I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Hiphop jam i Linköping, 18/12
Klubb & Konserter - Övrigt & Utland
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
C-cret P40
2004-12-20 01:56
Zatreus: shit mannen du e ju tuff..som röker på azzå..liksom ska man röka på då gör man d oavsett. för d e ju ganska olaglit men ändå röker man på..d handlar inte om att d e mellanstadiedisko..ska du röka på så gör du d.
piz!
dom som ägde scen va helt klart: flavaz, jahselle o självklart me n my dawg köza!!
Best kept c-cret//
Borttagen
2004-12-20 15:28
hehe nu får man se två sidor av jamet, synd att man inte va där...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2004-12-20 18:16
Lillstrumpa P5
jag tror faktiskt inte dom där vakterna skulle tillåtit någon att ha koffein i blodet heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dirty-k P40
2004-12-20 22:36
agency7 P0
jag mennade att dte aldrig är roligt att dra igång något och sen varför jag kallade jamet för skiten vet jag inte...
Men det var absolut inget illa mennat om något uppträdande eller så jag tyckte i stort sätt att allt var bra under kväll.
_Foxy_
2004-12-29 16:30
det var ett av de bättre jam på länge som inte vart på skylten.
hoppas att folk sätter ihop mer jam framöver.
O att folk kommer på framtida jam...blir lite less på att platens bar som har cashen att få ditt alla erfarna artister o har 20 års gräns när 80% av stans hiphopare är under 20 år.
Men ni som tycker att "de jam som va förr va bättre" kan ju inte missa de jam som kommer snart, för om 5 år kommer det jamet va "den gammla goda tiden"....
belive that..
Dirty-k P40
2005-01-01 19:08
_Foxy_ P18
Den gamla goda tiden kommer alltid att vara 90-talet och det vet du...
Dessa jam blir aldrig the good old days..
Dirty-k P40
2005-01-02 01:19
agency7 P0
hänger inte riktigt med på vad vi pratar om längre men jag sa i vilket fall som hällst inget negativt om er eller erat framträdande..
Borttagen
2005-01-02 12:30
för att han är en haka hehe
Dirty-k P40
2005-01-02 12:53
agency7 P0
heh för att jag inte riktigt hänger med som jag skrev där senast..
_Foxy_
2005-01-04 12:16
Dirty-k P18
haha nae det vet jag inte.
klart att ett jam som kommer om ett år kommer va den gammla goda tiden om 20 år...so what ya talkin 'bout....
Alcho P42
2005-01-04 13:11
Det är ju skit nice med jams för folk över 20..... Då slipper man somliga =)
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Dirty-k P40
2005-01-05 02:02
_Foxy_ P18
Kommer alltid vara 90-talet man tänker tillbaka till det var i slutet av det som hiphopen var bäst i lkpg och det kommer alltid vara dit man tänker tilbaka punkt slut..
C-cret P40
2005-01-06 17:10
agency: ja tycker så här...dom som vill kalla sig för rappare får göra d...sen vet var och en va han e för nått...man ska inte trycka ner på nån lr så..liksom om d e mkt skit så e d d...finns inte ett enda ställe där d inte e skit...men du vet att du e real rappare så skit i om andra kanske har beats o mick o kallar sig för rappare när du kanske inte tycker dom e d. liksom bror du började oxå en gång me en mick o ett beat o sen kallade du dig för rappare..men d fanns säkert andra som kanske tyckte att du inte va d...förstår du va ja menar? d ja försöker säga e..skit i va andra säger lr kallar sig gör din sak bara.
piz out dawg!!
Best kept c-cret//
C-cret P40
2005-01-07 21:38
Agency7: bra broshan fuck dom du inte gillar..lr som du inte anser äkta..o visa själv bror va du går för..sen får du folk o tappa hakan.
Best kept c-cret//
C-cret P40
2005-01-08 16:20
Hinda: hehehehe du vet finns inget o göra..så man ser tråden..man vill inte klicka men ändå e d nått som drar en dit..precis nu som dig hehehe..man vill inte skriva men ändå tänker man faaan..ska kolla va dom skrev sist..men men ba kärlek till dig =D
Best kept c-cret//
_Foxy_
2005-01-11 10:18
Dirty-k P18:
maybe for you...the good ol' days för mej kommer va när jag kommer ut med skit som jag tycker är bra....men förstår vad du menar... ship of fools o stacs, o alla galana nkpg jams kommer man aldrig glömma..
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»