31/5 Lloyd Banks @ Amiralen
Frågan är dock vem de har tänkt ska gå och se fanskapet när en viss Nasir Jones samtidigt befinner sig på andra sidan sundet. Det känns som årets mest inställda konsert i mina öron. Kostar förresten 350 pix om nån trots allt är intresserad.
www.plaingold.com
Hittar ingen info på nätet men biljetter köper man i Rocks-butiker tydligen.
www.plaingold.com
Finns nog en hel del många snorungar som tycker "Nas" är tråkig och hellre vill se en G-Unit Soldier in action.
At the gates of Eternity...
Iochförsig, det har du rätt i. Banks-konserten skulle ha 13-årsgräns om jag inte minns fel från vad jag läste.
www.plaingold.com
Nyheter om spelningen: Själva Crome från Roadlake ska köra som förband, han har nyss droppat nya plattan The Perfect Approach vilket han säkerligen kommer att spela låtar ifrån, MISSA INTE DETTA!Cromes myspace: www.myspace.com/crome01 för att lyssna på låtar ELLER www.roadlake.se för att lyssna på snippet från nya skivan och beställa!
www.soundcloud.com/arionmusic
de kommer bli dope på plats
Cap - RoadLake Entertainment
whatever ska du dit? ta med kamera...
klart whatever ska dit, han ska ju också lägga :D G-UNIT Lloyd Banks Konsert I Malmö Biljetter finns på Rocks butikerna i Triangeln och Mobilia 31/5 kl 20:00 (Crome går på scen med 19:30 med TeeKaaY, Cap, Johnel, Quinze, Cade) Amiralen 16+ Pris: 350:- förköp (entré: 400:-) Det är allt jag vet.
fan va nice kom dit people
Skulle verkligen vilja gå på detta.. men tyvärr..
Lloyd Banks och Crome, fett fett!! Detta får inte missas, kommer bjudas på en grym show!!
Tänker inte lägga mig i Nas - LLoyd debatten. Men måste bara fråga, vad fan har hänt med konsert priserna i Malmö? är det jag som har blivit fattig eller vad? 350kr för en konsert är galet i överhand Imo. för 350kr ska de vara något riktigt galet bra/ snudd på legendariskt som kommer till stan.
ok samma grej här.. denna tråden ska vara informerande o inte debatterna om man ska checka NAS eller Lloyd.. har raderat för många inlägg nu!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
no hatin.. men det är för högt pris.. inte värt det alls.. sen av det man har hört av 50cents och g-units uppträdande i malmö sist dom var här gör inte saken bättre. har inte klagat på dom senaste priserna som konserter har haft sista tiden, då vissa har varit överraskande billiga, men det känns knappast som att det kommer bli fullt hus.. skulle förstått priset om det var kring 200 kr..
http://www.myspace.com/choysmusic
det är inte heller låga priser, men just lloyd banks för 350 kr är lite för satsigt, men om det du säger stämmer så önskar jag dig och alla andra en trevlig kväll.. vet faktiskt inte riktigt vad man ska förvänta sig av Banks, jag vet inte riktigt om jag har missat nåt av att ha struntat i större delen av hans material, sen o andra sidan har jag en anledning till varför jag inte har lyssnat på honom.. men jag ska inte låta min okunskap prata. let me know om det blir nice! / one
http://www.myspace.com/choysmusic
Jag hade iförsig inte tackat nej till att se Lloyd, men väljer hellre Nas eftersom jag inte sett Nas innan.
Yaaah d här blir tjock nAjZ Fellowz and Girlzys...Steppa diiit =)
OOoooohhhh JaaaaaahhH<br><br>MMM d Stämmer....=)
hur kan du inte veta vem det är om du lyssnar på hiphop nowadays?
http://www.earforcefm.blogspot.com
är de slutsålt eller ?
Hoppas det finns biljetter kvar för jag måste se denna showen. Dessutom ett riktigt nice förband!
Mind>Money ...
supporta crome om inget annat hehe
ask Beavis, I get nothing Butt-head
hoppas ni får det fett.. intro är aint no click så ni vet :D
KAN NÅGON SOM HÅLLER DETTA KONTAKTA MIG? RING MIG JAG HETER OSCAR DAY 073 90 89 883 VIKTIGT SOM FAN!
soooooft. kommer bli helgalen konsert. haj!
vi ses om 12 timmar. hämtade nyss mina tågbiljetter. fett dyra men så jävla värt det. HOLLLLLLLA!!
Båda butikerna i Malmö som säljer har kvar biljetter... jag payar vid dörren istället! Sen undrar jag om det är sant att Eminem kommer va hemlig artist ikväll?
8 diagrams!
Hahahaha eminem... nej man
ha det fett på banks johan! Men hur kan du missa NAS 8|
http://www.earforcefm.blogspot.com
Hörde att det hela blev ett fiasko.....
Vad var det som gick så dåligt? :S
kan väll börja med att de var typ 80 pers där sen missade banks planet från danmark och blev försenad någon timme. När han kom upp på scene körde han 15 minuter sen taggade. Bigup till Crome, Cap, Quinze, Cade och Johnel som var förband och gjorde mkt fetare show än banks.
Hahahaha!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Tur att jag stod med på gästlistan, hade varit pissed nu för 350 kr..
Ja, verkligen tur man slapp pröjsa för skiten. Pga att jag sjukat mig från jobb vågade jag inte åka på Nas, då Vega ligger precis vid mitt jobb. Så jag lyckades fixa friplåtar till Banks istället...och shit vad pinsamt. Bara för Banks att acceptera att han enbart är en "weed carrier" åt 50 Cent och att han som sådan inte bör åka på turné ensam.
www.plaingold.com
Men alltså. Sjukt dåligt promotat hela denna grejen. Hade banks kommit till t.ex Berns eller KB hade det ju sålts biljetter, hans biljetter fanns inte ens på Ticnet. Förjävligt. Hur i hela helvete lyckades det komma så lite folk?! Någon som har video? SLÄNG UPP!
hahahahahaha
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Det var ju iallafall kul att han sa fuck the game... hahaha
Kass stil av Lloyd Banks att köra 7 halva låtar och sen bara dra. det tog MAX 20minuter innan han drog... Inte ens värt hälften av 350kr Big up till förbandet som gav allt, till skildnad från Banks. Peace
Mind>Money ...
Skojar ni? Körde han 20 min bara och drog sen? Sheeit...
skönt att man inte drog dit då..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
haha
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
Dont hate on Banks.. visst kunde han köra färdigt showen, men hur kul är det när han ser 80 pers och hela jävla rummet ekar av hur tomt det är?... Däremot tycker jag att folk ska få tillbaka 150 kr minst... pezzzzzzzzzzz!
Dont hate on Banks.. visst kunde han köra färdigt showen, men hur kul är det när han ser 80 pers och hela jävla rummet ekar av hur tomt det är?... Det var nog det dummaste jag hört.