Jag tycker det fanns rätt många sköna lines si battlen... De jag kanske minns bäst var "I'm battling Mackan from Fattaru" mot MPA, men kom ni ihåg vem det var som la den? Dey var ju i böran, typ första battlen... Alexis diss mot killen med Afrot (Ledsen, kommer inte ihåg namnet) "Det där är den enda killen som har fulare frisyr än Bosson" var också riktigt bra... Nånting man nästan garvade ihjäl sig åt var när BT gav igen på MPAs dansspexande med "Titta jag kan dansa" och dansade hånaktigt... Den var grym.. Och freestylad! Det var nån som sa nåt om "Jag kan inte hjälpa att dina föräldrar är syskon", jag tror det var Alexis, den var klockren! MPAs dissar kommer jag inte ihåg nån sådär direkt, men han hade mycket bra... Han körde nån riktigt flowande grej i finalen mot Alexis, det var soft som fan...
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Riktigt kul att ni droppar lite rader. Det ger mig lite flashbacks och jag kommer ihåg att jag hörde raderna när dom nämns osv. Fortsätt gärna droppa.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Haha när Jah körde mot Merta i andra ronden tror jag. Jah gjorde knappt nåt för att han var säker på att han skulle vinna. Insultilation!
bra att www.showstockholm.com funkar
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Vem är den snubben egentligen? Har han släppt något?
lia: nä jag va inte bakis! :P hade jobbat sjukt mkt å mitt hår går inte att få nått styr på å jag glömde huvudbonaden för att jag va så sjukt stressad för jag skulle träffa robin! :) Det va sjukt roligt när jag fick höra MARKO,MARKO,MARKO! från nåra i publiken hahaha! nu minns jag inte vilka det va heller! åh! Tack igen till alla i showsthlm gänget,battlarna,domarna,twiice,vendetta & publiken! PS.LANGA FILMERNA FÖRFAAAN!
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
tjesboogie: SHOW Stockholms sida funkar för mig iaf. Skyhigh: Han kommer från Västerås, istortsett det jag vet om killen men han verkade ha en hel del polare här så finns säkert någon som kan svara bättre.
Vart kan man kolla på allting?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
hahaha sole ser alltid bakis ut. ;)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ligger något i det. Elmaco: Bra fråga, ingen verkar ha filmat eller fotat.
det enda som va värt att filma va jah rhythm och han som vann.. resten är förstår jag mig verkligen inte på, gick verkligen därifrån mållös. absolut inget ont mot arangörerna, men deltagarna... en djup suck
Boobin, ja virre_one stod väll för en insats förra året också på den punkten så hoppas han polare har fixat det najs :)
queff: ska du säga!? :P fan va sugen man e att se filmerna nu då!!
ingen verkar ju ha dem :((
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Boobin: Vet du om din kompis filmade hela spektaklet? Tror du han / ni / du skulle kunna lägga upp det på internet eller skicka det via mail eller liknande? Skulle vara oerhört trevligt! Peace
recognize: Finns det filmer så lär de komma upp på svenskafreestyles.tk.
Känns som att Virre_one"s kompis e väldigt eftersökt just nu!!! =P
djBrunte skrev: "recognize: Finns det filmer så lär de komma upp på svenskafreestyles.tk." men menade nog svenskabattles.tk eller!? shit. missade hela skiten i år så längtar efter video eller åtminstone audio-filer dyker upp snart... peace out
"Why are you wearing that stupid mansuit???"
Staw, måste fått totalt hjärnsläpp. Ber om ursäkt till Mabande för feldirektionerna till hans underbara sida :)
vad hände med filmer då!? e det nån som letar efter han som filmade eller!? e så sjukt sugen på å se...
sole: samma här!! upp med filmsen!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Droppa det där, kommer inte komma några filmer. Det är önsketänkade :(
Brunte: så där kan du juh inte tänka! vi vet ju att filmerna finns! eller det sägs att en kille filmat,måste juh bara orka göra nått med den! sånt här måste juh förevigas! det e juh en del av svensk hip hop historia! =)
=( Jag ska alltid ta med en kamera i fortsättningen!!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
samma här 2 kameror tilloch med så att det finns backup
virre_one P21 Daterat 04-08-20 22:13 min kompis filmade, får se hur det blev när han kommer hem, virre vad hände!?
Polarn kanske inte har kommit hem och är vilse på Stockholms gator? :) Jag lever fortfarande på hoppet i alla fall :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag med mabs! :) sthlm e stort å farligt.. vi får vänta å se helt enkelt...
Jag och Sole får nog starta upp en ny polisstyrka i sthlm med Soles "racer el moppar" så vi får fatt i grabbhalvan.
hehe... dom står redo för tjänstgöring! upphottade å trimmade å allt! :P
Låter fint sole , pussymagnet, du borde låna ut dem till mig å Esset när vi ska pimpa runt, du har juh redan en trevlig tjej nu juh! :D
ja för fan! ni får boka en tid! men om ni får nåra chicks så e ni skyldiga mig en tjänst.... hehe..
snacka med "virre_one" å han sa att hans kompis aldrig filmade det... då börjar väl min ljus strimma med hopp oxå släckas... :(
fan jag såg ju att en massa folk filmade battlen vart fan är ni någonstans
tjesboogie:va fan då! vet du inte vilka det var då!?
Sole: har ingen anning vilka det var men jag såg att folk filmade, de kankse inte har whoa =)
Rikslarm is the shiet?
hehe... skriiiiik.....
Jag SÅG en kille filma shiten... I alla fall delar av den... Kom igen, läs tråden, du som har filmat!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Sätta upp lappar på stan? "Du som filmade battlegrejen i Kungsan! Ring *** ******* så snart som möjligt! Vi behöver din film och du kommer få ersättning (typ en hamburgare med pommes, kanske en läsk också)" :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Låter som en idé. Eller plocka in SWAT från USA så får de genomsöka sthlm.
vi kan skicka ut kedje brev på lunar å fråga om ngn vet nått!?
haha yeah fo´real
och det där playahead.
Fan vad fittigt och inte langa filmerna...
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Some would say that :)
hahhha sluta uppa den här jävla topicen
känns inte som om jag bryr mig
Kan inte hjälpa att folk vill se filmerna :D