nu är det dags för årets upplaga av SHOW Stockholm Battle! Det här året kommer battlet att hållas mitt under Ung08 festivalen som pågår under veckan! Battlet kommer vara på stora scenen mitt i kungsträdgården 17.00-19.00 med bl.a Vinnarna av SHOW Stockholm 2004 på scen! Det kommer vara 16 battlare som kommer battla på både svenska och engelska i samma tävling. 2x30sek utan topics. Hela Battle eliten kommer vara på plats inför uppskattningsvis 2000-3000personer och det kommer vara ett jäkla drag hela eftermiddagen och kvällen! Vi är också stolta över att kunna presentera riktigt feta priser i år såsom 10000!krs presentkort på jam.se och mkt mkt mer! Ladda nu en hel månad, skriv in det i kalendrarna så ni inte missar och kom och röjj med oss och kom med ett gott humör! Deltagare + Dj kommer meddelas inom kort. - Robin. | SHOW Stockholm Battle Arrangör.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
robin = fett län!
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
Soft soft! Kan vem som helst anmäla sig till battlet? Riktigt soft med Vendetta & Twiice på scen! Missas inte.. Glöm heller inte att precis en månad tidigare (20/7) spelar Petter i kungsan, helt gratis!
Riktigt fett med Vendetta och Twice!!
Får inte missas! Bokmärke och favorittråd :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
yesyessss. tungt d kommer bli. Vendetta o Twiice maahfaaaakkkaaaaas
I see a nipple! :D 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Lorentz: Såg Petter igår på västkusten, grym spelning så folk bör ge sig dit den 20:e. Ja det blir najs med Vendetta och Twiice på scen alla som hoppas på dem, men glöm inte bort att det är något annat på scen också *host* battle. * Deltagare och Dj m.m presenteras inom kort.*
Hoppas ni fixar så det kommer tighta battle-rappare. Vendetta o Twiice e väl ändå huvudattraktionen =)
Det är SHOW Stockholm Battle, det kommer vara i ungefär 1½timme och Vendetta och Twiice uppträdande kommer bli snabbt i början, typ 10min var max så är det väll inte dirket maingrejjen men helt klart värt att kolla på dem båda, riktigt tighta o lovande grupper. Jag strävar efter att kontakta svårkontakde personer just nu så presenterar battlarna asap :D
jo jag vet att battlen e the main thing. men för mig kommer jag främst för att se vendetta o twiice på scen =)
Alla väljer själva :)
Vilka ska battla?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som sagt, kommer droppa det asap.
Kostar det nåt? och är det åldersgräns?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Gogaku: Det är på stora scen mitt i kungsträdgården, alltså omöjligt att ta ålder eller pris. Men vill ni bidra till en öl så kom och hälsa på mig, ni lär se mig har jag en knäsla av. :) Frenetic: Nej tyvärr har Immortal blivit katolsk präst så han knatade till skansen och letade småkids. Gomez: Jag hoppas att vi får bästa möjliga startfält. Alltid några toppnamn som inte kan dyka upp av olika anledning men jag tror vi kommer få ett riktigt grymt battle. Den som vinner ska vara grymt grymt bra. Som sagt så får du en del grejjer hos jam för de stålarna, vi är även glada att kunna ge ut både andra och tredje pris i form av grymma mickar. peacepipe - Robin.
DjBrunte: ohh.. nämn inte öl idag ;) hehe ska vi bidra till en öl genom att komma och hälsa på dig? =P
Genom att komma med 4krs petflaskor som jag kan panta :)
hehe, jag lovar att ta med en!
fan va fett! spännande o se vilka som deltar
www.twitter.com/mzamora036
Jag hoppas att Toffer ska ställa upp i alla fall, han är rolig :) 10-4, over...
Toffer schmoffer! Jag vill ha BT ;)
Detta kan bli nice, väntar nu bara på deltagarna :) favorit på denna
http://www.myspace.com/souldbeats
soft soft.. tycker d borde vara topics på battlet.. annars kommer doim flesta komma me förskrivet.. rakt av..
Nån som vet när Petter kör?
ya hörd mä!
mabs håller med dig... toffer skulle va skön å se han e sjukt rolig... tycker iofs att twiice grabbarna ska ställa upp oxå hehe.. hoppas på fint väder...
Du ska stå med mig på scen om du inte fattat det Sole, så förbered dig med några jokes i stil med "I'm a one minute man". Den gick till historien. :) Gogaku: Kan meddela att BT kommer ställe upp, enbart för SHOW STockholms publik, troligens hans sista battle ever. Bara det är väll värt att släpa dit arslet för :)
DjBrunte P18: schysst! jag kanske kommer av andra orsaker också ju ;) ne men självklart skulle jag komma oavsett om han skulle ställa upp eller inte, ett fett battle missar man inte!
uploada så vet man aldrig :)
är på väg =) kommer senast imorn!
brunte.. hehe.. there's a lot more where that came from.. nä men seriöst så ska det bli sjukt kul ju! :) så länge du e nöjd så e jag nöjd!
Klart jag är nöjd, du som gjorde att jag inte dog av nervositet förra året och du lär får göra det samma i år, stå på scen är fan inte min grej :) I hope theres alot more. Får köra en liten ståupp grej i mitten där du får rocka loss :)
Ooh HELL NAW! Jag är i España då, nån får lira in ALLT!!!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Det kommer förhoppningsvis finnas folk på plats från oss som kommer filma men troligen också en hel hög från publiken. Till alla som vill filma: Kontakta mig så ska vi se vad vi kan göra. Ska ni filma så får ni dock uploada.
Ska bli mädness kul att kolla! Ska nog plocka med mig en kamera och filma lite också :) sole - Jag ska försöka komma förbi caféet nångång framåt veckorna, du är där varje dag, eller? 10-4, over...
men va typiskt. allt kul händer när jag ligger och skjuter med en ak5a mot en måltavla i skogen utanför karlskrona.. suck.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Blir det en svensk och en engelsk del den här gången också?
aZZ_eM - "Det kommer vara 16 battlare som kommer battla på både svenska och engelska i samma tävling. 2x30sek utan topics." = nej? Kontrast - Ut och öva med KDU igen? ;) 10-4, over...
Mabande haha.. KDU?? :D är det inte SD som håller fortet i Karlskrona? uschiamejen..
Same shizz, different initials... ;) 10-4, over...
haha mjo kanske det. ibland kan man ju undra iaf :) nej jag ska ner och leka soldat. sen kommer jag och leker soldat i sthlm i ett halvår. så se upp :]
Hoppas på stor publik även om det är jobbigt på vissa sätt, men alltid kul att få uppskattning. Förra året var det juh ungefär 3000 i kungsan varje dag under Ung08 festivalen så hoppas på mer i år iochmed att att det här kommer va höjdpunkten, bästa tiden på fredagen som en slags avslutning på allt.
fan vad grymt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Indeed, men jag ska ha en 700meters yacht när jag ska ner till SM i Malmö :)
Ja det är mer eller mindre ett krav för att jag ska visa mitt namn i samband med SM :)
Bara Dj och 2 eller max 3 som ska dubbelkollas med sen kommer fullständig lista. Håll ut :)
Spänningen går att skära med kniv :) 10-4, over...
jepp!
Jag gör så gott jag kan helt enkelt. Jag försöker bl.a mer erfarna med lite nyare förmågor för att lyfta fram även mer okända men som fortfarande ha stor potential. Dock blir det inte som förra året :)
Nytt: Det kommer vara 2x30 sek varav den första ronden med topic. I semifinalen och finalen kommer ronden utan topic vara 1min lång. Detta för att slippa prewritten.