Hiphop jam i Linköping, 18/12
Hiphopjamen duggar tätt i Linköping och den här gången blir det lite annorlunda, R´n´B banden FLavaz och Jahselle från (GBG) kommer så det blir inte riktigt hiphop hela kvällen! Läs mer info här : upl.silentwhisper.net O glöm inte komma dit, jag är ute i god tid nu! FRID
snygg affish. var ligger ekholmsskolan då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är maxåldern 16 eller? Bara köpa förköp på de där jävla fjortisgårdarna. Shiiiii. :)
alla åldrar välkomna ;) Jo dj:s kommer spela livemusik hela kvällen...dj:s inte klara än
Ekholmsskolans aula ligger i området ekholmen i linköping. Ta buss 202 eller 210 mot ekhomen bara!
kom igen upp med tråden då..måste hållas vid liv för fan ;) diskutera
det är viktigt att hålla liv i scenen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snygg affisch? nja kan jag väll inte hålla med om..men hoppas det blir bra!
Beatroot.
supporta lkpg hiphopen!
jag ska försöka ta mig dit
Äntligen får man se Skägget clanen..kommer bli intressant..hoppas dom knäcker... TGC lär va heta med har jag hört...lite beviken om dom får öppna.
hört att arrangören är keff och folk har hoppat av och att hon avbokar o grejar lite hejvilt... oproffsigt!
Här är det slutgiltiga resultatet av affischen till jamet. Länka på din sida med om du vill! STÖD LKPG SCENEN!
Kom igen nu...upp med forumet...
hoppas folk är lite roligare den här gången
Kommer inte bli några dj´s föressten...varför får ni fråga arrangören...
vi vill spela på ert jam
3 veckor kvar till jumpoff
komigen ni som tycker d e kefft o oproffsit o shit..sluta upp älit talat...ni borde stödja hiphop scenen o göra den proffsi då..kom ta me er folk så d hela blir mkt mer nice liksom..dissa inte fören ni kommit dit o sätt. SÅ TA ME ER EN DRÖS O KOM DIT FAN!!
Best kept c-cret//
UPUP mer kom igen nu...keep this ship from sinking
hip 2 the hop you don´t stop.. det är ju finbesök den här gången: FLavaz är heta har jaghört och chooti och köza kommer ner från Mälardalen kom dit :D
hehe håll forumet uppe då! hörde med att flavaz va heta asså :) digga dte jag hörde på deras audio asså
d kommer bli fett men folk kom dit o stötta...fan vill ni att svenska hiphop scenen ska leva o gå vidare så fan kooom..C-cret Köza O Chooti kommer komma me en tung jävla spelning azzå....så kom dit fan.
Best kept c-cret//
Yeah fuck off fan...det lär ju bli det bästa jamet i linköping sen urminnes tider....o fett soundsystem blir det med....tack vare "Soundforce" Stort tack! UPP
Men om jag inte kommer dit och kickar så..... Jag vill bara göra det klart för alla att jag var ironisk.... Hiphop jamet blir fan överfett. Om jag inte tjänar parra så kommer jag dit och kickar nytt material och då Djäflar asså! Å broschan C-Kret kommer dit och kickar och det svänger som fanken"!
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Jäää alla som kan komma...KOM FÖR Satan
sooooft...up up up med forumet...
endangered species ska spela där. dom e grymma. jag ville spela men det var redan färdigbokat då.
kolla lite musik från oss iaf.
www.soundclick.com så ni vet vad som kommer få höras
Alla som undrar! Jamet är på ekholmsskolans aula! jag har nyligen varit och tittat på lokalen och den är ganska stor...tar drygt 300 pers! Och arenan är inte okänd, för några år sen spelade bland annat MBMA och looptroop där och då va det nästan, NÄSTAN fullt! och jag har hört mig för lite och intresset av att gå värkar finnas hos folk....jag ger mig ut på stan sista veckan och delar ut flygblad för alla som det kan ha betydelse för! Vad beträffar PA så kommer en proffessionell firma ta hand om ljudet den här gången! Firman heter soundforce och är väl ettablerad i PA branchen! så som det ser ut nu så är förutsättningarna dom bästa vi har haft i linköping på 2-3 år! vad beträffar ljud. hoppas ni kommer.... peace/Matte P.s- jag är ej arrangör! vet inte var den ansvarige håller hus! hittar henne på whoa : tattali
Alcho: C-kret? va d nått speciellt du mena?? du kanske borde tänka lite innan du skriver nått till mig. glöm inte d ;)
Best kept c-cret//
hummm jag har aldrig hört talas om soundforge och jag har stött på en del pa'n i mina dar!
diffused Hehehe okej det kanske tyder på att du ändå inte har stött på så många olika Pa snubbar i dina dagar....=P Men jag har i alla fall jobbat ihop med soundforce någon enstaka gång och de är duktiga lite prylgalna kanske men det är ju bara ett plus och är man något så inne i lkpgs ljudbranch så måste man ha hört talas om soundforce eftersom de är bland de största i lkpg inom branchen. Så ta det lungt så länge det inte är arla/ala eller vad han nu heter som kör ljudet så kommer det vara bra........
bara det inte sitter nån keff hårdrockare bakom spakarna så blir nog ljudet nice!
jäää dags om 1 månad drygt!
Fel stavat..... Inte lätt me engelska
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Alcho: aa tänkte väl d. för du skulle liksom inte vilja skriva nått knas.
Best kept c-cret//
diffused haha. vet du inte vad SoundForge är din jävla toy! Du ska kalla dig hip-hopare. Spring och prodda med ditt jävla reason. Nu snackar vi business!
pragmatic Ey din jävla bög! klart jag vet vad soundforge är! det är ju i det programmet jag klipper ihop dina rhymes i tusen bitar så det nästan blir lyssningsbart!
hehehe.....i smell beef here ;)
ey jag knäcker fett!
hehe det här blir intressant ;) ni får väll komma o battla på jamet ;) hahahahaha
Den där fjanten kan ju inte battla. Snart 22 bast och battlar bara mot sin katt och flickvän... annars fegas det ur.
Skäggetorps Clanen låter förbannat lovande.
Vem är du, tjänsteman?
fuck pragmatic... blir det open mic på det jamet ska jag dissa sönder honom!
diffused och pragmatic går i särklass på min skola. jag ser dom varje dag.
alphadephmusic P23 Skyll inte ifrån ditt Särvux lidande på mig. På Diffused är det lugnt, men blanda inte in mig!